Srećan rođendan ljubavi moja prva

Srećno ti bilo sve u životu.

Sve što poželiš da ti se ispuni,

sve što dotakneš da ti se pozlati.

Da si mi srećna i srećnija,

zdrava i zdravija,

voljena i voljenija,

moja ljubavi prva i najveća.

Voli te tvoja majka.

 

 

Posted on 26/10/2012, in SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , . Bookmark the permalink. 9 коментара.

  1. Srećan rođendanko Joco! Osmeh da te prati kroz život 🙂

  2. Prvo dete!!! Kako se to voli!!!
    I od mene sve najlepše što Jovana može da zamisli.

  3. nemres bilivit sta sve mi mozemo, onako u djuture da ti pozelimo! ma ima licno sutra da svratimo da ti cestitamo 🙂

  4. Hvala Marija… pozdravlja te Joka. 🙂

  5. Hvala Miljo. Može čovek da ima i desetoro dece, ali sreća koju donese prvo dete je nemerljiva. Na tu sreću se kasnije samo nadovezuju druge. 🙂

  6. Darko mi vas očekujemo. Počinjemo slavlje 25. oktobra, kad spremamo rođendan, onda rođendan, priprema slave, pa slava i tako slavimo do 28. duboko u noć. Dobrodošli nam. 🙂

  7. Srecan rodjendan

  8. Srećan rođendan i slava 🙂 Da ste svi živi, zdravi i veseli 🙂

  9. Hvala vam drugarice. 🙂

Оставите одговор

