Uh bre…

Uh… nekako mi je svega dosta. Držim se, ne dam se, ali bre ne mogu više. Eto došlo mi tako da kažem, a pojma nemam ni za šta se držim, ni šta se to ne dam, ni šta ne mogu, niti imam pojma čega mi je dosta? Ako šta na svetu mrzim, onda je to ono kada se svi dani sliju u jedan. Budu to različiti dani, neki kišni, neki sunčani, ali u suštini mu dođu na isto.
Svako ko me bar malkice poznaje, zna da sam osoba koju ne drži mesto, a sada tako prolaze dani u mestu. Ako ćemo iskreno, još sam ja i super, s obzirom da sam od mogućih 20 meseci, evo već 18 trudna… Fenomen! Trudnoća mi je postala prirodno stanje i više i ne znam kako je to biti ne trudan. Opasno sam se uželela putovanja, skitanja, ludovanja, a tek je 17 mart. Uh… Jedva čekam da spakujem svoju čergu i da krenemo dalje. Mnogim ljudima je problem da sa malom decom putuju i da luduju i da se dobro zezaju, ali nama nije. Samo da su oni nama živi i zdravi i da ja nisam trudna baš mnogo, e to je jedini uslov za dobro zezanje.

Pogled sa moje terase  u Kraljevu

Uželela sam se ljudi koje volim, a koji ne žive ovde. Hoću bre da idem kući u Kraljevo, hoću da mi mama spremi ručak, da sedim sa ćaletom i sestrom i da pijemo špricer, hoću sa klincima da brčkam noge u Ibru i pijem pivo u Kajak klubu, da Marka i Jovanu stavim u džipić da se vozaju oko Milutina, uželela sam se da trčim, da plivam, da skačem… Da za Đurđevdan odemo u Lazac na slavu, kad sve ozeleni, a selo procveta, da se popnem na brdo i da vičem iz sveg glasa, da se oslobodim sve negativne energije, da vrtimo prase na ražnju, da se smejemo i igramo fudbal u dvorištu, da kad padne mrak, sednemo pod dud i slušamo seosku “tišinu“…

Milutin i džipići

Za vikend smo išli na Jarak (aerodrom), “sunce piči mi roštiljamo, cure gule krompir u hladovini, nedeljom se mi planirano, utapamo u harmoniji. I znamo sve već o životu, i šta ti meni imaš pričati, koliko troši benzina u zimskim uvjetima, i koji je limar najjeftiniji. Divlje izlaske u grad zamenio je sad, lagani dvokorak uz puni želudac… tra la la la la la la….“ E braćo i sestre i ja zapevah… Sve je to lepo, a ja se ipak osećam ko baba! Jedva čekam, kada ću se nakačiti ovde i pisati vam o danu koji smo proveli onako kako ja hoću.

Odoh sada da skuvam još jednu kaficu, Jocka je u školi, Mare i tata spavaju, odoh da ih budim, pa ćemo da vidimo kako ćemo ovaj dan da provedemo. Isto kao i juče, samo malo drugačije, a proćiće i to, tek će nama biti lepo. Sve prođe. Sutra idemo opet na kontrolu, (šta me više kontrolišu) i tako… Idu neki lepi, srećni dani, ja sam samo malo više trudna nego obično, pa ne znam šta ću više sa sobom, pa tako mlatim praznu slamu… Ljubi vas Ivana sve koji ovo pročitate, ne zamerite nešto…

Posted on 17/03/2008, in NAŠA DEČURLIJA, SVAŠTA NEŠTO, Upoznajte sebe razumite druge and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 31 коментара.

  1. Ух бре.. све си лепо написала. Проветрила, сложила..
    Наиђу тако неки дани, али прођу. Мало иницијативе још никоме није шкодило 😉

    Свиђа ми се

  2. Sta mislis kako je bilo jadnoj Georgini kad je morala 5 godina da bude trudna 🙂 Ajde bre sta si se sad smorila sad ce famozni Aprilililililili pa ce sve da bidne lakse.

    Ih od kad ne popih kafu na terasi hotela Turist,moracu da poradim malo na tome 😛

    Свиђа ми се

  3. Ma ima vremena za sve, budi uverena u to…idu lepši dani, priroda, ovo-ono i biće vremena i za izlaske i zez! Samo uživaj!

