C67 – Maligni tumor mokraćne bešike – Pa šta?

so whatKo bi rekao da jedno slovo i jedan broj mogu da ti promene život? Okrenu te naglavačke i sve ljude koji te vole i kojima je stalo do tebe izokrenu načisto. Ljudi dobiju dijagnozu i onda ostanu paralisani neko vreme. Treba prihvatiti istinu. Ne pitaju se ni za trenutak šta je dovelo do toga, već razmišljaju šta dalje. U stvari jedino važno u tom trenutku je da kao i u svemu ostalom sagledaju sadašnjost. Prošlost ne možemo da promenimo, šta je bilo bilo je, šta je poraslo poraslo je, ‘ajde sada da to nešto sjebemo da nam sutra bude bolje.

Nemam pojma, možda je ta trenutna akcija sa roze tračicama po avatarima i šetnjama po beogradskim ulicama nešto potpuno ok. Eto mene su naveli da ovo napišem. Pojma nemam šta rade i koja je svrha toga, ali dobro neka. Možda se neko uplaši, pa ode na pregled i onda mu ustanove da ima rak i onda on baš zbog te akcije preživi. Super. Makar jedan spašen život je veliko delo. Najveće.

Znači ja ću sada da okačim tračicu, stavim roze kačketić, obučem roze majičicu, izađem na ulicu kao podrška obolelima od raka ili kao podrška samoj sebi i onda će biti bolje. Ako ne meni, onda nekom drugom? Aha… važi. Greška je u tome što ljudi pokušavaju da izleče bolest, a da pri tom ne sagledaju stvari sa svih strana. Nije važna bolest, važan je uzrok!

Sa moje tačke gledišta, moja mama nema sama svoj rak, niti ga je sama „zaradila“. Moja mama ga deli sa svima nama koji je volimo i koji joj želimo samo dobro. Znači… rak podeljen na više osoba je već u samom startu oslabljen. Stali smo mu na crtu i ne postoji baš ništa što može da nas porazi u ovom ratu.

Po meni ovo je samo još jedno malo neobično iskušenje. U stvari čak nije ni neobično. U ovo današnje vreme svaka treća porodica se suoči sa rakom. Ako ne u bližoj porodici, ono sigurno u svom najbližem okruženju. Što se toga tiče da li šifra bila C67 ili J10 (grip) meni je svejedno. Sve su to samo obične šifre, dijagnoze… način da doktori razlikuju karcinom od gripa. Neprijatelj je poznat u oba slučaja, a protiv svakog neprijatelja postoji pravi način odbrane, zaštite i način da se neprijatelj potpuno porazi.

Ja sam ratnik po prirodi tako da ova rakčina može samo da me iznervira što i jeste. Sada kada su doktori uradili šta treba, red je došao na nas. Strasti sam smirila. Vidim to čudo pred očima. Sam moj pogled može da ga sprži zauvek. Meni treba moja majka još dugo godina, tako da sam srećna što imam priliku da je sačuvam i zadržim za sebe i one kojima je oslonac i snaga sve ove godine. Ne dam je bre!!!

Raku jedan! Budalo jedna! Da ti samo kažem, na mnogo veću budalu od sebe si se nameračio. Ti nisi njen, niti je ona tvoja. I ti nisi više njen problem, sad ratuješ sa mnom lično. Sve što ti umeš, a znam iz raznih iskustava, neprijatelj si za poštovanje, ali ti ne znaš mene, niti znaš šta ona sve krije u sebi. Nemaš pojma šta mi sve umemo i možemo zajedno. Neću da te izazivam na dvoboj. Stojimo u zasedi, a ti pazi. Toliku snagu posedujemo da ćeš vrlo brzo biti naša prošlost.

Na svoju veliku žalost nisam bila u mogućnosti da budem pored svoje majke pred operaciju, a ni posle nje, ja sam pozadinac koji se sprema za težak napad. Samoodbrana koja će dovesti do potpunog poraza neprijatelja. Krenuli smo odmah, međutim tek od sledeće nedelje kad mi dođe moja mama, krećem u opsežnu i veliku akciju. Jedino što sam umela i mogla je da joj pošaljem poruku 3 minuta pred operaciju.

„Ako ne spavaš da ti kažem da je sve ovo zajebancija, biće sve to dobro, znam ja. Sve je samo obično iskušenje da svi vidimo koliko treba da volimo i cenimo ono što imamo. I ti sebe i mi tebe. Nemaš još uvek taj luksuz da možeš da budeš loše. Trebaš nam. Kad napuniš 90 godina, pa se zajebavaj kako voliš. 🙂 Za 10 dana si ti ovde kod mene i gotova priča. Volim te neizmerno i nadam se da ti nisam digla pritisak, nego dala snagu, jer snagu i pozitivnu energiju ti šaljem. Samo se nasmeši, sve će ovo proći kao i gomila ostalih sranja. Volim te i ljubim i jedva čekam da te vidim. Opusti se i ne boj se ničega, svi smo uz tebe.“ Tvoja Ivana

Rat je objavljen!

fight

Posted on 18/10/2013, in Upoznajte sebe razumite druge and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 11 коментара.

  1. Ljubim vas tako optimistične i na podršci koju dajete jedni drugima. Mora ozdraviti pored takve dece. Želim da ova tema što pre postane prošlost! 😀

  2. Dudo znaš ti nas. Biće samo ružna prošlost kao i mnogo onoga pre, sve znaš. 😉

  3. Znam i verujem u vas. Ništa vas ne može rastaviti! Ljubim vas sve! 😀

  4. ОБЈАВА РАТА, НЕГО ШТА! У ТОМЕ ЈЕ И СМИСАО 🙂 🙂

  5. Ja sam ovo tek sad videla – kako je sad? 😦

  6. Posle jednomesečnog tretmana, kod nas, sa nama, dobro je, kako će dalje biti ne znam. Mislim da je psihički oporavak vredniji od svakog leka. Sve je u glavi.

  7. Slažem se. I drago mi je. Držim palčeve.

    I NAJZAD DA NEKO POTKAČI PINKWASHING. IVANA, RAZVEDI SE I UDAJ SE ZA MENE.

Оставите одговор

