Otvoreno pismo trenutnoj vlasti i svim ranijim vladajućim govnima… u ime očuvanja prirode

serbia flagE ne dam i neću da me bilo ko izrabljuje i koristi zato što možda pomisli da sam u bezizlaznoj situaciji, pa ću da pristanem na bilo šta. Pre ćemo da živimo na ‘lebu i soli, dok ima ima, nego da pogazim sebe, svoju porodicu i decu.

Pa pizda li vam materina, da vam pizda. Hoćete natalitet, a šta ste uradili za PORODICU? Đoka! Lepo upakovan đoka. Eto vam ga, pa ga sebi lepo nabijte u guzicu, jer ste toliko „kilometara“ primili u sebe, da nećete ni da osetite. To koliko kilometara virite iz tuđih guzica je neka druga priča. Al’ dupe je dupe, đoka je đoka, vi to najbolje znate.

Nisam ja neki nuklearni fizičar, ali ima ljudi koji jesu, pa nudite nam plate kojima možemo samo račune da platimo. Nudite nam kredite koje nikad ne možemo da vam vratimo. Hoćete sve da nas porobite? Evo vam kurac.

Prosto neću da vam plaćam račune, jer nemam sa čim, a vi mi isključite i struju i vodu, đubre nemojte da odnosite. Dođite „dragi“ izvršitelji, ali samo sa mudima, pa nam uzmite televizor i krevete, evo i auto imamo, koji vredi kao vaš retrovizor, šta još hoćete? Mi drugo nemamo. Evo vam pri tom i još jedan đoka, ali lepo upakovan, lopurde neotesane, pa se jebite sa njim

Nas da zajebete više nego što jeste do sada, ne možete. Nije baš da ne možete. Dođite i uhapsite me odvedite me na višegodišnju robiju, jer lajem i lajaću i da ćutim NEĆU!

Mnogo mene boli dupe šta vi planirate na globalnom nivou i kako imate „super plan“ da ovu zemlju izvučete iz govana, vaših govana i naših i svačijih, u kojima ona jeste, kad ste brate nesposobni.

Je li, da vas pita Ivana šta ste danas jeli? Baš vi mrtvi ozbiljni, koji nam se zvanično obraćate sa ponekom pošalicom usput? Ili šta su jeli oni pre vas, ili pre njih, ili pre njih… vi „vladari“, čime se hranite? Je l’ dovoljno zdravo? Mislim nemojte slučajno nezdravo da se hranite, pa to je katastrofa za naciju. Zahvalnu naciju, koju vodite putem napretka i prosperiteta. Nemojte slučajno sutra da imate zatvor.

Treba se i sutra posrati po nama. Šta ako vam ne bude išlo? Nemojte nam to priredite, molim vas. Vaš obrok i obrok vaše porodice je bitan za vaše svakodnevno sranje po naciji. Nemojte nas izdati, molim vas. Što češće, što više i što kvalitetnije serite po nama, više ćemo vas voleti, jer mi očigledno volimo vaša govna.

Gledaš i pratiš politiku sveta, a s obzirom da ti je juče prvi komšija doživeo nervni slom, i onaj dve ulice niže se ubio, a onaj dve ulice iznad je ubio ženu, a ona divna velika porodica se prošle nedelje iselila CELA, boli te isti onaj đoka.

Konjine glupe, šta mislite ko će glasati na sledećim izborima i za koga?

Decu nam bre kradu po ulicama. To je postao najunosniji srpski biznis! Izvoz belog roblja. Setili se. Nema kako da zaradimo, nema više gde da ukradu lopurde, pa se setili, decu nam kradu i prodaju. Lepa smo nacija. Lepi ljudi, lako to ide. Očuvano i kvalitetno srpsko roblje.

More! „Dragi moji“ dobrodošli, evo čekam vas. Jebem li vam i seme i pleme i dan kad ste se rodili i onaj kad ste pomislili da možete da budete uspešni političari. Uspešni dželati svog naroda.

Šta je, računate da ćemo svi završiti na lekićima i da će nam biti „SjUPER“, pa nećemo da se bunimo. „Pusti stoku, daj im hleba i igara i ima da đuskaju kako mi želimo.“ E pa nećemo, jer su lekići skupi, a i idu na recept, tako da imate više od polovine nacije koja je spremna da vas digne u vazduh zajedno sa sobom, a druga polovina je spremna da vas digne u vazduh za tablu lekića za smirenje, jer ne mogu ljudi da izdrže i trpe više, bez da naude sebi. Šta vas briga, svakako ćete leteti u vazduh, blago vama.