    P.S. kolko si trudna bre? 😀

    Свиђа ми се

  4. Ljubi tebe Suske tako trudnu. Sve te razumem, oduže se ti dani pred porođaj 🙄
    Lepo si opisala ono što voliš. Samo još malo, i biće sve kako poželiš 😀
    Svako dobro 😀

    Свиђа ми се

  5. Hvala vam dobri moji. Ma znam ja da će i ovo da prođe, a da su se dani odužili jesu. Čini mi se nikako da padne mrak! Kad ono eto, pade još jedan mrak i prođe još jedan dan! 😆

    Свиђа ми се

  6. sećam se devetog meseca, gori je od cele trudnoće 🙄 …
    ali kad prođe, pa malo posle toga, dok se svi snađete, pa kad staviš malca u kolica, pa povedeš one druge male i velike u skitnju…wow, ima da pitaš pošto je svet! 😀

    Свиђа ми се

  7. Brzo ce prvi april….jos samo malo…
    zelim ti sve najbolje i samo napred…
    veliki pozdrav… 😀

    Свиђа ми се

  8. Ja sam bre bila malo nenormalna trudnica. Nikad zivahnija, prala prozore 7 dana pred porodjaj, igrala na svadbi drugara sto odose za Kanadu 3 dana pred sretan izlazak.Sad me uvati ponekad fjaka i ucmalost. Ne brini bre kad se rodi beba bice dovoljno akcije. Ajd pa da se razvedris draga, i sticices sve i nadoknaditi veruj mi.

    Свиђа ми се

  9. volim kraljevo. to je drugi grad u srbiji u kome bih mogao da zivim. ajde kad si toliko izdrzala, mozes jos malo.

    Свиђа ми се

  10. uf charolijo ,razumem te potpuno ,sto je mnogo mnogo je, kad dodjes u tu fazu ,da vise ne znas sta ces sa sobom,sa tim slatkim teretom ,ne znas vise kako da se namestis ,a ne mozes da docekas da vidis sebe ponovo vitku, dosade ti trudnicke stvari vece po pet brojeva.Ali ziva ti nama bila,izdrzi jos malo ,pa nam javi radosne vesti,kad kucne cas.

    Свиђа ми се

  11. ma sta bih zamerili draga Charolijo!Ko je bio trudan zna,a ko nije znace o cemu pricas.Bas sam mislila na tebe, jos malo pa ces opet u let!Veliki pozdrav!

    Свиђа ми се

  12. Uh, tačno znam o čemu pričaš….ovo pred kraj najgore…kako prošla kontrola? sve ok? jel se gura bebac da izađe? 🙂

    Свиђа ми се

  13. Nista ti ne zamjeram,kako bi.Razumijem to stanje.
    Ali ljeto je pred tobom.
    Bices ti opet ona stara i zivahna Charolija i sve sto volis ce opet biti moguce.
    Samo se jos malo strpi.

    Ps.Sjajan pogled sa terase.

    Cuvaj se i pazi na sebe. 😀

    Свиђа ми се

  14. Lepe slike, lepo složen tekst…i lepa trudnoća, ako bog da do porodjaja, sa lepim bebcem koji neće puno mučiti mamu

    Свиђа ми се

  15. Ti dokazujes da i trudnice mogu biti u normalnom stanju a ne samo u ,,drugom,,stanju.
    Slatko mi ovo dok sam citao. Strpljenja i nespavanja, jos nekoliko godina i posle ces da se ukljucis u svet ludaka kome ja pripadam i gde je sve nekako manje slatko nego kod tebe sada…
    Ziveli !

    Свиђа ми се

  16. Svima vam hvala! Mnogo mi znače vaše reči. Bili smo danas na toj kontroli i naravno opet nam zakazala za 7 dana, 25. marta. “Dođi da se vidimo i za svaki slučaj ponesi torbu sa stvarima!“ E baš me iznervirala, šta će mi torba, ako ćemo samo da se vidimo? 🙄

    Neću ja da se porađam kad doktorka hoće, nego kad beba i ja hoćemo, a nas dve hoćemo u aprilu i tačka. 😆

    Sve se u životu namesti, a nama se namestilo da nam tata putuje u Crnu Goru baš 25. Rešili crnogorci da postanu padobranci. Ima njih 60 na obuci. Eeej 60 ljudi, pa to još malo, pa cela Crna Gora. Tako da treba da ide i ostaće tamo do 31. Zaradiće lepe parice, a kad se vrati mi rešili da se tad porađamo. Ako bude pre, biće zato što tako treba. Sve je zbog nečeg dobro!!! 😆 Organizacija je na nivou, tako da smo pokrili sve situacije kojih smo se setili.

