Predizborna tišina, vreme da progovorim…

 

Uspela sam da sve vreme predizborne kampanje ćutim. To je bio moj način da „kažem“, da mi se gadi sve ovo što se izdešavalo. Ćutanjem ništa ne možemo da promenimo, ali kome bilo šta da govorim, kada su svi poludeli.

Želim da kažem da mi se gade svi tekstovi koje su blogeri pisali podržavajući bilo koju partiju. Sramota da vas je sve do jednog. Kako ste samo toliko nisko pali i dozvolili da vam zbog neke crkavice stavljaju misli u glavu? Dozvolili ste da vas uvuku u tu pokvarenu mašinu.

Pisali ste plaćene tekstove, kovali u zvezde one koje ste do juče pljuvali, a verujem i da ste sami sa sobom imali problem, u fazonu: „Kako sada da okitim ovaj tekst, da im se dopadne? Šta sad lepo da izmislim, kada ni sam/a ne verujem u to što pišem?“. Moram da priznam da vam zadatak ni malo nije bio lak.

Priznajem da ima i onih mudrih koji su fino upakovali sve, pa nikoga nisu kovali u zvezde već samo, potpuno providno pametnom čoveku, pljuvali konkurenciju. Totalni užas.

Svako ima svoje mišljenje i svako radi kako misli da treba, a ako mislite da je sve ovo bilo u redu, onda vam svaka čast. Gori ste i od samih političara. Jadna nam zemlja u kojoj žive ljudi koji se menjaju onako kako vetar duva.

Želim vam puno uspeha na izborima, pa ma kojoj stranci pripadali ili ne pripadali. Ne verujem da ste zaradili neke silne pare, jer čovek se prodaje za onoliko para koliko zaista i vredi, ali ko zna možda budete uspešni u nekoj političkoj partiji kao potrčko.

Život će se nasaviti i posle izbora, ali jebi ga kasno je za kajanje.

Enjoy The Silence

Enjoy The Silence

Posted on 04/05/2012, in srbija and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 19 коментара.

  1. Ja nisam pisao ništa, čak ni pesme 😀

  2. hahaha… ja sam detetu slavila rođendan i objavila slike. 🙂

  3. Uvek sam obožavao onaj dan posle. Kad aktivisti dođu po obećanja a ovi drugi po parice. I svi zajedno dobiju jedno veliko ništaaa 😀

  4. A ja jedva čekam da vidimo ko će da pobedi, pa da počne da vlada, a onda da ih čujem kako kukaju da im ne valja. :mrgreen:

  5. Skaut da piše pesme, jer mi se sviđaju mnogo više od sajtova koje izbacuje kao zečica zečiče. I da mi se javi u vezi sa onim od prošle sedmice, il’ nastavljam. Mwahahaha. 🙂

    A ti Ivana, LEGENDA SI BILA, LEGENDA OSTALA! 🙂 Dokle god mi je malo nelagodno da čitam tekst gde se spominje friziranje „male Ivane“ za mužića, toliko se oduševim kad vidim nešto ovakvo. Mnogi ljudi su me razočarali svojim otvorenim poltronskim, beskupuloznim i nadasve seljačkim ponašanjem tokom ove kampanije. Pritom ne mislim na one koji su oduvek bili u strankama (zar da ne volim kulturne i uglađene ljude poput gđe Vučić ili Twitterskog ranoranioca Miloša Đajića? Nikad!); već na ove koji su videli da i tu može da se dobije malo popularnosti, da može da se ućari neka tričava pozicija na lokalnom nivou…

    …istovremeno, za onu namučenu i iskorišćenu dušu koju i dalje iskorišćavaju, i dalje se brinem. Znaš na koga mislim.

    Tišinu ne poštujem, ima da napišem tekst gde se ne spominje nijedna stranka, ali se sprda sa aktivistima svih mogućih. 😀 To mi je u krvi, šta ću.

  6. Ivo nemoj tako, friziranje je taman važno koliko i to šta pojedini blogeri misle o političarima. :mrgreen:

    Naravno da tekst nije usmeren ka onima koji su bili „u politici“ i pre ove kampanje. Svaka čast izuzecima, a izmučene napaćene duše smo svi mi koji živimo u ovom ludilu. 😦

  7. E neka si im rekla. I meni su neki postali baš ono… bljutavo je sve to, jebešga.

  8. Ćutala sam čitala i pitala kako izgleda prodati dušu za sitne pare, oni to znaju. Povrać!

  9. RainDog gledala sam i čudila se, i pravo da ti kažem čekala da vidim dokle će da idu.

  10. Zelena samo što znam je da nikada nećemo saznati kako je to.

  11. Udaj se za mene ? :mrgreen:

  12. Hahahaha… Exxx ako nas čuju ovo dvoje naših isteraće nas iz kuće u fazonu: „Jebali vas blogeri, marš iz kuće.“ :mrgreen:

  13. Eto zašto si čarolija 🙂 Ulepšala si mi dan ovim postom 🙂 Bravo 🙂

  14. Hvala bogu što sam na vreme ostavila trag kako mi se gadila cela predsednička kampanja i to i sada mislim. Čim izadjem iz zgrade, gledaju me face sa plakata. Bljak, bljak. Izdržaćemo mi kampanju, ali, šta će biti posle izbora i će nas zajebavati u narednih par godina? To me više brine, a ništa ne mogu da promenim.

  15. Drago mi je Labilna, ja tebi ulepšam dan ovako, ti mene uvek nasmeješ. 😀 Kada ćemo na plažu?

  16. E Dudo biće nam isto ili gore… ne verujem ni u kakav boljitak pored ovakvog naroda.

  17. „Dzomba na putu“:?

  18. Svaka ti čast, neka si rekla. Svi znaju moje političko opredeljenje ali isto tako da ni jednog trenutka ni slovo nisam napisala o politici na blogu, kako ne za opciju koju podržavam tako ni protiv!


  19. Poslednji Skaut:

    Ja nisam pisao ništa, čak ni pesme

    Управо тако!!!

    Иначе, и ја бих те запросила али ми је мало глупо. :mrgreen:

Оставите одговор

