Karatisti

Pre jedno mesec i nešto dana Jovana i Marko su izrazili želju da počnu da treniraju karate. Obradovala sam se, jer preko zime nema mnogo aktivnosti kroz koje mogu da isprazne nagomilanu energiju, tako da je karate došao kao poručen. 🙂

Nisu mi čak dali da ih ja odvedem bar prvi put, uhvatili se za ruke i put pod noge. Srećnom nam je blizu. Vratili su se puni utisaka i prezadovoljni. Nakon dva, tri treninga odemo svi zajedno, da i ja vidim o čemu se tu radi. Posle odgledanog treninga, zadovoljna i ja. Pre svega odnosom trenera prema deci, a onda i svim onim što rade.

Bez obzira što je Marko još uvek mali, trener mu je svaki put prišao i ispravio ga kada je pogrešio. Ne samo njemu, već i ostalima. Posvećen im je maksimalno. Da za vreme treninga rade samo vežbe zagrevanja i istezanja, sasvim je dovoljno, a o onom svemu drugom što uče da i ne govorim. Iz treninga u trening sve su više napredovali.

Nije im teško da čak i preko vikenda ustanu ranije, spreme se i odu na trening. Ništa im nije teško, što znači da je karate dobar izbor za njih. Polaganje za pojaseve je zakazano za 03. decembar i uspeli su da polože. Marko je bio najmlađi od svih, nije imao tremu i svaki put kada je pogrešio snašao se i ispravio. Jovana radi ovu katu kao da trenira godinu dana. Meni su svakako najbolji. Ljubi ih majka. 😀



Posted on 05/12/2011, in NAŠA DEČURLIJA and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 11 коментара.

  1. Čestitam od sveg srca mojoj slatkoj dečici :love:

  2. Džiadžojka

    Hihihih! Nindžice slatke! :ninja: :ninja:

  3. Joj, bože što su slatki! :love:
    Čestitam! 🙂

  4. Medeniši jedni! :love: Sportisti, 😀 😀 😀 , ma važno je da steknu naviku! Preslatki su! 😉

  5. :ninja: Hijan šodan, maj geri,joko geri,mavaši geri…i svi ostali geriji 😀 Ivana stvarno su preslatki.Što rekla Duda,važno je da steknu naviku,a posle toga sve ide lakše.Šta te briga,sad imaš dva svoja lična telohranitelja 😉 😀

  6. Medeni su, i odlično je što ih zanima sport! Nisam rekla ništa spektakularno što drugi već nisu, ali sam morala da reagujem pre svega zato što su toliko slatki!

  7. Srecice male :kiss: cestitam i neka nastave dalje :love:

  8. Hvala vam puno svima. 🙂

  9. Ahaaaa! Brus Li porodica 8)

  10. Da znaš STevo da razmišljam da im se i ja pridružim. 😀

  11. Marko je već pravi dasa! A sestrice kao lutke!!! 🙂 🙂 🙂

Оставите одговор

