Baš mi dobro stoji golotinja

Ma boli me dupe za svetsku ekonomsku krizu i za sve one koji jedva čekaju da me ispljuju. Zadnji dinar ima da dam na provod i dobro zezanja, jebe mi se za račune. Nemoj da se nađe neko „pametan“ da mi drži slovo o tome kako narod nema leba da jede, a ja hoću da uživam, nemam ni ja, ali ima da živim. Ma neću ni da jedem, ni da pijem, ali ima da živim i uživam.

S toga sve one divne, pametne gospođe koje su me prozivale zbog postavljanja slika u kupaćem kostimu, na svom sopstevenom blogu, mogu samo da crknu od muke. Šta ja da im radim, kad ne smeju same pred sobom da se skinu i da se pri tom ne onesveste, a ne daj Bože da ih neko vidi. Ako dođe do one najavljene nestašice struje ima još troje da rodim, a onda ću  i još više da uživam, ma do daske.

Ja jesam nevaspitana, pa mi baš zato dobro stoji i nogu da dignem na sto u sred kafane, polugola. Ko zna zna. Muž me slikao, nije švaler. Jadnice teško i muža da imaju, a o švalerima da i ne govorimo. E, pa mogu da imam i muža i 6 švalera, ako mi se prohte. To što će muž da pobije švalere, e i to me zabole. Neka mi priđe ko sme. 😀

Ja ću ko i do sada. Umem i da pijem i da bijem ako treba. Ne dam na sebe, a ni pod sebe. Tako da gospođe drage tamo od nove godine mogu da očekuju i potpuno golu da me vide na stranicama ovog bloga. Šta ima veze? Tolike se žene do sada gole slikale i predstavile svetu, što ne bih i ja.  :whistle:

 I što sad ja sve ovo pričam? Eto zato, može mi se. Tačka. Ne volim da planiram ništa dalje od 15 minuta, ali po svoj prilici za manje od tri dana ja ću ovako, a gospođe neka crknu od muke i nek’ drže govore. Svako kako najbolje ume. Ja najbolje umem da uživam. Joj što volim!

 

Nisam rečita, nemam šta da kažem, ne umem da pričam, ni da pišem, ali jebo mater ako ima koja gospođa da ume da uživa kao ja. 😀 Svi vi divni i moralni, okanite me se. I mene i mog bloga. Marš u pičku materinu. E tako. Ko razume razume, ko ne razume… ma terajte se.

Posted on 10/12/2011, in Štrajk protiv same sebe and tagged , , , . Bookmark the permalink. 15 коментара.

  1. Ma zajebi njihove priče 🙂 uživaj dok možeš 🙂

  2. Čarkaaaaaa!!! uživaaaaaaaaaaj!!!!

  3. Meni uopšte ne smetaju tvoje slike u kupaćem kostimu što si postavila na svom blogu :p

  4. ahahaha, osećam daje ovo vrlo lično napisano i namenjeno uskim krugovima, al je opet zabavno 😀 😀 😀 to je sva lepota blogovanja. možeš da pišeš šta god hoćeš! 🙂

  5. Lako tebi da se kurcis kada imas naoruzanog muza hahahahahaha

  6. Svaka čast..skidam kapu..zajebi te gospodje lažnog morala i tobož nedostupnosti(mada ni ne znam ko su,al pretpostavljam 👿 )..Nema niko pravo da ti kaže šta da radiš i kako da se ponašaš(sve dok je u skladu sa zakonom xD )..A te fine gospodje prefinjenog ukusa za kulturu su upravo one koje majstora za veš mašine dočekuju u bade mantilu „na izvolte“ ,tj.“zagorele“ pa ne biraju priliku..a što se muža tiče..nabavićemo pancir 😀 ..ma slikaj se bez kupaćeg u inat :woot:

  7. Tako si slatka kad te iznerviraju, oteraš sve lepo gde treba 🙂
    Šta te briga kad ti lepo stoji kupaći 🙂

  8. Igi_steel nece ti ni pancir pomoci gadjam u glavu i to veoma precizno. Tako da pazis sta zelis. Pored toga sto sam naoruzan i ljubomoran sam!!! 😀

  9. Nisi ti najgora u kupaćem kostimu. Znaš da sam i ja, ovako matora, stavila svoje „razgolićene“ fotke na blog. Jebe se i meni šta će ko reći. Nemam kome da se pravdam, a imam sve na broju, pa nemam čega da se stidim. A imam i viška, jer, bolje da ljulja nego da žulja.
    Podržavam te, razumem te i ne daj da te „gospodje“ iznerviraju. Ma, ni ne znaju da si ti veća G od njih, malig „g“. 🙂

  10. Ups…sorry…he,he,…jesam tvrdoglav,ali ne toliko 😉

  11. 😀 Falim te bože da ima nekog ko nema komentar na svako sranje u ovoj državi nego gleda sebe. Pozdravljam tvoju energiju usmerenu lično zadovoljstvo!

  12. Ma pošalješ ih znaš di i uživaš dok se to može 😀
    Inače, sjajne fotke 😛

  13. Čak i da nismo božja tvorevina, ne vidim ništa loše u ljudskom telu. Amin. 🙂

  14. Imaš neku sa Ade Bojane? Ne mora tvoja, može tvog mužića? 🙄

  1. Повратни пинг: "Sve su to samo trenuci koji se pretvore u život" - Charolija | Džepna Venera blog

Оставите одговор

