Par reči i ništa drugo…

 

Oni koji posećuju moj blog znaju da sam ja u principu neko ko sve i svašta priča, neko ko kaže šta misli, pa ma koliko to bilo loše ili pogrešno sa nečije tačke gledišta. Ko kaže da su u pravu oni drugi koji misle drugačije od mene? Ma beži bre tamo. Ti si u pravu u svom „selu“, ali sam zato u svom selu ja „gazda“. Slobodno ti u svom „selu“ teraj svoju „politiku“, ali zato na mom terenu možeš samo da klimaš glavom u znak odobravanja, jer bez činjenica ništa nikada i ne pričam ili ti sleduje infarkt, pa ti vidi. Sjeb’o si se ili si se sjebala. Zavisi od pola. Mada uglavnom budu „pizde“ u pitanju.

E pa sad, vi znate da ja sve kažem što poželim i mislim, ne retko i jako gruba budem, vulgarna, pa i meni bude loše sutra kad pročitam, ali tako je, pa ma koliko mi zasmetale sopstvene reči. Meni se samo smrkne i onda… uh… volim to. Volim kada nekoga pustim „da me jaše“, a onda ga zaskočim direktno u facu. Neverovatno olakšanje. Zavisi sada, neko mi se ne namesti direkt u facu, pa opletem preko bloga, ali uglavnom, sve to dođe na isto.

Nikada nisam obrisala neki svoj post i neću, jer stojim iza svake svoje rečenice. To je samo redosled reči, poneka psovka, ovo ono, ali uglavnom to je baš to što sam htela da kažem, pa ma koliko ponekad grubo zvučalo na kraju.

Poenta ovog mog trenutnog „mlaćenja“ je da vam kažem da sam se tek pripremila da „opletem“. Toliko sam inspirisana nekom „daljom“ familijom da se to ne može uporediti ni sa političkim prilikama u našoj zemlji.

Sve će vam Ivana ispričati, da vas upozori, da vam da primer, da ne radite nešto, da nešto obavezno uradite ako vam se ukaže prilika. Koliko god neki post izgledao kao totalno lična priča, nije. Nije, jer to je samo život, a život nam se svima dešava. E to.

 

Posted on 18/12/2011, in SVAŠTA NEŠTO and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 коментара.

  1. samo opleti bona 😉

  1. Повратни пинг: Par reči i ništa drugo… | www.blogovnik.com

Оставите одговор

