Uputstvo: Kako da ne prsnete?

Znate onaj osećaj kada vam dođe dan i hoće da vam pukne srce, da vam eksplodira mozak, ma da se raspršite na hiljadu komada, da prsnete i puknete po svim šavovima i onda da sve ode u pičku materinu u vašem životu, ali… vi se ne date?

Ako ne znate za taj osećaj, srećni ste ljudi. Ako znate i sa tim ste se izborili i ostali celi, jaki ste ko zemlja, a pri tom ste i srećni, jer ste jači od samog sebe, a  od pobede samog sebe, veće sreće nema.

Rešenje u situacijama kada vam preostaje samo „prskanje“ je rad. Odagnati misli, usredsrediti se na neke uobičajene radnje, stvari koje ne traže upotrebu mozga, jer sve u šta biste mozak upotrebili je rizično po vas i po vašu okolinu.

Prva stvar neophodna za uspešnu „terapiju“ je muzika. Pojačajte muziku koju volite, do daske. E onda uključite usisivač. Što jači i bučniji to bolje. Onda usisavajte „gajbu“ ko poslednji bolid. Do zadnje mrvice. Pri tom je jako bitno, da muzika nadjača zvuk usisivača. Ako imate nezgodne komšije pri tom bolje. Imaćete na koga da se istresete u prolazu, a čisto sumnjam da ćete uopšte čuti zvono na vratima, tako da problema sigurno nećete imati. Udri samo.

Za usisavanje vam ne treba mozak uopšte, kao ni za komšije uostalom, naročito ako su agresivni. Buka u modi.

Još jedna dobra „terapija“, ako ste vešti sa nožem, je seckanje. Seckajte luk, šargarepu, paškanat, peršun, krompir na sitne lepe indentične kockice, savršene. Svaka kockica treba da bude savršena. Sve treba da bude savršeno, jer vi ste savršeni i samo najbolje zaslužujete. Naravno uz dooobru muziku, Pepersi recimo. Meni seckanje i kuvanje čorbe odlično ide uz Peperse.

Imaćete mnogo telefonskih poziva. Svima sa zaista dobrim namerama koji vas vole i pozovu, treba da ostavite utisak potpuno normalne osobe. Nemojte da brinu zbog vas, jer vama u stvari i nije ništa, dobro ste.

Pokušajte dan, dva da izbegavate ljude, jer će vas svojim pitanjima, reakcijama, pokušajem da vam pomognu nekako i razumeju vas, samo rastužiti.

Samo seckajte povrće, vrckajte dupetom uz omiljenu pesmu, pevajte na sav glas, pa ma koliko bio užasavajuć. Peeevajte. Svako ponekad treba da pukne, vi nemojte, ja neću. Pevam, seckam, usisavam, kuvam, perem, čistim i smejem se, ko zna zašto se smejem…

Ako volite da popijete, popijte 4 rakije. Ni više, ni manje. 4 male čašice tačno. E sad, ja sam vešta i sa nožem i sa rakijom, pa mi se može. Nemoj neko da se zajebe, pa da usled delovanja rakije otfikari deo prsta. Ako pijete „Pljuštevaču“, a niste u formi, onda su vam i dve mnogo.

Kad vam se sve smrkne, nemojte slučajno da plačete. Pičke plaču, vi valjda niste pička.

Smete da plačete jedino u situaciji ako imate psa koji tužno cvili i plače sam za sebe. Uspavajte decu, ako ih imate,  a ako ih nemate, nikom ništa. Ako ih imate, prvo se dobro izgolicajte i ismejte sa njima. Sačekajte da ih uhvati san, a onda jako, jako, najjače zagrlite svog voljenog psa i plačite ko poslednja pička. Onako skroz se isplačite. Sve dok pas ne pomisli da ste napokon poludeli načisto, pogleda vas i ode od vas u svoj krevetić, sa mišlju: „Jebote ovaj kreten je odlepio načisto.“ Tu je kraj plakanja. Posle toga ni pas više sigurno neće da cvili. Kad pas prestane da cvili, znači da je i vama lakše.

Sve u svemu treba vam samo jedan dan da izdržiti sami sebe, da se ne rasprsnete, da ostanete svoji, a pri tom ćete uraditi gomilu korisnih stvari. Izbegavajte knjige, Internet, Fejs, Tviter, izbegavajte i da pišete, jer u suprotnom možete napisati neku ovakvu glupost koja je upravo nastala, „Uputstvo: Kako da ne prsnete?“ ili „Uputstvo za prsnute“, pa kako ko voli 😀 .

Znači seckate, mešate hranu, đuskate, zagrlite dete, poljubite psa, pevate, usisavate, pržite palačinke… ne smete da padnete, prsnete, nikako. Idemo dalje, sve je to već prošlo. Lagano počinjem da uključujem mozak, pa ću moći da se bavim i kreativnijim stvarima.

Meni je sve ovo svakako pomoglo, danas sam već kao nova. Živi bili vi meni, a ja odoh da za svaki slučaj još jednom usisam kuću, ovog puta uz Panteru. 😉

Posted on 18/01/2012, in Upoznajte sebe razumite druge and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 10 коментара.

  1. Aj lav ju baš … ❤ ❤ ❤

  2. Provereno u praksi.
    Ako radite na spratu – siđite stepenicama do prizemlja i natrag.
    Ako ste u prizemlju prošetaj te se do prve zelene oaze.
    Sve odlazi kao rukom odneto ako tada mislite na nešto lepo što ste doživeli-
    Probaj te ništa ne košta.

  3. fenomenalno uputstvo!

  4. I ja tebe dobra moja drugarice Labilnice 😀

  5. U takvim situacijama ja bih samo da spavam, što duže to bolje. Kad se probudim, kažem samo, sad idem dalje.
    Kod seckanja ti je nedostajalo moje prisustvo. Koja bi tek onda brzina to bila 🙂

  6. Eh, sunčice moja slatka… Ništa neću da ti pričam, samo da te ljubnem iz ovoga mog oblaka – čitav mi se grad pretvorio u oblak 😀

  7. 🙂 🙂 🙂

  8. Ja još opstojavam i pored usisivača, seckanja, piždjenja, pičkaranja, lupanja, vikanja, plakanja, ljubljenja psa, ludovanja… eto, izgleda da sam teža vrsta za prsnuti!
    U svakom slučaju, hvala na savetima! 😕

  9. Ništa ne bih menjala, samo bih na listu dodala i heklanje uz muziku 🙂
    Igla je zakon 😆

Оставите одговор

