Sve po spisku

Draga Stara gospođo Godino, bolja da budeš nikako nisi mogla, jer da jesi ti bi sigurno i bila. Hvala ti na svemu, a sad te lepo molim idi gde si pošla i takva kakva si bila nikad se ne ponovila, bar meni. Izvini, ali tako je.

Znam da nisi ti ništa kriva, ali sestro slatka čega je sve bilo kad se samo setim, muka me uhvati. Međutim kad ti kažem „hvala na svemu“, to ozbiljno i mislim. Otvorila si mi oči, nacrtala neke nove putevi, izvozala me na sve strane i na kraju krajeva napravila od mene boljeg čoveka. Još jačeg, čvršćeg, malo i luđeg, ali svakako sve u moju korist i korist ljudi koji me okružuju i vole. U to ime, uz dužno poštovanje, evo od jutros slavim tvoj odlazak. Doviđenja i srećan ti put.

2012-2013

Draga Nova gospođo Godino, spiskove i odluke ne umem da pravim i donosim, ali ako ti i ja smislimo neki spisak, onako neformalno, ‘ajde onda sve lepo redom po spisku da počnemo da obavljamo. Sad se ti pitaš: „Ma po kakvom spisku, kad spiska i nema?“, ali ako me razumeš onda se razumemo. Zato nemoj da zanovetaš, a još nisi ni došla. Znači sve smo se dogovorile, ljubi te Ivana.

A vi dragi prijatelji želimo vam da u ovoj Novoj Godini 2013. budete bar dva puta srećniji nego u prošloj. Želimo vam da vam se rodi novi član porodice ili bliže familije, makar i dalje. Da čujete lepe vesti o nečijem rođenju, jer veće sreće od novih života nema.

Najviše vam želimo zdravlja, a ako vas i uhvati neki grip, da ga i ne primetite. Koliko god nas svašta nešto mučilo, najvažnije je da smo zdravi i da se trudimo da zdravi i ostanemo.

Želimo vam da svaki problem koji naiđe rešite bez muke i panike. „Dobar dan, ja sam Problem“, „Oho zdravo Problemu, kako si, šta ima? Pazi druže ovako ćemo, ti nisi nikakav Problem ti si običan problemčić.“ Staneš mu na crtu i ćao zdravo. Dok se on snađe šta ga je snašlo, već je rešen. 😉

Želimo vam da budete slobodni, zaljubljeni, voljeni, da volite i radujete se drugim ljubavima. Da ostvarujete svoje snove i da se radujete tuđim, ostvarenim.

Ako se rastužite da smognete snage da se nasmejete svemu. Ako se naljutite da se opet nasmejete i da oprostite. Život u nekom besu i nije neki život, sve su to samo iskušenja.

Ako padnete, da ustanete, ako poletite, da bezbedno sletite. Želimo vam i puno para i puno dobrih poslova. Mnogo ideja, inspiracije, volje, snage i želje da istrajete u započetim poslovima.

Ma radujte se životu i sreća će vas pratiti. Grle vas, ljube i puno vole Ivan, Ivana, Jovana, Jana, Marko, Ana i Edi. Srećan vam život bio, pa ma koja godina došla na red.

Tako ja vama sve po spisku. 😀 Živi i zdravi bili vi nama i mi sa vama. Živeli!

Posted on 31/12/2012, in Boje su u nama, Slavlja i žurkice and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 8 коментара.

  1. I ja vama sve po spisku! 😀

  2. Hvala draga Zelena drugarice. :* Ovih dana da se izljubimo i izdragamo za celu godinu. 😀

  3. Ako to ne uradimo, ode mas’ u propas’! 🙂 ***

  4. Sve najbolje i vama 🙂 Živeliiiiiiii :*

  5. i JA VAMA SVE PO NAVEDENOM SPISKU. Ljubim vas sve na gomili i želim da se nikada ne razdvajate, jer, ovako ste najlešđi! 😀 Cmokenzi!

  6. najlepsa cestitka koju sam odavno dobila. hvala ti, sve najbolje tebi i decici i da vam tata bude dobro i sa vama i da vas Edi slusa

  7. Definitivno najlepša čestitka koju sam pročitala.Hvala na predivnim željama i sve najbolje Vama.

  8. Iz tvojih usta u Bozije usi… 🙂 i ja tebi zelim sve najbolje, zdravlje, pare, vreme… sreca ti nije potrebna, vec si srecna.

Оставите одговор

