„Ne živi mi se više!“ – Alarm koji ne sme da se zanemari

Virnem malo u statistiku bloga, nisam odavno. Search… neću da vam kopiram verujte mi na reč. Pod broj jedan – All time –  „razvod braka“, pod dva „gramatika srpskog jezika“, promenljive, nepromenljive, zamenice, imenice… pravopis…  tako to, pod tri „drkanje“, „žensko drkanje“, „polne bolesti“…  onda ide „Alber Kami – Stranac“, „nedelje trudnoće“, „charolija“,  „nasilje u porodici“, „patološki lažov“, „samozadovoljavanje“, „bubašvabe“, „Srbija“ … onda malo niže dole, „ne živi mi se“. Zabrinem se, a i ne zabrinem se… šta je to što ljude dovede na moj blog pod nečim što traže, a piše se: „ne živi mi se“? Svi moji postovi su uglavnom pozitivni, tako da onaj koji je nekim putevima stigao do mog bloga, a ne živi mu se, proživeće mu se,  zato ne brinem. Međutim, odakle nekom poriv da u „Google seacrh“ upiše „ne živi mi se“?

Želim da ovaj post napišem i objavim. Zaista mi je jako teško da izregulišem svoje misli u zadnje vreme. Objaviću ga, pa makar i ne bio gotov i ne bio onakav kakav želim. „Ne živi mi se“? Pročačkam malo i dođem do nekog ko ima samo 20 godina. Ma neka ima i 120 godina, odakle čoveku pravo da kaže tako nešto i odakle na mom blogu? Ako je ko za život i borbu, onda sam to ja… tako da šta god je taj neko pročitao, proživelo mu se makar malo.

Koliko je samo onih u ovoj našoj zemlji kojima se više ne živi? Ne u ovoj zemlji, nego nigde. Koji ne vide razlog, ni način, ni ništa što bi ih pokrenulo da se bore? Ne znam, znam samo da treba da idem i da sam obećala da ću ovo objaviti.

Posted on 13/08/2016, in SVAŠTA NEŠTO. Bookmark the permalink. 4 коментара.

  1. Zaista se iz raznih pobuda dolazi do blogova. Ali ovaj je uznemiravajući. Verujem da ti nije bilo prijatno 😦

  2. Što reče Labilna, zaista ima raznih pobuda. Zapravo, nećeš verovati koliko se često traže neki bizarni pojmovi u Google u Srbiji. Ja to sažela u jedan tekst http://skitarnik.blogspot.rs/2016/06/8-beskorisnih-znanja-o-srbiji-izvucenih.html

    (Izvinjavam se što ostavljam link ovako, obriši komentar ako smeta – htedoh da podelim svoju zgranutost i zabrinutost)

  3. Čarolijo, čarobna si, i onaj ko te je pronašao našao je utehu, sigurna sam. ❤

  4. Ovako mi je bilo kad me je ostavila cura 😀 Bukvalno mi se nije zivelo 🙂

Оставите одговор

