Ima Srba i u Zanzibaru :)

Nemam pojma u kakvoj ja to zemlji živim, još manje mi je jasno zašto sam još uvek ovde? Tu sam gde jesam, šta ću. Smisliću već nešto, ništa u životu nije slučajno, pa se verovatno isto tako nije slučajno pojavio čovek koji živi i radi, šta mislite gde??? Baš u Zanzibaru. Dočekam Ivana na aerodromu izgrlimo se izljubimo, izađemo ispred kad ono stoji čovek, pruža mi ruku, Ivan kaže: „Ovo je Marko radi u Zanzibaru i upravo odatle stiže. Upoznali smo se u avionu.“ Mislim se: „Ahaa… mene ste našli da zezate, zato što sam skoro pričala da ću u Zanzibar da se preselim iz ovakve Srbije.“

Njih dvojica me i dalje ubeđuju. A? Šta to pričaju ova dvojica? Zanzibar je samo neka tačka na karti sveta koju sam jednom, prilikom pisanja spomenula, kad ono, Srbin, naš čovek, došao iz Zanzibara na odmor.

Radi tamo već dve i po godine. Alooo bre,  to je tamo neka Afrika. Povezemo ga do njegove kuće, jer nam je bilo usput i tako iz prve ruke u vožnji od Beograda do Požarevca čujem kako je to živeti i raditi u Zanzibaru. Sve mislim da me zezaju. Nije dobro, ali eto bolje je nego ovde. Eheeeej!!! Čak je i u Zanzibaru bolje živeti nego u Srbiji. Istina živa.

Njemu ne odgovara klima, kaže mnogo je vruće. Hm… ja samo po vrućini i umem da funkcionišem. Kaže jad i beda, govore i neki smešan engleski, pa šta i moj engleski je smešan i mi smo ovde jad i beda. Stanovništvo ima veoma male mesečne prihode i uglavnom žive od ribolova i turizma, dok stranci koji tamo rade u stranim firmama odlično zarađuju. Kaže školstvo nikakvo, ima par dobrih stranih škola gde idu deca stranaca. Kakvo je školstvo kod nas to možda i nije tako loše. Lenji su i srećni ljudi, pa ko ne bi bio lenj i srećan pored ovakvih plaža. Inače Fredi Merkjuri potiče iz Zanzibara.

Nije idealno mesto za padobranstvo zbog vetrova, ali je zato raj za kajtere i ronioce, pa se možda prekvalifikujemo, jer nismo baš neki vrsni ribari. 😀 Kako god bilo ima Srba i u Zanzibaru, a nikad se ne zna možda se ta srpska zajednica i proširi. 😉 Pogledajte snimak – fantastično.


Posted on 23/12/2011, in Snovi and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 7 коментара.

  1. Kako mu je lijepo, prosto mu zavidim, ovo je stvarno prekrasno mjesto!!!

  2. Ajd draga, kreni, pa kad razviješ bizMis ti javi da dođemo da lenčarimo sa tobom i razvlačimo mreže- ni ja ne znam da pecam, pa i nije mnogo važno da se neka riba upeca 😀

  3. Ako sredis da odemo, idemo!
    I meni odgovara klima. Pare nemam ni ovde pa mi nece biti problem ni tamo,lol
    Jos samo da ubedim ove moje…

  4. Jako lepo mesto, jednostavno dalo dušu za odmor

  5. Koliko košta karta do Zanzibara?

  6. Ima Srba svugde… iznenadila bi se koliko bi sličnosti sigurno pronašla između Srbije i Zanzibara ili Srbije i Šri Lanke ili Srbije i bilo koje druge egzotične destinacije tog tipa… bolno je to što je Srbija u Evropi i što bi valjalo da bude slična evropskim, a ne afričkim ili azijskim zemljama.

  1. Повратни пинг: Ima Srba i u Zanzibaru :) | www.blogovnik.com

Оставите одговор

