Ostalo je još malo

Ispričaću vam nešto. Neko će da se čudi, neko će da kaže da sam blesava, a neko možda može i da shvati.

Ušli smo u 35 nedelju trudnoće. Nikada mi te nedelje trudnoće nisu baš bile jasne, ali ako znamo da je po doktorski, žena trudna 40 nedelja, to znači da imamo još 5 do porođaja. 5 nedelja, doktorskih ili ovih naših, svejedno.

Posle tih 35 nedelja, mi danas odosmo na prvu kontrolu. Šta ću kad ne volim doktore. Neophodni su, ali ne volim da imam nikakva posla sa njima. Kada nas je danas naša doktorka videla, ponovo trudne, obradovala se, a i bila je u blagom šoku. “Odakle vi opet?… Ma pametno, tako i treba, jedno za drugim… Prošli porođaj 17. aprila, 2007., … sada termin 01. april. E, pa svaka čast.“ Naravno krvna slika super, ultra zvuk super, beba super, ja super… potvrdila je samo ono što sam već i sama znala.

Trudne žene od kada ostanu trudne, pa sve do porođaja u proseku odu kod lekara, ma nemam pojma koliko puta. Hiljadudvestapedesetšest analiza, ovo, pa ono… Izvade im šesnaest i po litara krvi tokom trudnoće. Jedite ovo, nemojte ono, spavajte ovako, radite ovo, ne radite ono. Uf!… a meni sve to strašno ide na živce.

Svake godine idem na redovni padobranski pregled na VMA. Oni me tamo prevrnu celu od glave do pete. Bude sve OK, daju mi lekarsko uverenje i onda mogu da skačem. Ako oni kažu da mogu da skačem iz aviona, onda sigurno mogu i da iznesem celu trudnoću bez problema. Što se pokazalo kao tačno.

Moja treća trudnoća je eto prošla kao i predhodne dve. Bez komplikacija! Ja se samo pridržavam svojih pravila, koja u stvari i nemam. Jedem kad sam gladna, pijem kad sam žedna, šetam kad mi se šeta, spavam kad mogu i kad me puste deca i osećam se super. Ne znam šta su strije, celulit, visok šećer, pad imuniteta, ko zna šta sve nosi trudnoća, što ja ne znam. Hvala Bogu na genima koje imam.

Do 1. aprila, još 42 dana, mada možda to bude i nešto ranije. Videćemo. Jovana, Jana i  Marko će dobiti još jednog člana ekipe. Rodiću im sestru, saznali smo danas! Jedva čekam da je privijem uz sebe i da joj damo ono što najbolje umemo. Ljubav! Ostalo je još malo.

Posted on 20/02/2008, in Boje su u nama, NAŠA DEČURLIJA, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , . Bookmark the permalink. 20 коментара.

  1. pa toooo ja računam sve vreme 😀

    Свиђа ми се

  2. svaka cast!….meni bio termin jedan dan razlike, ovo drugo prase pozurilo, pa su rodjeni u istoj godini…pravi prasici….sad svi pitaju jesu li blizanci, vec su i oni poceli da se smeju….a doktori ko doktori…meni su rekli da necu preziveti porodjaj i da nisam normalna sto se u to upustam…ja se upustila….sad smo vec veliki…u inat svima…

    Свиђа ми се

  3. Neka bude sve sa srećom od srca želim i bebi i tebi i ostalima članovima tvoje porodice. 😀

    Свиђа ми се

  4. Svako dobro svima vama 😀

    Свиђа ми се

  5. Hvala vam svima puno!

    Свиђа ми се

  6. Reci cu ti svaka cast!
    ali kao zdravstveni radnik,( ginekologija,) sad bih te malo kritikovala, ali vec je kasno,zato sve najbolje i verujem da sa nestrpljenjem ocekujete vasu devojcicu…. (prvi april 😉 )

    veliki pozdrav 🙂

    Свиђа ми се

  7. Tebi treba dati medalju…kad bi još majki bile kao ti… 😦

    Свиђа ми се

  8. Saro… zaslužujem kritiku donekle, ma znala sam ja da je sve OK! S obzirom da beba sada brzo raste, sve mi je teže ovo čekanje! 🙂

    Свиђа ми се

  9. Punky nisam ja ništa drugačija od drugih majki,… sve su majke najbolje! Tako ja bar gledam na to! 🙂

    Свиђа ми се

  10. Poznat mi je taj osecaj, jedan od najlepsih kada ne mozes docekati da vidis lice te drage bebe!zelim vam sve najlepse!
    Sto se tice lekara oni samo nekada sve iskomplikuju,bespotrebno, ne samo sto „vade“ krv ,nego ,barem kod nas, svaku drugu zenu salju kod geneticara i bespotrebno ih uznemiruju „mogucim“ naslednim rizicima , i ostalim ! pozz!

    Свиђа ми се

  11. Naivna…nemam ja ništa protiv medicine i napretka u toj oblasti, ali doktori stvarno umeju baš da preteruju.

    Свиђа ми се

  12. Selo hvali, u varoši živi. 😀
    Nije loše čuti mišljenje lekara, ali prvenstveno osluškuj signale i poruke koje samoj sebi šalješ. Ako ti kažu da je sve kako treba, onda je sve kako treba.
    Srećno. 😀

    Свиђа ми се

  13. „Jedva čekam da je privijem uz sebe i da joj damo ono što najbolje umemo. Ljubav ! “

    Kako divno zvuci! Obecavajuce. 🙂

    Свиђа ми се

  14. Draga Afroditta, ljubavi stvarno i imamo najviše!

    pozz 🙂

    Свиђа ми се

  15. electrasdreams

    Alal vera! Ti si moj covek. Otisla sam kod lekara 2 puta: da im saopstim da sam trudna i da znam da je musko, i da se porodim. Ko bre bolje od tebe zna kako se ti osecas? Sve najbolje i tebi i tvojoj upisuljici.

    Свиђа ми се

  16. Hvala Elektrice… Nije mi palo na pamet da idem kod doktora da mi kaze da sam dobro! Mada mamicuimnjihovu, od kada smo isli na taj UZ opustenija sam jos vise!!! 🙂

    Свиђа ми се

  17. Konačno dobre vesti! 🙂
    Želim vam obema da i ovih pet nedelja prođu lako kao prvih 35 i da se još puno, puno volite! 🙂

    Свиђа ми се

  18. Hvala Lost…. 🙂

    Свиђа ми се

  19. Ma ja samo navratila.Nema posta.:(
    Nesto racunam…..jos tri sedmice,zar ne?

    Sretno! 🙂

    Свиђа ми се

  20. Hvala Afrodittice, biće posta, samo ne verujem da ću ga ja napisati! Ovlastiću nekog da to uradi za mene!

    Свиђа ми се

Постави коментар

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.