Nego bez zajebancije, kojim kurcem da vam platim dug za struju? Hoću ja, platiću svega mi, al’ nemam. Tako da samo sa policijom možete na moja vrata.

Ne kao poslednji put, zadnje pičke. Pizdetine. Isključite struju, samoj ženi sa troje male dece, a da niste smeli ni na vrata da mi čuknete. Za jebenih 13 000 dinara. Pička li vam materina.

‘Ajde na vrata mi dođi drugi put, kao što nisi smeo poslednji put da mi u oči kažeš kao preko telefona: „Izvinite molim vas, nismo smeli na vrata da dođemo, jer imamo negativna iskustva, isključili smo vas po nalogu i ostavili smo vam obaveštenje u sandučetu. Mi samo radimo svoj posao“ Pa za 13000 si me isključio, a znate da ću vam platiti? Dođi bato sutra, pa me izključi za 8000. Evo čekam. ‘Al ko čovek mi dođi na vrata.

Nego kojim kurcem da vam platim dug? Posao ne date nama koji smo politički neopredeljeni i koji ne umemo da se guramo u vaše debele guzice. Lepo vi dođite sa sve policijom, da sve bude regularno i po PeeSu.

Sama žena sa troje dece, za 13000, a onom koji duguje 250 000 i ima pitbula, ne smeš ni u dvorište da priđeš. Jebi ga mi imamo Labradora.

Uh…

Bilo je „dobro“ dok ste nam deci „samo“ prodavali heroin na ulici. Bar su se deca vraćala kući, da pokupe šta ima i prodaju za još malo heroina. Sad ste počeli „celu“ decu da nam kradete. Nekad se u Srbiji prodavao benzin na ulici, sada se deca prodaju. Najnoviji biznis.

Sjebali ste bre i kriminalce, pa se snalaze kako god se dosete.

I… vi sada hoćete, da svoju rođenu decu školujem, vaspitavam, hranim, odgajam u ovakvom društvenom sistemu, propalom do te mere, da mera više i nema. Pa još hoćete da vam se povinujem, da ćutim, trpim, natrtim se, radim da bih platila račune i hranila decu „vašim govnima“

E EVO VAM KURAC! Debeo za kakav još guzice niste razradili.

Ujutru, ako baš hoćete možete da me uhapsite, ali nama i našoj deci ne možete ukrasti slobodu. Zatvor u ovakvom slučaju nije oduzimanje slobode, zatvor je oduzimanje mišljenja i prava na njega. I u to ime, evo vam još jedan kurac.

Ove godine u te vaše škole šaljem tri đaka prvaka, dva osnovca i jednog srednjoškolca. U problemu ste, jer svako od njih sam donekle ja. Baš ovakva kakva jesam. Slobodni ljudi, sa slobodnim mišljenjem i apsolutnim pravom na njega.

Možete nas sve pohapsiti, bio bi totalni hit, ali budite sigurni da nam slobodu ne možete oduzeti, pa makar mi robijali do kraja života. Sloboda je ono za šta nikada niste uspeli da se izborite, jer ste proklete pičketine.

Možete nam sve zapleniti za račun od 8000 dinara ili 12000, ali mi možemo i u šatoru da živimo. Pa sad, jedino ako nam i šator ne zaplenite zarad dugova. Smislićemo mi nešto drugo.

Ne dam ni za šta na svetu našu slobodu, pa makar robijala za nju. Fuck off! Jebala te Evropska unija, cela, i Rusija te jebala sa sve Čukotkom, i jebo te kineski ambasador posred usta šoravih.

Rekao si: „Biće teško.“, a je l’ tebi teško k’o meni da te Ivana pita? Jeste, al’ ni blizu kao Ivani ili Kristini ili Mileni, Petru, Jovanu, Draganu, Jasmini, Ani, Marku, Nikoli, Draganu…

Konju, prvo i osnovno, ma najosnovnije što si MORAO da uradiš je da si „malom čoveku“ bar za minut olakšao život, a ti si se posrao na njega. Ako si i imao dobre namere, usr’o si motku, a istu tu govnjivu motku ćeš primiti nazad u sebe.

Samo zato, jer nisi krenuo od „malih“. Imaš toliku podršku, da koliko čujem i vidim, sve si zajebao i usrao i vole te samo oni koji su spremni da prime đoku, jer su pizde prodane koje čekaju bolje. A boljeg biti neće.

