Jebala vas Severina, po sred usta mutavih i očiju ćoravih!

govnoSlepci. Obična gomila „slepaca“ koji ne vide ništa dalje od svog TV-a, monitora ili nosa, svejedno. Jebala vas Severina!!! Što baš ta? E pa zato što na jedinom kanalu koji je namenjen deci, gde se mogu gledati normalni crtani filmovi, uvalili su nam tu kučketinu, javnu pušačicu kurca, a slepci to ne vide. Ne vide, jer slepci i ne gledaju crtane filmove sa svojom decom.

Sve smo mi pušačice kurca, ali nije dokazano, a za ovu šoravu spodobu, da nije javno dokazano da je odlična u tome, ne bi niko nikada ni čuo. Mada je, ako ćemo iskreno, obična šoravuša, kojoj savršeno leži u ustima. Da sam tako šorava i ja bih bila popularna.

Ama bre, da sam snimila neki svoj „obavljeni posao“, bila bih 6 puta popularnija od ove i mogla bih posle da se hvalim kako sam divna devojka, žena, majka, supruga, ma propevala bih i snimila 16 i po albuma, a onda bih se reklamirala na dečjoj televiziji, gde sam sigurna da će me moj sin videti i tapšati ručicama: „Blavo mama! Evo je mama! To mama, mesaaaaj! Mama calica. E, a kad ce da pocne Loli, jedva cekam?“.

Sad se možda neko pita: „Šta bi ovoj budali?“, pa da vam kažem. Ne gledam Pink (nijedan), ni Prvu, RTS1 ni 2, Happy, ni B92, ni StudioB, ama ništa bre ne gledam… isključivo samo VH1, Travel, Nacionalnu, Diskaveri i Minimaks. Najviše Minimaks, jer se u našoj kući ja vrlo malo šta pitam, tako da uglavnom idu crtaći. Odlični crtaći. Međutim kada između Razigrana Mimi i Poštar Pet idu reklame koje najavljuju ostale crtaće ugledam međunarodnu kurvetinu kako maše guzicom i najavljuje neki svoj koncert. Alooooooo!!!! Alarm jebote. Šta je ovo ljudi moji, pa dokle ide ovo???

Taj kanal pratimo već godinama i ama baš nikada nije bila nijedna najava neke naše kučke, ali ova je uspela da kupi prostor, da se reklamira, da sjebava mlade mozgove, onako na kvarnjaka. Da je gleda sinčić između crtaća i da se raduje, što mu mama ima lepo dupe. Alooooo!!! Kada se između reklame za Mađarske narodne priče i Sime vatrogasca, ubaci ova… ama bre nisu te reči izmišljene još, koje bih ja upotrebila

Ne želim deci da zabranim da gledaju crtaće na Minimaksu zbog neke lokalne kurvetine. Deci ništa i ne zabranjujem. Viđaće i viđaju kučketine svuda i na svakom mestu. I treba da ih vide, da znaju da razlikuju i prepoznaju. Umem da im objasnim da toj ženi nikako nije mesto na toj televiziji i da to što se ona tu reklamira nikako nije dobro i da je to stvar POLITIKE. Oni kad čuju reč politika, odmah počinju da pevaju, bla-blaću i stavljaju prste u uši. Naučili od mene. Tra-la-laaaaaaa… la la la la…. bla bla bla bla blaaaaa… opsa opsa saaaaaa. Srbijaaaaa!!!

Jebem ti državu, takvu da ti jebem, i vlasnike televizije, i montažu, i producenta, i režisera, i onog koji se prodao, i Severinu posred usta šoravih, i njenog Milana pičku jednu običnu… To muško??!!! To pored muškog nije prošlo, poserem mu se u sve što ima, ali žao mi deteta… stvarno mi žao. On bi samo hteo da gleda Rolija, Artura, Mađarske priče, Simu i Viteza Majka, ali uvalili mu da usred crtaća ugleda kevu polugolu kako maše guzicom i reklamira neki svoj „koncert“.

Serem joj se posred koncerta! Posred svih „slepaca“ i obožavaoca i nje i sličnih njoj i posred svega se poserem. Govno ko govno. E tako! Pa vi tvitujte i jebite ale. Meni je „140“ sporo. Da vidimo dalje šta se dešava. E tako…

Posted on 17/09/2013, in SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Оставите коментар.

Оставите одговор

