Šrafciger vs Šerpa

serpeDa vam nešto kažem. Po meni je kuća bez šrafcigera kao i kuća bez soli. Znači neko prolazno mesto, ono u fazonu „… naručićemo hranu, prespavaćemo ovde…“, odnosno kuća gde nećemo moći da odvrnemo šraf. Ma, kuća bez šrafcigera i nije kuća.

Svako ozbiljno mesto za život treba da ima komplet alata. Običan šrafciger, ravan, mali i veliki, tj. od najmanjeg do najvećeg. Onda krstasti univerzalni, pa zvezdasti bar jedan, motorcangle naravno. O čekiću, nekoliko desetina eksera različite veličine da i ne govorim.

Kuća koja pored osnovnog alata ima i komplet francuskih ključeva, šrafcigera, šrafova, matica, pa onda unimer, probna lampa, žica spremna za licne osigurača, papagajke, gumice razne, izolir traka, super lepak, obična lepljiva traka, metar, špakna i slično, ih čega sve ima. Ima toga koliko hoćeš, da ljudima ulepša život. Joooj, a tek bušilica. 🙂

Ma znate šta? Po meni jedan dom ne određuje kvalitet šerpi, lonaca, tanjira, čaša, escajga, šolja, plehova i koječega… već kvalitet i količina alata koji taj dom poseduje. Naravno da se bez šerpe ne može, ali isto tako treba i o šrafcigeru da se misli. Ako u svom domu nemate osnovni alat, odmah sutra da se iselite. 😀 Taj dom nije dom ili vam u stvari ništa ne znači ili … ili ste prosto puni para, za svaku sitnicu zovete majstora, pa možete da živite bez alata? Ja ne mogu, pa ma koliko para imala.

Žene obično sa sobom u torbici kao osnovno nose puder, karmin i maskaru. Nose one i mnogo veće gluposti, ali neću da ih odam. 😉 Ja između ostalog nosim šrafciger, probnu lampu i izolir traku. Do pre dve godine sam nosila i litar mleka.

Druge žene se prilagođavaju zadatoj situaciji, uglavnom uz muškarca koji ne zna ni sijalicu da zameni. Ja situaciju popravljam da odgovara meni. Šta će mi puder ako mi iskoči osigurač. Volim i ja romantičano veče uz sveće, ali tek onda kada ja tako hoću. Dok neću, sve ima da radi kako treba. Ako ne radi ima da ga popravim. Tako bez brige da budite ako se negde sa mnom nađete u situaciji kada se nešto pokvari. Preporučujem vam se.

Bolje šrafciger u torbi nego šerpa na grani. 😀

alat

Posted on 08/04/2013, in SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 коментара.

  1. E, da ti vidiš šta ja sve imam.
    Ja sam ponosni vlasnik skoro svih onih andrmolja sa „Top-šopa“…. bar kad su alati u pitanju.
    A onda ide sve ono što sam kupio ili u Srbiji ili u Nemačkoj (Švabo je Švabo, jebeš ti to). Dosta sam nasledio i od ćaleta… komplet gedore, komplet vilaste, okaste i cevaste ključeve, pa čak i kilo-ključ (ako ti to nešto znači). A od elektronike… ne zna se.
    Mada, iskreno, slabo ja to koristim.
    Kola mlađa od 2005. i ne znaju šta je cevasti, a posebno ne šta je vilasti ključ.
    Bez ovlašćenog servisa i dijagnostičkog računara možeš da se …..
    Jedino… tako, po kući, krečim, gletujem, farbam ograde i slično. Licne za osigurače?… Svi su mi automatski, ali ih ipak imam… da se nađe.
    Sve u svemu, jedna solidna radionica i solidan kafić (zbog količine pića koju uvek imam) bi se mogli opremiti iz moje „radnje“.
    Ali, kao što sam ti već rekao…. više mi to dođe kao ukras.

    Pozdrav,
    Sindža

  2. Sjajno Sindžo. Pravi si domaćin. 🙂 Od malih nogu sam u vezi sa alatom, preko tate koji je oduvek imao sve moguće „drangulije“. Stvarno ne znam zašto, ali mene sve to mnogo oduševljava, a naročito kada uspem da popravim nešto, a sve što se pokvari popravljam sama i uživam u tome. Nema ništa lepše kada uspem da „pokrenem“ nešto što bi neko bacio, jer ne radi više. 🙂 Nema električnog ili elektroskog aparata koji nisam otvarala, popravljala, prepravljala, prespajala. Stvarno mi ponekad baš bude žao što nisam završila neku „majstorsku“ školu. Doduše uvek mi ostane neki šraf viška, ali važno je da fercera i da sam uspešna u tome. 🙂

    Naravno da je lakše pozvati molere da okreče stan, ali meni to predstavlja neizmerno zadovoljstvo i samo čekam da malo grane sunce, pa da se bacim na krečenje. Kad spomenu top-shop, zanima me da nemaš možda onu „prskalicu“ ili kako se već zove, mali kompresor za krečenje? Ako imaš, vredi li to čemu ili da se bacim na stari dobri valjak i četku?

  3. Nemam.
    Nije mi se učinila tako dobrim kao što izgleda.

  4. Ok… onda neću da bacam pare. 🙂

Оставите одговор

