Lepo, fino, kulturno…

Nema smisla. Što više imam želju da ispraznim ovaj svoj draft na blogu, ono sve više tekstova ima, 53 komaTa. Kompletni neobjavljeni tekstovi. Evo samo danas plus dva. Kada bih ova dva objavila, ispalo bi da se nekom nešto pravdam, objašnjavam, bespotrebno psujem i koje šta, a to mi nikako nije namera. Ko me razume razume, ko me ne razume i ne treba. Neka ih gde jesu. Nismo isti i ne treba da budemo, jer da su svi kao ja i da svi razumeju šta ja to pričam i delima pokazujem, bilo bi dosadno.

Nije mi to, nego prete čoveče. Predlažu mere jedni drugima, kako me se rešiti, kako me ućutkati, kako me promeniti. Savetuju me „dobronamerni“, dušebrižnici. Sačuvaj me Bože i sakloni. Mene nisu mogli da zaplaše i ućutkaju ni kada mi je bilo 12 godina, nego oni to verovatno ne znaju, pa se uzalud trude. Na kraju ću postati paranoična. 😀 Sve je dobro dok ne počnem da se okrećem iza sebe, da vidim ko me to prati i šta hoće od mene. 😀

Mejlovi i kojekakve poruke koje ponekad dobijam me baš iznenade, neki misle da se isuviše pravim važna. Za malo se ne onesvestih. Živo me zanima gde su to videli, pročitali u mojim tekstovima? Neki su čak i besni na mene. U smislu da ja sve mogu i smem i da ne snosim nikakve posledice zbog toga. To uopšte nije tačno, jer da jeste, ne bih u draftu imala 53 gotova neobjavljena teksta. Šta bi bilo kada bih ih sve objavila?  :mrgreen: Ne bih daleko, već živim u Padinskoj Skeli, a ovde ima i zatvor i ludnica, pa biraj draga gde ćeš.  😆

Dragi moji „zabrinuti čitači“, lepo od vas što brinete za mene, moju i budućnost moje dece, ali pametnije vam je da me se klonite. Nikada se ne zna kada mi može doći da objavim neki od onih tekstova iz draftu, a onda ko živ ko mrtav, ko u ludnici, ko u zatvoru. ‘Ajd pa tako.

P.S. Ne znam jeste li primetili da nijedna psovka nije napisana u ovom postu.  Za svaku pohvalu sam. Prosto sam ponosna na sebe. 😀 To da većini ništa nije jasno, nema veze, ali ima i onih koji će shvatiti poruku. Umem ja i lepo, fino, kulturno da ga uteram. Mislim… auto u garažu. 😀

Paranoja baš diže i tera osmeh na lice, samo što se kod mene svodi na pevanje po kući, a šta će biti sa vama, ne znam i nije moja briga. E tako bih slatko sad opsovala. 😀

Posted on 14/02/2012, in srbija and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 20 коментара.

  1. Хахахаххаха само фино, само културно, него како! Ја сам за да објавиш све текстове!! Па ниси за џабе куцкала, а и што сама кажеш, ово је твој блог и пишеш и псујеш колико ти желиш! И стварно не могу да разумем како неко може да те не воли? -.- Не познајем те лично, али понекад имам јаку жељу да те познајем и лично.

  2. I ja glasam da objaviš te tekstove i sve ostalo što kaže Ljubicanstvena, da ne ponavljam. Alo, tvoj blog, ko voli neka izvoli, ostali doviđenja.

  3. A i mLLLLogOOOOO ti lepa kapa 😛

  4. Mene tera paranoja od oniju cura što stanuju u gajbi iznad! Naročito u dva il’ tri po ponoći, udaraju štiklama, prvo po terasi, onda u gajbi, a ja uvek pomislim: „Aha, evo! Vanzemaljci napadaju!“ Ali, gotovo uvek drmnem dve-tri rakije, i okrenem se na drugu stranu da sanjam lepe snove! A DRAFTOVANJE! Štampaj na srebrnu ploču (CD) i po potrebi vadi i postavi na blog! Lepi pozdravi, Čarobnaja! 8)

  5. Pošto nema psovki, verujem da nisi ti pisala ili, ako jesi, bila ti je cev od pištolja na slepoočnici! 😆
    Pozdravi onu staru Charoliju! 8) 😆

  6. A jel smem ja, jebi ga, da psujem u komentarima? To me baš ispunjava u poslednje vreme, da ga onako lepo srpski sročim pa neka ide sve u tri lepe (piiiiiiiiiiip) (piiiiiiiiiip) one (piiiiiiip)? Mislim da je Jovo Toševski to lepo objasnio u jednoj od svojih knjiga – psovkom se najbolje izbacuje negativna energija (emocija) iz sebe, čovek se upražnjavanjem psovke oslobađa negativnosti, mislim da to nije ništa loše, ali da pitam ja za dozvolu prvo… što se dušebrižnika tiče, ne znam šta da ti kažem… svako ima pravo na svoje mišljenje uključujući i mene. Izvrteo sam davno sve te scenarije… u okviru kojih su svi drugi bili zadovoljni mnome, a ja nisam i obrnuto i između i… tako… neka bre svako misli kako želi, nije ni mišljenje najbitnije na svetu.

