Nikada nigde ne žurim, uvek svuda stignem

Ovih dana sam u totalnom haosu. Nemam vremena da pišem o Subotici i dešavanjima tamo. Bilo nam je super. Vikend je proleteo. Ana se odlično provela i zaslužila je da je vodimo na sva moguća takmičenja. Nije to mesto gde treba voditi decu, ali na svakom takmičenju imate da vidite i decu i pse. Neko nema gde da ostavi decu, a neko kuče. Jbga, tako je.

U nedelju smo se vratili. Mama je već dovela Jovanu i Marka i morala je odmah da se vrati u Kraljevo. Njena maćeha je bila jako bolesna već godinama i došlo je vreme da umre. Rekla joj je da će da je sačeka  da dođe iz Beograda. Tako je i bilo. Ružna mi je reč maćeha, ali tako je. Kako drugačije objasniti, ko je to umro.

U utorak je bila sahrana.  Ivan i ja smo otišli u KV. Plakala sam, ispraznila sam se i …i eto to je nešto što sve nas sačeka na kraju. Dva metra duboka raka i ništa.

Uveče smo već morali da se vratimo. Otišli smo do Čačka da moja sestra ostavi auto i pravac Beograd. Došla je sa nama da mi pomogne oko selidbe. U ovom stanu je ostalo još malo stvari da se preveze do novog stana i to je to. Večeras smo sestra i ja u tom našem stanu, sređujemo sve i gotovo.

Kao što sam već mnogo puta do sada rekla, brzo živim. Za nedelju dana se toliko toga izdešavalo. U stvari ovoj nedelji još nije kraj. Koji je dan danas uopšte??? …Sreda. Do nedelje ću ja već da uredim svoj novi kutak i javljam vam se sa novim pričama. Ovo sam vam se samo javila, jer sam na maloj pauzi, da ne pomislite da sam nešto ljuta. 😉

Posted on 29/04/2009, in SVAŠTA NEŠTO. Bookmark the permalink. 12 коментара.

  1. Ajd, pa neka vam i taj stan bude privremeno odrediste do hangara iz snova. 😛

    Свиђа ми се

  2. Pa srecno preseljenje. 😀

    Свиђа ми се

  3. Srecno ti bolo ,ako treba pomoc zovi, nego, zeno, sto se ponovo selis 🙂

    Свиђа ми се

  4. Neka vam novi stan donese novu sreću!

    Свиђа ми се

  5. Drago mi je da sve stižeš! Znam/o da nisi ljuta, ay pa završi to, pa da nam ispričaš kako je bilo u Subotici, kakav je novi stan…i rudarski pozdrav: SREĆNO!

    Свиђа ми се

  6. Uvijek na kraju sve bude u redu. 😉

    Свиђа ми се

  7. Selidba? Pa srećno! 😀

    Свиђа ми се

  8. I ne treba nigde da se otimaš za nešto i da se laktaš. jednog dana sve dođe na svoje.
    Srećno vam bilo 🙂

    Свиђа ми се

  9. Javi se kad se smestis, bice vam tamo ok.

    Свиђа ми се

  10. Ko se seli taj se veseli! Zelim vam da se lepo smestite i uzivate u vasem novom stanu! Sada je tesko, dok sve to traje, ali nova adresa, nova okolina, sve to prija! U kom delu grada cete biti sada?

    Свиђа ми се

  11. Sretno preseljenje ! 🙂

    Свиђа ми се

  12. Srećno useljenje, želim Vam pre svega da Vas posluže struja, voda, osigurači, da ne škripi parket, curi slavina i tako to… I najvažnije – da je dobar komšiluk, a komšijski psi ne laju po čitavu noć! 😀

    Zez, naravno. 😀

    Promena prebivališta može da bude krajnje inspirativna, a inspiracija vama nikad nije nedostajala, pleme jedno šašavo! 😀

    Свиђа ми се

Постави коментар

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.