Još jedan broj u nizu… Moja mama i ja

Danas mi je rođendan. Pre 38 godina, tačno u podne, sam se rodila. Možda nekom zastrašujuće zvuči ova cifra, ali meni baš ništa ne znači. Broj k’o i svaki drugi. Nego da vam nešto ispričam. Vrlo retko pišem o svojoj mami, jer prosto ne umem.

Moja mama i ja se toliko razlikujemo i fizički i u svakom drugom pogledu, da dok sam bila mala često su je pitali: „… a čije ti je to dete?“. 🙂 Ona plave kose, zelenih očiju, ja crna k’o ciganče. Ona fina, mirna, strpljiva, ja k’o harambaša. U životu je nisam čula da psuje i viče, ja o čas posla planem.

Međutim kada se ona naljuti na nekog, to traje i traje, a ja kako planem, tako se i ugasim. Duže od 15 minuta ne umem da budem ljuta. Volimo potpuno različite stvari i različitih smo interesovanja. Ono što meni padne na pamet da uradim, ona ni u najgoroj noćnoj mori ne bi sanjala. Nije joj lako da ima ovakvo detište kao što sam ja.

Kad je ona imala 38 godina, ja sam tada napunila 13 i već sam bila „veeelika“. Nije joj bilo lako sa mnom samim tim što se razlikujemo, a meni sa njom, jer joj je bilo teško da me razume u nekim mojim postupcima. Pokušavam da nas uporedim i vidim kao da smo vršnjakinje. Dve potpuno različite žene, ali ipak su geni čudo ili je možda okruženje u kom odrastamo zaslužno za to? Ne znam.

Mnogo više ličim na mamu, nego što to izgleda na prvi, drugi, treći pogled… Možda je to usled vaspitanja koje mi je usadila, bez obzira na moje buntovništvo. Znam samo da imam najbolju mamu na svetu i da opet nisam umela da pišem o njoj.

Ali umem da kažem, hvala ti mama na svemu, znaš da te volim najviše na svetu. Mnogo sam te se uželela i jedva čekam da nam dođeš. I da… nek’ ti je srećan ćerki rođendan. Da ti je živa i zdrava i ti sa njom još mnogo godina. Kakva god ti je, znam da je tebi najbolja i da si ponosna na nju. Ljubim te.

P.S. Vama dragi drugari hvala na svim lepim željama. Evo spremila sam dve torte, za devojčice i dečake, pa se poslužite, a piće vam je odmah tu ispod, pa živi bili vi meni i još dugo se zajedno veselili i svim vašim rođendanima i slavljima. Živeli.

Posted on 17/06/2012, in ISTORIJA JEDNOG ŽIVOTA, Slavlja i žurkice and tagged , , . Bookmark the permalink. 17 коментара.

  1. Najezio sam se… Srecan rodjendan jos jednom… 🙂

  2. Hvala Davore, uzmi parče torte, a i pivce je hladno. Živeli. 🙂

  3. Mogu misliti kako bi napisala kad bi znala 🙂 Prelijep tekst 🙂

    Sve najbolje ti želim i još puno, puno rođendana!

  4. Zivela ti nama milion godina, kao i tvoja mama ))))) 😀 😀 😀

  5. Hvala Bosančice. 🙂 Možda ću s godinama naučiti. 😉

  6. Hvala Veštičanstvena. 🙂 Posluži se živa bila. 🙂

  7. Diiiivan tekst!!!
    Kad mama dođe kod vas, a ti je poljubi i kaži joj: „Ovo je od jedne blesave Milje.“
    Srećan ti rođendan!!!

  8. Hvala Miljo, hoću. Ljubim i ja tebe. 🙂

  9. Mislim da sam ti ja čestitala prva rodjendan još u prethodnom postu! 😀
    No, ponoviću, srećan ti rodjendan i želim ti da ti mama dugo traje. Moja nije, na žalost. Imala sam 36 godina a ona 56. Jako mi nedostaje, da znaš, i ovako matoroj.

    Neka ti se sve želje ispune!

    Kisindžer! 😀

  10. Hvala na posluženju, divne su obe tortičke! 🙂

  11. Hvala draga Dudička. 😀 Mame su sve. Ceo jedan zaseban svet u svačijem životu.

  12. Jes’ da sam preko skajpa čestitao, ali ajd’ i „uživo“: Hepike rodjendan 8)

  13. Hvala Stevo… 🙂

  14. E jbg, ja zakasnih… Je l’ ostalo malo torte? Živa bila Čarolijo… i velika porasla 🙂 Cmok! :*

  15. Hvala Labilna, ma za tebe uvek ima torte. 🙂

  16. Malo kasnim, ali cheers! 😉

  17. Hvala Suzana. Nikad nije kasno. 🙂

Оставите одговор

