Kako je moj muž postao udovac?

Što ovo ne bi stavili pod „umetnička sloboda“?… Post za malo objavljen 20. februara, 2012.

Često se ljudi pitaju kako li je to kada umremo? Postoji li nešto posle smrti ili eto tako samo nas predaju zemlji i nema više ništa? Ništavilo. Pojedu nas crvi i koje kakve bubetine i to je to.

Danas je moj muž postao udovac. Da li je to možda neko predskazanje? Nisam se čak ni iznenadila. Možda sam ja odavno i umrla, samo što nisam htela da priznam. Postoji život posle smrti, duša je besmrtna, sada ovako mrtva sam i sigurna u to.

Lepo je biti mrtav. Boli me dupe, ja ću i onako večno živeti. Svako dobro vam želim.

Posted on 29/02/2012, in Štrajk protiv same sebe and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 коментара.

  1. sviđa mi se da smo sveska koja je pooirvorgla. čar, vreme je loše. pre nedelju dana je nešto udarilo u jupiter, onda je bila aurora, bila su dva pomračenja i dolazi treće za neki dan sve se namestilo da ne bude dobro. ja sam jednako kao ti, loše, ni ja ne bih o razlozima, a da ti pravo kažem, razlozi nisu ni bitni.da se osećamo loše uvek ima razlog, da se osećamo dobro, nikad ne treba razlog, zar ne? sad, ja se sa svojim demonima borim tako da bivam nadnaravno ljubazna prema sebi i drugima. znaš ono, kad ti treba kinta, daj nekom. za sve što daš, vratiće ti se desetostruko. tako i za emocije. oslobodi loše, nek idu, aukurac, moraš da napraviš mesta za dobre koje dolaze.nijedan život nije običan. nijedan nije uzaludan, pa tako ni tvoj. a problemi su uvek sitnice, small stuff. već sutra su manji, dok načisto ne izlape. drž se.

  1. Повратни пинг: Kako je moj muž postao udovac? | www.blogovnik.com

Оставите одговор