U problemu si sada. Ne mogu me tvoji uhapsiti, jer ja ovo sve rekoh u cilju očuvanja prirode. Napušite mi se kurca, koji nemam al’ imam čudo u gaćama kakvo ste kao dečaci maštali da će vam porasti, ali „devojčicama“ nikada ne porastu prava muda. PIČKE PRODANE!

Posted on 25/08/2014, in srbija and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 5 коментара.

  1. Skoro svi smo u sličnoj situaciji.
    I pizdimo.
    Al’ šta vredi?
    Potrebno je stvoriti kritičnu masu i udarni talas koji će udariti po njima.
    Sam… teško možeš bilo šta da uradiš. A oni računaju baš na to.
    Naša nemoć i neorganizovanost je njihova snaga.

  2. Baš tako Sindžo, ovako me samo mogu proglasiti za ludaka.

  3. Šone Odžaci

    Ovo je psovanje besnog i ogorčenog čoveka ili žene. Ne treba tako, svce se radi na finjaka. Nisu oni ni „p….e“ ni ništa slično. To su ljudi koji su najamnici stranih kompanija, bankara i MMF-a i koje nije briga za nikog osim za lične interese. Ipak, ja krivim rulju koja se klanja eliti, a pod elitom podrazumevam i glumce i pevače i bizmismene kao i ove političare. To su ljudi koje jedino zanima lično zadovoljstvo i koji se razmeću po novinama i na TV. Probajte raditi kod njih? Bolje brinu o svom psu. Nacisti su cenili 100 za jednog a ovde je odnos: pas tih satanista vredi kao 1000 običnih ljudi a njihov nakot koji gazi decu po cestama kao 10 000. A vi kupujete tabloide, idete na koncerte ceca i cica, trčite na njihove predstave ispred skupštine. Vidite, ja ih ne psujem i ne nazivam „p….a“ i ne vređam im majke i očeve. Ignorisanje i bojkot je najbolji odgovor. Na granici vadim hrvatski pasoš i kad me pandur pita što nemam srpski kažem sa grimasom da mi TO ne treba. Da živim u HR nosio bi slovenačku šaru. Izbacite TV. Moja je logika – gledaću TV samo ako i ja mogu da učestvujem, al ne mogu i neću da budem pasivni posmatrač i gledam kako se zabavljaju, putuju, kupuju…a posebno ne volim da slušam tu vrstu bajki. Uzmite neku knjigu. Ja volim one koje mali broj ljudi čita. o Isusu, Spasitelju..ne crkvene, jer većinska crkva nije hrišćanska. Volim i one koje razotkrivaju Novi svetski poredak. Ne kupujte novine. Ako vas baš zanimaju vesti, poslušajte ih na radiju. Jedared dnevno. Ja ne glasam od 1990. U rat 1991 nisam hteo da idem., Hapsili, pretili, ali sam ih prešao. I ponosim se. Idem u Zagreb i Sarajevo kao u svoje dvorište. Slušam Balaševića, Film, Azru, Merlina, Prljavo Kazalište, Parni valjak. Družite se. batalite sve đubre koje vam serviraju isti ti koji vam otimaju novac – Realiti emisije, razne ..ijade, mudijade, svinjijade, govnijade, pinkovizije i ostalo. Ne vole vas. Dok god bude kupaca tabloida i gledalaca Farme, oligarhija će imati kome da pije krv. Idite u prirodu. Pomozite komšiji, skupite se, napravite neki roštilj..a pre svega naučite da radite nešto svojim rukama, da ne zavisite od njihovih 120 evra mesečno. nek rade sami. A kad dođu uterivači (iskreno više bi voleo da sam sin ili unuk pripadnika VII SS divizije „Princ Eugen“ nego uterivača, bilo „legalnog“ ili zelenaša, isto mu dođe) nek izađe cela ulica, celo selo, kvart, …nemaju oni toliko pandura. A i panduri su naše komšije …i to je narod. Momci koji ostravljau svoje porodice i ne znaju hoće li doći s posla ujutro. Sve je ljudi u glavi…

  4. Vladajuća kasta je svugdje jednaka, umjesto da služe narodu, oni su od naroda stvorili sluge!

  1. Повратни пинг: Mrak, BusPlus i ostalo | Dnevnik slučajne domaćice

Оставите одговор

