Rešila sam i tačka !

mislim da sam na dobrom putu da rešim sve svoje probleme… rešila sam da dva tri komada, koji se zovu ljudima prokunem, jer su me zajebali i sjebali mi život i poslovne planove… da jednom razbijem nos, slatko… da odem na more što pre… da kupim plac i napravim kuću, ko zna kako, ali sam rešila… da što pre skočim opet iz aviona da bih se izregulisala, libela mi je potpuno u kvaru… da što pre napravim neku glupost, onako kako umem i znam, simpatično i u granicama zakona… slatko bih išutirala jednog kretena koji mi duguje pare, a pravi se mudar, ali to mi nikako ne ide uz zvanje mama, ali ko zna možda mi se nekako namesti u nekom mraku… to bi mi baš leglo… da kupim još jedan kupaći i narandžaste starke ako postoje negde kod nas… da zaboravim sve probleme i izolujem se od svih 3 dana… (nemoguće)… jedino ako ne napravim to sranje, pa me pritvore na tri dana… da dignem šator pored ibra i napravim sopstvenu komunu za sebe, svoju decu i voljenog… možda da se preselim u selo… zauvek… ali neću dok ne išutiram ove što sam rešila… zabranili su mi da pričam, pa ja i ne pričam, nego samo kažem šta sam rešila i kako ću probleme da rešim… svanulo još jedno jutro… mirno… fino… ja rekla šta sam htela, samo malo rekla, šta sam htela… rešila da imenom i prezimenom kažem sve što hoću… nemam više ni jedan jedini živac… ako dođem opet u situaciju da zbog debila ponovo pratim muža na daleki put… onaj što želim da mu razbijem nos, neka bude siguran da posle susreta sa mnom nos neće ni imati…. sve važne razgovore sam oduvek snimala… pa neka se misle svi oni koji su pokušali šta da me zajebu… ne bojim se nikoga i ničega… od oružja imam samo gumicu za kosu… kosa mi smeta kad krenem da bijem, pa je privežem… još nešto… nemoj više niko da pokušava da me ućutka… pukla sam kulturno, kad puknem nekulturno, svet će da priča i još nešto… na dobrom sam putu da rešim sve svoje probleme… na ovakvog ludaka još niste naišli… e o tome razmišljam…. ćeraćemo se !!!

e na nas ste udarili… sramota da vas je… dobro vam bilo

 

Posted on 16/07/2012, in NAŠA DEČURLIJA, Štrajk protiv same sebe. Bookmark the permalink. 9 коментара.

  1. Vala najkulturnije pucanje otkad te znam! Ožeži!

  2. Eto Zelenka moja umem i kulturno da puknem. Bolje ovako nego da izlapim načisto.

  3. Ajd’ navijam, a onda molim za recept. Koštala me moja škola i to baš, a tuđa je besplatna:)
    A da pucam, pucam onako, po šavovima i to već pooooduže jer se prave svi blesavi čak i kad im sve lepo kažeš, pa objasniš. Nisam još probala samo da im nacrtam, al’, ipak ću da se razbesnim, perje ima da leti, samo, bolje da sačekam recept, jel može?

  4. Prvo odvojiti probleme koji se mogu resiti nasiljem od problema koji se ne mogu resiti nasiljem, bagru isprebijati prvo, a onda se posvetiti ovim drugim kreativnim problemima, jer zahtevaju koncentraciju, preciznost i vise vremena… uzdravlje. 😀

  5. Nisam ja od onih koji probleme vole da rešavaju nasiljem, ne zato što sam fizički slaba, već što se ne slažem sa metodom rešavanja bilo čega nasiljem. Ovaj drugi način, „ne pije vodu“ baš uvek, jer se ljudi prave gluvi. Lepo je prvo misliti na sebe, čak je i na svom mestu, ali nismo sami, zar ne? Trebalo bi da se osvrnemo i na one oko sebe ili sam možeda utopista, idealista, šta li?

  6. Jako dobro, nemam primedbe, mnogo mi se sviđa kada je neko tako odrešit 😉

  7. I ja sam se tukla svojevremeno, no, sada samo palacam li palacam i očekujem da ću dobiti od nekog preko zuba. Strašno.
    Svaka ti čast na tom „rešenju“. to je već pola uradjen pos’o! Srećno! 🙂

  8. Al zato gore medju oblacima se cuje samo huk vetra do te sunce miluje po obrazima… 🙂

  9. Biće da je jako opasno kad je ovako kulturno 🙂 . Preporučila bih im da se čuvaju 🙂 .

Оставите одговор