    Kaže doktorka, “jel’ vi beše rađate male bebe“ Jok nego džinove rađam! Joca je imala 2550g, Maki 2850g, a Bebana sada ima 2800g, e to me baš obradovalo, jer sam se ugojila samo 8 kg, pa sam sitna naspram žena koje sam tamo videla i prosto sam se prepala da beba nije mnogo mala. E ti doktori što znaju da te prepadnu, niko ne zna. Zagleda se u onaj ekran 😯 i svaki njen pokret lica me štrecne.

    Eto tako, obavestila sam vas o svemu. Nadam se da ću napisati još koji post, pre nego da rodim još jednu malu bebu! 😀 😀 😀

    Свиђа ми се

  17. E, Georgina, nije to lose, porodices se, nista ne brini, znas da mors 😀 . A ovo gde ti je Milutin, joj sto sam nekad, u neka stara, dobra, srecna, vremena volela da dodjem u Kraljevo samo da popijem kafu, tu sa tog trga vodi jedna ulica na dole kojoj se nije video kraj i uvek sam zamisljala da je na kraju te ulice more… Da se porodis u aprilu, nema lepseg meseca za porodjaj.
    E, sad me podseti, u Kraljevu sam se zaljubila u jednu sobu i komplet familiju sam dovukla da je kupimo, slusajuci do Kv i od Kv kako sam budala, i kako samo ja mogu da izmislim da se po nesto ide u neki drugi grad… na svasta si me podsetila…
    Usput, srecno! Ako se porodis pre tatinog povratka blago i tebi i bebi, zamisli koliko ce njih skociti u tu cast!

    Свиђа ми се

  18. electrasdreams

    Ajd’ polako, sad ce to. Srecno ti bilo!

    Свиђа ми се

  19. shaputalica

    ja da se ušunjam i da mahnem samo…vidim da je stanje redovno. 😀

    Свиђа ми се

  20. Mahlat tu na kraju ulice odakle si zamišljala da je more, ja ga prosto mogu videti, a tek sa terase kad pogledam, pa “potopim“ sve, mogu i miris mora da osetim. 😀

    A vidiš to njihovo skakanje u čast novorođene bebe, mi se baš sviđa! Nisam tako razmišljala! 😀

    Свиђа ми се

  21. Elektrice hvala ti puno! 😀

    Свиђа ми се

  22. Ti šaputava šunjalice, slobodno se ušunjaj s vremena na vreme, baš volim kad navratiš! 😀

    Свиђа ми се

  23. Još koliko još trudnoće? 🙂

    Свиђа ми се

  24. Dakle… 😯 Pre 10′ sam pomenula ovaj spomenik i kafić u njegovoj blizini.
    Al’ kad sam ja bila, nije bilo džipića. 😦

    Još samo malo, i stiže mali bebo, na radost svih vas (i nas). 😀

    Свиђа ми се

  25. Charolija, da ti jos jos jednom pozelim svre najbolje i puno srece…i ako zaskripi ja sam i pedijatrijaska sestra…pa vici….. toj-toj…..tako kazu austrijanci….. 😀

    Свиђа ми се

  26. Da vam samo kažem da smo išli juče na kontrolu sa sve torbom i da je moja doktorka jedna divna, pametna žena koja je rekla, “još je rano idite kući, pa kad bebana bude htela napolje onda ćemo da se porađamo.“ Javiću vam se opet, a sada moram da žurim imam neka posla. Ljubim vas sve! 😀

    Saro baš mi je drago da imam kome da se obratim za neke nedoumice ili problemčiće ako ih bude bilo. Zvaću ja … toj toj… 😀

    Свиђа ми се

  27. Ne jurcaj sad…čuvaj se 🙂

    Свиђа ми се

  28. Čarolijo da si se cmecta nacrtala ovdi da mi položiš račun o kakvom se računu radi! 👿

    Свиђа ми се

  29. Evo tu sam, a jel’ se uopšte vidi moj najnoviji post? Tu sam sve ispričala!

    Свиђа ми се

  30. Ma vidi se, ne brini bar o tome. I ne brini uopšte! 😀

    Свиђа ми се

  31. Ma ne brinem, kuliram i igram se sa decom po ceo dan. Super nam je! 😀

    Свиђа ми се

Постави коментар

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.