Beograd, Gajnice, Venecija i tako dalje, neki drugi put

gajniceBilo je sjajno kada smo jednom prilikom putovali vozom iz Beograda do Venecije, pa negde kod Zagreba, vireći kroz prozor ugledam saobraćajnu tablu, Gajnice. Pomislim: „Ej, znam to mesto! Bila sam tu nekada, nekako! Sećam se!“. Hm?… Lagano kroz glavu proteknu reči i setim se:

„Treći mjesec zdesna maše mi, od zvijeda nebo i ne vidim, ja sam Ingemark Stenmark iz Gajnica i trčim slalom među banderama… “ ,

a onda do Venecije, malo glasno, a malo negde u sebi pevušim:

„I svi me vole, svima sam duhovit, čekaju na red da me upoznaju, samo ti nikako da shvatiš konačno, koliko me voliš suludo… „. Na kraju, krajnje misteriozno, tiho, gotovo nečujno kaže, „glupačo“. Pa stvarno, šta reći?

Šta je sjajno u tome, a time sam započela ovo pričanje??

Pa sjajno je, što su momci smislili i snimili i dali nam takvu pesmu. Urezali mi u glavu onaj žuti znak koji sam očima svojim videla kroz prozor voza negde i nekada… i tako… kad god me svi „vole“, pa sam im još i „duhovit“, setim se tog znaka za Gajnice i kako sam imala sreće da mi znak Mercedesa nije završio u rukama, sa toplim hlebom u drugoj ruci. Valjda zato što smo putovali vozom? Raspevam se, pa od Beograda, preko Gajnica, stignem u Veneciju i onda dalje Italijom. Uspomene. Setim se svega do svakog detalja.

Onda me ponekad pesma odvuče na mesta gde sam je prvi put čula, zapamtila, zapevušila… i tako u beskraj. Napred, nazad.

Granice ne postoje, naročito ne za ljudski mozak, koji šljaka i kad ga isključimo. Tako da putovanje iz Beograda do Venecije ide preko Gajnica, odnosno tačno pored žute table za Gajnice. Zapamtite to ako putujete vozom.

P.S. Džaba ste čitali ako niste slušali i ne čujete! Džaba sve ako ne razumete. Srećan put svakako, pa makar i u jednom mestu ostali.

Posted on 21/06/2014, in Boje su u nama and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 коментара.

  1. Pesma može da te vrati tako da vidiš i čuješ sve kako je bilo, da osetiš miris cigarete… sve.
    Ljudski mozak je čudo…

  1. Повратни пинг: Lijepa riječ za Hladno Pivo :) | Charolija

Оставите одговор

