Moj prijatelj Aca – uhapšen!

Ne serite bre više po tim društvenim mrežama, nek’ je on nama živ i zdrav! Mada kad mu prebroje rebra… samo da ne prođe kao imenjak mu svojevremeno. Bog neka ga čuva.  A zbog vaše lažne podrške i jeste čovek tamo gde jeste. Dali ste mu krila koja nema. Nije imao dovoljno pameti da se izbori sa kojekakvom bagrom. I onda dan za dan, lažna krila rastu i tras tras… šta bi na kraju? Ode sve u kurac!

Čovek u besu i nemoći svašta može da kaže, ali ne može da uradi ono za šta se nije rodio, a Aca se nikako nije rodio da bilo kome nanese zlo.

Šta sam sve rekla za kojekakve vlasti i vladare, pa bila bih uhapšena do sada 100 puta. Eto nisam, imala sam sreće ili bar malo više pameti od njega. Lečak. Puk’o čovek, pa šta? Ko još u ovoj zemlji nije puk’o?

„Najbolji srpski padobranac“. Pa da rešim i da imam para, do kraja 2014. bih bila bolja od njega iako je između njegovog i mog iskustva trenutno čitav eon. Malo muda u početku, posle malo talenta i mnooogo para.

Najbolji srpski padobranac ne postoji. Ego u padobranaca je veći nego pilotski i doktorski zajedno. „177. medalja.“. Ima ljudi u ovom sportu koji odavno više ne broje medalje. Svaka čast Aci na rezultatima, ali on je samo nada, ne i najbolji srpski padobranac. Kad se pogleda padobranstvo samo tu u komšiluku Mađarska, Slovenija, Italija… mislim smešno jebote, kada znam koliko se može u ovom sportu. Ima onih koji skaču po 8 skokova dnevno, svakodnevno, cele godine i to ne plaćaju iz svog džepa, a ovde moraš sve da prodaš da bi postigao neki uspeh. Da je dobar jeste, da je najbolji nije. Tačka.

„Ja ću da organizujem, ja ću da dovedem, ja ću da srušim, ja ću da raskrinkam, ja ću da delim, ja ću.. ja pa ja, pa posle mene opet ja“. Otprilike tako Aca govori, kao pravi predstavnik padobranaca. JA!

Ako šta poznajem onda poznajem padobrance. Neki to mnogo suptilnije naglašavaju, ali sve u svemu to JA je ono što vlada. I nije čudno da je tako, jer kada si gore sam sa sobom, jedino što imaš jeste to JA. To JA je poželjno gore, ali kad sletiš dole, e tu dole ti trebaju prava muda. Da se suočiš sa svim onim što te tu dole čeka. Život običnih smrnika. Aca nije mogao.

Bio je na pravom putu. Neko vreme. Onda „prsnuo“. Recimo mogla sam i ja danas da „prsnem“ što su me opljačkali kojekakvi, za struju. To drugom prilikom da vam ispričam, ali sve u svemu zar nisam mogla da kažem „jebaću im mater lopovsku, ukrali mi pare, baciću im bombu!“. Mogla sam, ali nisam i neću. Ne plašim se nikog i ničega, ali nije mudro.

Mož’ misliti „14 kila eksploziva.“? To je bre malo da bismo se rešili sve gamadi koja nam godinama dahće za vratom. To je bre šala, šta vam je? Ko to uopšte može ozbiljno da shvati? Što nije 15, 20… jes’ no! Eksploziv je sinonim za bes, kao i „atomska bomba“. U ovoj zemlji „atomske bombe“ nisu samo oni koji su mrtvi. „Mrtvaka“ na svakom ćošku, ali i „bombi“ ima.

Onaj  „Boško Buha“ se svojevremeno stvarno obavio, bombama i upao u zgradu Vlade ili već u neku tamo jako „bitnu“ zgradu, pa ništa. Eno ga živ i zdrav, sin mu na nekoj funkciji. Alooo ljudi! Aca jedva i da zna kako eksploziv izgleda. Samo sere k’o foka.

Ne mogu da kažem da je lud, jer znam da nije, znam da nije ništa luđi od mene, od vas „normalnih“. Ne mogu da kažem ono što ne mislim, izvinjavam se svima. Samo je ljut i razočaran i srce moje ljubi ga Ivana, bezgranično šašav i dobar i idealista. A ideali u ovoj zemlji umiru, ruše se kao kule od karata. Ko prihvati prihvati, ko ne prihvati prsne.

Isto tako znam i mogu da potpišem da on nije nikakva pretnja ni za koga… u stvari jeste taman toliko koliko i svaki građanin ove zemlje. Rekla sam već do sada, svi smo mi „atomska bomba“. Pa dobro, neka nas onda sve pohapse. Čovek samo više nije mogao da ćuti. Jebi ga ne umemo svi svašta da kažemo, a da to bude pismeno uvijeno i da nije za zatvor. Eto on ne zna i šta sad? Userite mu se u život? Ma jok. Očitajte mu bukvicu i pustite čoveka da pokuša da preživi u ovim govnima u kojima živimo. Veći zatvor mu ne treba.

Novinarima dobrodošlo. Pa dobro, eto imate vest i… Jeste srećni? Ispirajte usta dan, dva, pet, a onda ostavite čoveka na miru. Nepravda boli pošten svet, a nepošten svet, pravda plaši.

Nego znate šta… sve revolucije počinju nekim hapšenjima! Razmislite i o tome. 😉 Srbija zemlja bezgraničnih mogućnosti.

aca i ja

Belluno Italy 2008.

Posted on 14/12/2013, in Padobranstvo, srbija and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 коментара.

  1. Znaš kako… jedna je stvar sloboda govora koja mora da postoji uvek i svuda, ako je reč o iole uređenom/normalnom društvu. Možeš, kao pojedinac, za Aleksandra Vučića da kažeš da je kreten, imbecil, lopov, lažov, dvolični šljam. Na primer, ja baš sve navedeno i mislim o tom radikalskom ispljuvku. Možeš i za bilo koga da kažeš bilo šta i zbog iznesenog stava ne smeš da trpiš bilo kakve posledice na ulici/poslu/bilo gde.

    Stvari su donekle drugačije kada je reč o štampi, televiziji i radiju, odnosno kada je u pitanju javna reč. Tu ne može postojati apsolutna sloboda govora u smislu propagiranja mržnje, pedofilije, nasilja, motivisanja na vršenje krivičnih dela, iznošenja neistina o ljudima i događajima itd.

    Ali sasvim je deseta stvar kada nekome šalješ poruke tipa „razneću te eksplozivom“, onda to više nije sloboda govora, nego pretnja – nasilničko ponašanje i sasvim je za očekivati da te policija privede, u prvom redu da bi se istražilo da li si povodom tih pretnji bio ozbiljan i da li postoji realna mogućnost da te pretnje sprovedeš u delo.

    Mislim da ne postoji država u Evropi u kojoj možeš da pretiš nekom eksplozivom, a bez da očekuješ da ti policija neće pokucati na vrata. I dobro što je tako. Zamisli da nije?

  2. Nažalost nije ni sekund razmislio pre nego da je bilo šta uradio. Drago mi je da si se vratio blogu i pisanju.

Оставите одговор

