FB švaleracija

Između svega ostalog čemu FB služi, on je i neiscrpno mesto gde nedojebani, samozvani švaleri traže malo pažnje ili šta već kome treba, od suprotnog pola. Da li uspevaju u tome ili ne, ne znam, ali da pokušavaju je činjenično stanje. Nemam pojma kako ta švaleracija funkcioniše, ali s vremena na vreme dobijem po neku poruku od takvih likova. Na takve poruke ne odgovaram, čak ih i ne napušim, samo se začudim. Gde mene prijatelju nađe od toliko devojaka i žena na FB?

S druge strane mi pade na pamet da su to neki likovi koji me u stvari znaju, pa me zezaju preko lažnih naloga, da „opipaju teren“, da vide hoću li se upecati, da me kompromituju, a onda ucenjuju za kintu. 😀 Zezam se, ali ako je tako, onda da im kažem da još nisam odlučila da se bacim na švaleraciju, a ako se odlučim, to sigurno neću da radim preko FB i Interneta, pa „uzalud vam trud svirači… „. 😀

Uopšte se ne radujem što živim u ovom veku i što tehnologija iako je toliko korisna, napreduje sve više i više. Gde je granica, postoji li uopšte i gde sve ovo vodi? Čak ni švaleracija nije što je nekad bila.

fb svaleracija

 

Posted on 14/03/2013, in SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 10 коментара.

  1. Ček da probam, da nisam možda zabranila komentarisanje na blogu ili je nešto drugo u pitanju 😀

  2. Dr Jovo Toševski je pre nekoliko meseci na jednoj TV stanici rekao da je mobilni telefon i Fejsbuk oslobodio mnoge žene i omogućio im nešto što je pre toga bilo mnogo, mnogo teže.
    Na primer, krene žena na pijacu i do grada i pozove onog koga treba i odoše u dnevni boravak na 2 sata. To je pre 25 godina bilo mnogo teže izvesti.
    Čak je okrivio savremenu tehnologiju za mnogo veći broj razvoda nego što je to bilo pre.
    Toševski uvek da malo po gasu, ali nije to uopšte daleko od istine.
    Ja se plašim da gledam poslednje pozive i poruke ženi…. bolje da ne znam nego da znam pa da se nerviram.
    Kao Lala kada je video Sosu u kukuruzu s drugim, otišao kući, lepo se obukao i sačekao je da dođe. Kad je došla rekao joj je: Ženo, odo’ ja u bircuz…. ako tamo čujem ono što sam video…. umlatiću te k’o seosku džukelu.

  3. Sindžo to sa pijacom, telefonom, dnevnim boravkom… je konkretna stvar i u tom slučaju savremena tehnologija pomaže pri švaleraciji, do neslućenih granica, ako su korisnici mudri. 😀 Međutim ako im se provuče kakva greškica, budu lakše uhvaćeni nego ranije. Konkretna „stvar“ donese konkretan dokaz, pa u tom slučaju eto belaja.

    Sećam se kako je nama unukama, nas šest je imala, naša baba govorila: „Ćero ne priznaj ništa ni za živu glavu.“ 🙂 Na šta je moj otac kasnije dodao: „Ne priznaj ni da te priključe na 220.“ 😀

  4. A pazi sad ovo. Pre neki dan sam prelistavao aplikacije za android u potrazi za nečim i igrom slučaja naleteo na aplikaciju (ne sećam se imena ali mogu da potražim) koja se, prema ponuđenom opisu, spoji sa tvojim Fejsbuk nalogom i ti onda preko nje možeš da odabereš označiš devojke/muškarce (kako ko, je l’) sa kojima bi se rado kresnula/o…
    Oni o tome ne dobijaju nikakva obaveštenja, sve dok, ukoliko i sami koriste pomenutu aplikaciju, ne označe i oni tebe… i tada vam se oboma pošalje poruka da ste sexualno zainteresovani jedno za drugo, pa vi dalje gledajte šta ćete..;)
    Match made in Heaven, takoreći…:D

  5. Auuuu Alexa… to je već korak dalje. Dobro se ja pitam, gde je tu granica i ima li je? Kakogod ja ću da se držim babinih saveta. 😉 😀

  6. Ja se prijavila, pre, bog zna koliko na Netlog, pa mi s vremena na vreme stižu „ponude“ za „druženje“. Nećeš verovati, od momaka koji imaju 20 i neku pa do mog godinšta i još neku više! Ove male napušim, a ovim ostalim se ne javljam. Koji mi kur’ trebalo da se prijavljujem, nemam pojma! Blesava totalno, mada, dobro mi dodje da se „čujem“ sa Zmajčekom, obzirom da nema vremena za svoj blog i to je sve.
    Eto, čisto da znaš, da su igri SVE ŽENSKE, bez obzira na godine! 😉

  7. Dudo godine im nisu nikakav kriterijum, jer na netu može da se ima godina onoliko koliko kome odgovara i da se izgleda kako je kome volja. 🙂

  8. Internet je cudo i u pozitivnom i u negativnom smislu :D. U startu kazem liku s druge strane da nisam na netu zbog onoga zbog cega mi se cini da je on. Lik se (kao) zapanji – otkud mi to pade na pamet :shock:. I ubrzo nakon toga krene upravo u ono za sta se kleo da ga ne zanima. Eh… Onda se iskljucim i iskljucujem se jer ni svaleracija nije sto je nekad bila. Staromodna i konzervativna sam, sta cu, i ovi vidovi (pokusaja) „druzenja“ slabo ostavljaju utisak (i ne priznajem nista makar me i na 300 prikljucili 😉 :D).

  9. Evo Tatjana, spašen je komentar. 🙂 Čim dođe do pitanja „jesi li udata“, odmah se zna šta bi hteo. 😀

  10. Ja, na primer TO nikada nisam ni pomislio. 😛

Оставите одговор

