Čemu služe ženske grudi?

S obzirom da sam rodila troje dece tačno znam čemu služe, ali mislim da žene dok ne rode dete, pojma nemaju čemu im služe i kakva im je svrha. Zašto onda ženske grudi imaju toliku ulogu u životima ljudi? Po meni to je samo deo ženskog tela, čija je velika, jedina, prava svrha da kada žena postane majka može i da nahrani svoju bebu.

Nema lepšeg osećaja nego priviti svoje dete na grudi i ponuditi mu da sisa. Priroda je to tako lepo i pametno udesila da tek rođena beba, tačno zna kako se to radi. Ne mogu vam opisati svoju sreću kada sam shvatila pravu vrednost svojih rođenih sisa. Eeeej… tu unutra se na neki način, napravi mlekce za moju bebu. Moja beba sisa i od tog mog ličnog mleka se najede, napreduje i raste. Divno!

Moje grudi nisu bile baš dobra „mlekara“ tako da moja deca nisu dugo sisala. Htela sam da crknem od tuge. Kada sam morala da počnem da im dajem flašicu, osećala sam se kao da ih neko uzima od mene i da naša čvrsta veza lagano slabi. Da im više nisam toliko potrebna i da moje grudi i nemaju neku naročitu vrednost. Šta će mi sise ako ne daju mleko?

I eto, tu se gubi svaka vrednost sisa. Koga je briga za sise koje ne daju mleko? Estetske hirurge? Muškarce koji se pale na ženske grudi? Žene koje zbog svog samopouzdanje žele da im stoje „na čelu“? Ja stvarno nemam pojma.

Znamo čemu nam služe ruke, noge, nos, oči, uši i tako ti delovi tela, ali kao da svi zaboravljaju pravu vrednost grudi, pa od njih prave ono što one nikako ne treba da budu. „Objekat“, „stvar“ za dizanje ženskog samopouzdanja i muškog polnog organa. Ženske grudi su svetinja za naše bebe i tako se prema njima i treba ophoditi. A kad bebe prestanu da sisaju, neka nam naše grudi ostanu zdrave i lepe da se sa njima pravimo važne. Nije mala stvar imati sopstvenu „mlekaru“. 🙂

Posted on 09/02/2013, in NAŠA DEČURLIJA and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 8 коментара.

  1. E, lepo si nas podsetila, vala! I ja sam crkla od muke kada je moja ćerka morala u Ameriku u svatove i odbila dete od sise sa pet i po meseci, ali je ostavila u frizu svog mleka da mu dajem jedanput dnevno, a ona nosila pumpicu i održavala mleko 17 dana. Medjutim, kada se vratila, mali nije hteo ni glavu da okrene u tom pravcu niti je hteo da pije više njeno mleko na flašicu. Kao da je hteo tako da je kazni. Hvala bogu, pije humanu i klopa sve i svašta. Ima 8,5 meseci i sada već, više od 11 kg. Pravi mali meda! 🙂

  2. Zeznuto je to sa prekidom, po meni više psihički nego fizički. „Mali medo“ je pravi car. 🙂 Veliki momak već, baš vreme brzo prolazi.

  3. Neka, neka…. imaju one sem te i još jednu upotrebnu vrednost…. samo vi žene to ne shvatate!

  4. Verujem Sindžo da su muškarci često fascinirani ženskim grudima, ali iskreno rečeno ja to ne shvatam. 🙂

  5. Sise – radost i sreća za muškarce svih uzrasta 😕

  6. Pa recimo u srednjem veku ako se ne varam, one nisu ni bile seksualni simbol već upravo to… mlekara… To se u poslednje vreme malo „otelo“ kontroli… 😉

  7. ovo ima da isprintam i podelim onima koje neće da hrane dete „da bi im grudi ostale lepe“

  1. Повратни пинг: Čemu služe ženske grudi? | www.blogovnik.com

Оставите одговор

