Lopurde i problem sa mojom desnom rukom – Muke moje niko ne zna :)

IMG_7071Izgleda da sam postala potpuno hladnokrvna na napade kojekakvih budala, ludaka, dokonih i beznačajnih ljudi, koje boli istina kada im se kaže. I ceo dan se radujem zbog toga. Zbog sebe i ljudi oko sebe. Postala sam kul.

Kažu da nije lako promeniti se, a ja sam uspela. Da me je recimo, prošle godine neko tako verbalno napao, kao što jeste sada, ne bi znao gde mu je dupe, a gde glava. Kad ono, sada me baš briga. Imam preča posla.

Verujem i kada bi me neko fizički napao, sklonila bih se ako bih mogla? Hm? Ipak za fizički napad ne bih smela da se kladim. Nisam se verovatno baš toliko promenila.

Kada ti pametan čovek nešto kaže, bila to pohvala ili kritika, ili čak i uvreda, vredi se zamisliti, ali kada te neko ispljuje samo zato što si rekao istinu, a pri tom je i nepismeni lopov, možeš samo da se nasmeješ i počešeš po guzici. Taj neko  bezobrazno ne želi da se povuče i da prizna istinu. Niko ga i ne tera da nešto prizna. Samo treba da se pokrije ušima po glavi i da gleda svoja posla.

S obzirom da sam provalila jednog „blogolopova“, konstantno dobijam pretnje, od strane tog lopova i od strane prijatelja tog lopova, moram da vam se požalim. 🙂

U maju sam povredila zglob leve ruke, što me je sprečilo da nastavim da skačem i taman kada me je to prošlo, u junu sam povredila zglob desne ruke. Ovo sa desnom je sada nešto ozbiljnije. I baš bi me i za to bilo briga, ali problem je što ne mogu da skačem zbog te povrede. Kao da je nešto malo kvrcnulo, majku mu njegovu. Mislim, mogu da skačem, ali treba posle i upravljati malo padobranom, a sada desnom ne mogu ni dva kila da podignem. E to je moj problem. To sam htela da vam se žalim.

Kaže mi Franja da odem da mi malo stave gips, a meni se to ne radi, a čovek je verovatno u pravu. Kako da ne bude u pravu neko rođen 17. juna? 🙂 Tog dana se rađaju samo najpametniji, najlepši, najmudriji, naj u pravu ljudi. 😀 Trebaće mi ta desna ruka i kasnije u životu.

I tako, „vučem“ ovaj elastični zavoj, stavim ga, pa ga skinem kad treba da napravim salatu, mrdam, a ne treba da mrdam, boli majku mu, nešto kvrcne, ja povučem, zažmurim malo kad zaboli i tako me je briga da li je tamo neka lopurda rekla da sam KUČKA.

Samo se nadam da sam se dovoljno promenila, pa da se ne iznerviram, pa objavim sve crno na belo. Na mom blogu su sve reklame besplatne, kao i svi linkovi, tako da mi ne pada na pamet da linkujem lopove. Kakogod prioritet je moja desna ruka. Tačka.

Nego kad smo kod lopova, prosto treba da linkujem jedan svoj stari tekst, kako se treba ophoditi prema kradljivcima tekstova. Verovatno devojčicu niko nikada ne bi provalio da se nije na mene okačila, bolje joj je bilo da se za brzi voz uhvatila.

Miruj lutko. Jeste da sam se promenila na bolje, ali je i istina da me boli desna ruka i ne mogu da skačem, pa sam ljuta, a i istina je da si ti lopov. Stoga nemoj sav ovaj bes da iskalim na tebi. Ceo život ćeš da radiš da bi otplatila to KUČKA što si rekla, a i tvoj premudri Solomon može da najebe, ni kriv ni dužan. Miruj srećo i mani se ćorava posla. Imam ja druge brige. Boli me ruka, ne mogu da skačem, a i boli me kurac za tebe.

Ne diraj me, neću da te diram. Boli me ruka. Ili bi se ti možda malo terala sa mnom? Ja sam tu. Ipak razmisli sekund. Izvoli lutko. Jebi ga i ja bih bila ljuta da sam lopov, pa me uhvate u krađi. Iskuliraj. Prikrij tragove i teraj dalje, to sam ti odmah i rekla.

I jbga. Iznervirah se. Ni ovaj vikend neću moći da skačem.

IMG_6537

 

Posted on 24/06/2014, in Padobranstvo and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 6 коментара.

  1. Ja videla da piše KUCKO. To znači da kuckaš 🙂

  2. Baš tako. Znači da mi ruka dovoljno radi da mogu da kuckam. 😀

  3. Pa dobro, jel’ ti neko stvarno pokrao blog ili je sve zajebancija?
    Malo sam glup… ne mogu da provalim.

  4. Jeste ranije, ali ova pametnica koju sam provalila, krade gde stigne, pa se mnogo naljutila na mene, preti… hoće da me bije. 😀

  5. Ih, pa ja tebe razumem, jer, rodjena sam malo ranije od tebe, tj 6 dana i puno godina, pa znam kako to ide u svadji. I ja bih se uvek potukla, i ovako matora. Pre par meseci, jedan me je klipan prozvao kao idem preko reda, što naravno nije bila istina, a to sve začinio sa onim MATORA, što je prevršilo svaku meru. I, umesto da ućuti (a nisam ni ja, bogami), rekao pogrešne reči: još ćemo se mi videti, na šta sam se okrenula prema njemu i pitala ga: hoćeš da se tučeš, a, hoćeš, ‘ajde, idemo napolje, ajde, na šta je samo pognuo glavu i rekao, tiho: neću. Na moju žalost, pobeže pre mene iz banke, a ja se baš najarcala da mu malko zavrnem nešto! Uh, prostaka i bezobraznika.
    Žao mi je zbog tvoje ruke, no, ko zna zašto je to dobro. Možda si morala malko da usporiš!
    A mala, žvalava, bolje da se ne kači sa blizancima!!! 😉

  6. Čuvaj ruke, svaka čast na hrabrosti, nisam znala da skačeš 😉

Оставите одговор

