Sanjam, ronim, letim… znači živim

Već par noći za redom sanjam da ronim. Predivan osećaj, uopšte mi se ne ustaje iz kreveta posle buđenja. Nastavila bih i da spavam i da ronim. Bez opreme. U snu mi i ne treba. Mogu da ostanem pod vodom koliko god želim. Nema pritiska i bola u ušima, vazduh mi ne nedostaje, vidljivost je odlična, pa ma koliko duboko zaronila. Potpuni osećaj slobode.

Redovno i letim u snovima. Ne treba mi padobran, ne trebaju mi krila. Samo poželim, poskočim sa zemlje i već sam gore. Lakša od vazduha. Slobodna, srećna, potpuno svoja.

Pri svemu tome osećam se zaljubljeno i prija mi neizmerno da spavam i sanjam. Ne volim buđenje, a buđenje me vraća u stvarnost. Stvarnost mi se ne sviđa. Volela bih da mi je 17 godina, ne 37. Nema razlike u pameti, ista mi je pamet kao i sa 17, ali zaista bih volela da za neke stvari u životu imam još jednu šansu.

Verovatno ću kada mi bude 57, reći da bih volela da mi je 37, da mi je pamet ista ostala, ali da bih volela da imam još jednu šansu. Hm… ? Zašto uopšte propuštamo sve te šanse da nešto učinimo? Tako treba valjda. Ko zna da li bih uopšte i živa bila da sam učinila sve što sam želela? Ipak mislim da se propuštene prilike više ne vraćaju, pa ma šta da je u pitanju. Treba zgrabiti život.

Konstantna borba svesnog i nesvesnog se odvija u meni. Želja i realnost. Znam da mi je ono što želim daleko u svakom smislu, a sa druge strane mi je tu na dohvat ruke. Samo trepnem i imam to što želim.

Ima me dve, ima me i tri, pet… ko zna koliko Ivana se krije u ovoj jednoj meni. Koju ste od njih upoznali? Zavisi kako ste se postavili prema njoj. Ivana vas je prihvatila takve kakvi jeste, a kako ste i jeste li vi prihvatili nju, nije ni važno. Važno je da je Ivana bila iskrena prema vama, pa ma koju da ste od njih nekoliko upoznali. Izgleda da sam samo običan klovn.

 

Nadam se da ću i noćas zaroniti duboko. Treba mi „trovanje“. „Trujem“ se Kazalištem od početka Nove Godine i nastaviću. Ono što valja i treba da me otruje. Za sve naše momke.

P.S. Pogledam u sanovnik, kaže ovako: Roniti – svoj cilj ćete ostvariti, ali uz velike napore i odricanja. Leteti – znači slično. Pa koji cilj može da se ostvari bez napora i odricanja? Znači ovo „ali“ i što sledi me ne zanima. Svoj cilj ću ostvariti. Samo još da odlučim koji je to cilj od mnogih koje imam.

Posted on 25/01/2012, in Upoznajte sebe razumite druge and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 8 коментара.

  1. Ti si mala-velika i veoma retka zvercica, a ja sam veoma zadovoljna sto sam imala priliku da te upoznam, pa makar i ovako, samo preko slova…)))

  2. Veco izgleda da sam velika zverčica u malom pakovanju. 🙂 Nadam se da ćemo se i lično upoznati, jer zadovoljstvo je obostrano.

  3. A d`ides da ti cika Velja da bone pa da lepo pajkis? 😀
    Ludo jedna!*

  4. Uf Zelena vrlo rado bih kod čika Velje, nego me verovatno ne bi ni pustio kući. 🙄 😀

  5. Jedini link koji je odgovarao mom pretrazivanju: „osecam se zaljubljeno“.
    Bas mi je drago da sam procitala tvoju pozitivnu pricu.
    Ja sam do nedavno sanjala da letim i mislim da je to odraz duhovne snage. Zatim sam prosla kroz neke zivotne poteskoce i pistala manje hrabra. Sad se ponovo dizem i vidim da moja unutrasnja snaga raste.
    Imam 37 i osecam se zaljubljeno, ali ne znam u kiga. Kao da sam imala ljubavnu avanturu. Zanose me pesme, radujem se suncu i kiši i svemu divnom oko mene.
    Sigurno cu uskoro poceti opet da letim u snu. Bar se nadam. Divan osecaj. Bez strepnje ili straha.
    Nadam se da ce ovaj komentar stici do Ivane od pre 4 godine.

  6. Pozdrav Brano… stiže sve do ove Ivane, hvala na komentaru. 🙂 Drago mi je da ti se svideo post. 😀

  1. Повратни пинг: Sanjam, ronim, letim… znači živim | www.blogovnik.com

Оставите одговор