  7. S obzirom da vas ima koji navijate za moje psovanje i sve one postove iz drafta, onda ovi što ne smeju da se oglase neka nam se svima napuše kurca. Pih … što mi ovo slatko bilo. :mrgreen:

  8. Ljubičanstvena nije da me ne vole, nego se brinu za moje zdravlje. 😀

  9. Exxx kapa glavu čuva, šubara… ma jok čizma nogu. 😀

  10. Dudo prosto znam da ne možeš da veruješ da sam to ja. Jesam svega mi, umem ja i i na finjaka. 😀

  11. Amarilis najbolje bi bilo kada bi došao neko i rešio taj haos u draftu. Ja ne umem svega mi. Kažu „nemoj“, „polako“, „smiri se, pa onda“, ma ili ću da pišem ili neću. U pravu si.

  12. Prijatelju samo ti opleti, na ovom blogu je sve dozvoljeno, sem da ja psujem, a i ne smem više da se svlačim u kupaći, decu će mi oduzmu. 😀 Ma ko ih jebe sve redom. Nije mišljenje najvažnije, najvažnije je da eto mene tamo na taj kraj sveta, sredinom marta, da crknu dušmani. :mrgreen:

  13. Znaš onu staru „sve Srbin prašta sem uspeha“. Tako je, nažalost. Zaradi mnogo para, proputuj svetom, ostvari svoje snove – okolina u Srbiji će te dobrim delom mrzeti. U početku te šljaka inat, voziš svoju priču još intenzivnije, brže, „neka crknu dušmani“, a onda skapiraš… kako je sve to suštinski jako tužno i kako ne bi trebalo svoje postupke da usmeravaš tako da izazivaš još i veće reakcije u Srbiji. Semafor koji prikazuje rezultat moje utakmice ne nalazi se više u Srbiji, nije mi bitno šta ljudi tamo misle, želim im samo dobro… ali oni nikako da krenu tim putem, ka dobru, vrte se u začaranim krugovima i mrze ljude koji su uspeli te krugove da razjebu. Večeras skajpujem sa prijateljem i zamisli, priča se po Srbiji da su me vratili odavde gde sam u Srbiju, jer imam problem sa drogom? 😀 😀 Pa zar to nije do jaja? Koliko uludo investiranog vremena… ljubi ih narkoman tako pametne i načitane. Da ne grešim dušu, dosta je i onih normalnih, pametnih, što ti pošalju mejl – pitaju te za mišljenje, recept i… pružam im sve informacije, iz srca i glave i… ti normalni pre ili kasnije, ovako ili onako, napuštaju Srbiju, organizuju svoje živote, idu dalje… a močvara ostaje… ne mogu da mrzim nekog ko živi u blatu i mene mrzi, mogu samo velikodušno da svoju ponudu da zajedno asfaltiramo to blato držim non-stop otvorenom, pa ako hoće – hoće, ako neće – ima vremena.

  14. Možeš samo zamisliti koliko je energije uloženo u tu priču. 😀 Zaista je tužno, jer to je stvarno čista mržnja. Zlo bre. Da su samo deo te energije uložili u nešto kreativno, bar bi prošetali. Znaš i onu: „Kada vide da je neko poleteo gore, a oni ga uhvate za nogu, pa vuku dole.“ Upru iz sve snage. Ne možeš gamad rasterati.

    Što se mene tiče mogu da me povuku za ono što nemam. Ne znam šta sve nisu pričali, bila sam i narkoman, i lopov, i kurva, i alkoholičar, i decu mi treba oduzeti, ma treba me isprebijati da se pameti dozovem… 😀 Jadni ljudi, koji su se predali i nemaju svoj život.

  15. I da… koliko god želiš da ih se kloniš i ne izazivaš, oni se sve više raspituju i ne daju čoveku mira. Stigne da kažem „udarac“ sa neke potpuno neočekivane strane.

  16. Prijatelju… Prevrnuh se od smeha i zbog gaća i zbog periguza. Sunce ti poljubim kao da je tebi lako. :mrgreen:

  1. Повратни пинг: 5 k'o 25 | Charolija

  2. Повратни пинг: "Sve su to samo trenuci koji se pretvore u život" - Charolija | Džepna Venera blog

Оставите одговор

