Poruka koja me je malo drmnula – Hvala ti Aleksandre :)

Nije istina da ne pišem. Možda pišem više nego ikada, samo ništa ne objavljujem na blogu. Pišem u svesci, čukaram u wordu, kuckam na blogu, samo ne objavljujem.

Prosto rečeno, malo mi se sve smučilo, a glavni razlog je… Neću o razlogu iz razloga što je to samo moj razlog. 🙂 Istina je da se tiče drugih ljudi, ali ne želim da im dajem prostor i „udaram“ reklamu. Sve je reklama.

I tako u trenutku kada razmišljam da dignem ruke od svega ovoga, udarim tačku i okrenem se nečemu drugom, jedan divni, do sada meni nepoznati Aleksandar, mi pošalje poruku na fejsu i da mi neviđenu volju da nastavim da pišem, javno. Podsetio me zašto uopšte ovaj blog postoji.

Neću vam kopirati njegovu poruku, jer poruke su uvek lične i da treba da budu javne bile bi, ali mogu vam reći da dečko ima 20 godina i da mi je posle 4 sata čitanja ovog bloga, pun pozitivnih utisaka napisao poruku koja me je gotovo rasplakala. A ko može bolje da dotakne i gane, nego topla duša južnjačka? 😉

Imala sam običaj ranije da kažem, da pišem u nadi da će možda neko nekada pročitati i da će mu nešto značiti, a onda sam zaboravila na to. Ne znam kada i zašto se to desilo, ali desilo se. Tekstovi su se nizali bez ikakvog smisla i reda. U stvari sam uvek i pisala bez neke koncepcije, onako kako mi dođe, ali sada sam zaista bila na korak od toga da odustanem. E pa nećeš mala! Don’t give up!

Zar odustati od bloga, zbog gomile koja se namnožila? Kad kažem gomila, mislim na gomilu licemera i kojekakvih samozvanih „gurua“ koji su svojim delovanjem obesmislili postojanje blogova i blogosfere. E pa ćeraćemo se mi još!

Hvala ti Aleksandre. :*

prijateljstvo

Posted on 30/05/2013, in SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 3 коментара.

Оставите одговор

