Kamen

kamenTako tu negde između grudi me stislo nešto, k’o kamen da nosim. K’o kamen od barem 8 kila, pa me vuče ka dole, a ja se ne dam, vučem na gore. Iskilaviću se u toj borbi. Koliko je uopšte 8 kila i kako se meri taj kamen? Tu kada se nakupi koječega mnogo je i 50 grama. Sve mi se čini da nešto pogrešno činim? Kao da sam nekome nešto kriva, a ne umem ni da se opravdam, ni da sebi olakšam na neki način, to nešto što me priteglo, pa mi ne da ni da dišem, a ne znam ni šta je, ni odakle potiče, ni kako da ga se rešim?

Uzdahnem onako duboko, pa mi se čini da mi je lakše bar za to malo vremena koliko taj udah i izdah traju. Sve mislim da nešto još treba da uradim, da nešto nisam, da još nešto čeka na mene, da sam nekome nešto loše učinila. Ljudi kad im je teško zbog nečega, a i kada im je teško zbog ničega umeju da se isplaču. Ako ništa drugo izmisle neki razlog, sete se nečega, pa plaču. Olakšaju dušu. A ja ne umem. Nemam zašto da plačem, pa i ne plačem, a kamen gura na dole, majku mu njegovu.

Izboriću se, znam. Samo još da nađem način da se te kamenčine otarasim.

Posted on 11/06/2013, in Upoznajte sebe razumite druge and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 6 коментара.

  1. 8 kila je sića za tebe!
    opusti se uz ovu savršenu pesmu i prestani da misliš!

  2. Klik i ćao. 😀

  3. evo jednog recepta koji meni ponekad pomaze: sednes sama sa sobom i u masti se premestis na neko mirno i tiho mesto…. sednes na zemlju pod neko drvo, na obali potoka i pustis da ti voda tece peko nogu dok ti vetar mrsi kosu… i osetis posle izvesnog vremena kako voda i vazduh odnose tu tezinu, a zemlja iz tebe izvlaci sve negativno… onda upalis vatricu da se ogrejes i pitas drvo za savet….. jos ce bolje biti ako to mozes da izvedes i u realnosti…..

  4. O Nedođijo draga, kako bih volela da mogu to zaista i da izvedem što pre i što hitnije. Zaista mi je neophodno takvo „čišćenje“. Hvala na savetu. 🙂

  5. Char, evo ja, babac a i blzanac, savetujem te da se suočiš sa problemom. Garant postoji pa ga „ispljuni“ nekom, biće ti sigurno lakše. To blizancima nije teško. Što na umu, to na drumu.
    Zagrlim te! 😀

  1. Повратни пинг: Život bez medija | Charolija

Оставите одговор

