Taksa na ljubav

Niko na svetu ne bi voleo da se nađe oči u oči sa krvoločnim psom ili da mu takav pas napadne dete, ali da li se neko zapitao zašto je taj pas postao takav? Takav se rodio?

„Pas koji je izujedao devojcicu u Zemun Polju je inace maltretiran od strane gazda..po dva, tri meseca bi ga drzali zatvorenog u podrumu, gde je boravio u sopstvenom izmetu.. gazda ga je jednom prilikom toliko tukao da mu je krv sikljala na sve strane…non stop je bio zavezan i prepusten sam sebi…bez vode i hrane bi ostajao danima… „

Zar ovaj, a i mnogi drugi napadi nisu mogli biti sprečeni na vreme? Mogli su naravno. Zar taj gazda nema komšije, koji su mogli da prijave nekome ovakvo ponašanje vlasnika prema psu? Zar taj pas ni na koji način nije mogao da bude zaštićen i tretiran kao živo biće sa svim svojim potrebama i osećanjima? Zar je morao da unakazi jednu devojčicu da bi neko obratio pažnju? Užas.

„Beograd će uvesti taksu za držanje opasnih rasa pasa u iznosu od 30.000 dinara na godišnjem nivou i pooštriti kaznenu politiku, najavljeno je na konferenciji za novinare u Skupštini grada… „

Edi - naša ljubav

Labradori po tom njihovom zakonu nisu upali u grupu „opasnih pasa“, ali kako su krenuli nije isključeno da ih uvrste zbog svoje veličine. Pas nije predstavnik svoje rase, već oličenje svog gazde. Labrador koji je na izložbi napao mene i Edija i to u ringu, nikako nema ponašanje koje važi za Labradore. Da li se takav nasilan rodio? Nije sigurno. Ne postoje opasni psi, postoje samo opasni ljudi koji čak i od rase koja nikada ne ujeda čoveka naprave monstruma. Tuga.

OPASNI PSI

 

Beba sa svojom bebom - Staford - miroljubivija je od većine mačaka - ima narav kao naš Edi

Po novom zakonu, za opasne pse važe: pitbul terijeri, bul terijeri, mini bul terijeri, američki stafordi i njihovi mešanci. Lično me zanima ko je taj ko je odlučio da su ovo opasne rase pasa?

E njega bih vrlo rado stavila u ograđeni prostor sa psom sa sledeće fotografije i uz par komandi mu pokazala šta je opasan pas, pa bih ga onda pitala da li je i dalje za uvođenje „takse na ljubav“ za navedene rase pasa.

Arkano i tata - penzionisani Belgijski ovčar koji ima 7 godina rada u Iraku i Avganistanu... pronašao preko 1000 mina... mače lepo

Kao i kod svih glupih zakona koje su uveli i koje planiraju da uvedu, nisu kažnjeni oni koji treba da budu, već oni koji nisu ništa krivi. Ne postoje zli psi, postoje samo zli ljudi. E te ljude treba kazniti, sve one koji zarađuju na svojim psima, koji od njih prave divlje zveri, što oni sami od sebe nikako nisu.

Prvo će decu da nam zatvore u kuće, onda će da nam naplate ljubav prema psima, šta li je sledeće? Sve to iz nemoći da se „obračunaju“ sa onima sa kojima i treba. Kuda to idemo?

Nije opasan pas onaj koji je treniran za ono za šta je treniran i naučen. Takvom psu sme svako da priđe, da ga pomazi i poigra se sa njim dok ne dobije drugačiju komandu. Od čoveka naravno. Zaista opasan pas je onaj koji je zanemaren i koji je pogrešno tretiran od svog vlasnika.

Znam jednog Pekinezera sa kojim nikako ne bih volela da se igraju moja deca. I ako je mali, naučen je da ujeda i da se brani.

I šta će biti sa onim psima za koje gazde neće imati novca da plate taksu od 30 000 dinara? Zar vam nije palo na pamet da će na ulicama možda biti mnogo više Pitova, Staforda, Bul terijera… ili ćete ih jednostavno sve poubijati?

Svi znamo da postoji problem pasa lutalica. Jesu li se odgovorni za taj problem  zapitali odakle toliki broj pasa na ulicama? Ma mora da su sišli sa planine onako čoporativno kao vukovi, organizovali se u ekipe i tako iz zezanja šetkaju od kante do kante.  Nisu mukice, čovek je kriv. Ne sme da se zaboravi da pas jeste najbolji čovekov prijatelj.

Posted on 02/12/2011, in Edi Mocca House - Labrador Retriver and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 6 коментара.

  1. E bas sam se iznervirao pročitavši sve ovo.Od kada znam za sebe uvek sam imao pse oko sebe i naravno psi su bolji od ljudi definitivno, što može da se i zaključi po ovim taksama koje kreteni hoće da uvedu. Kazu opasne rase, pa zanima me koji je to stručnjak ubacio ove rase u opasne rase? E taj veze nema sa kinologijom!!!! Te rase koje se navedene da su opasne manje su opasne od dobermana, rotvajlera, nemačkog ovčara (oličenje zla iz drugog svetskog rata), mastif….itd da ne nabrajam jos sve rase koje su napravljene za borbu protiv ljudi i spakovane pod naziv SLUŽBENI PSI !!!!! Na ovoj slici na kojoj sam je belgijski ovčar, ni u ovoj zapizdini od Avganistana ne mogu bez psa da budem. Inače je to službeni pas koji otkriva mine i lokalno stanovništvo (talibane). Mogu samo da vam kazem da ce uskoro da se vrati u Sjedinjene države gde će proživeti ostatak svog života. Uglavnom takvi psi su dresirani za otkrivanje i napad na neprijatelja, a čovek je taj koji definiše neprijatelja. Tako da poštovana gospodo iz Kinološkog saveza Srbije iz Orke i drugih ne vladinih organizacija pomozite tim neznalicama da srede malo te takse i da razmisle šta i kako dalje sa vlasnicima koji se ne odnose kako treba prema psima.

  2. Novi zakon o „opasnim psima“
    Ko je kompetentan da definise koja je to rasa „opasna“?Sta u opste znaci“opasan pas“? Ja sam vlasnik jednog takvog tri godine.Moja deca se igraju sa njim.I pre njega sam imao staforda dok su mi deca bila mala.Jahale su ga,vukle za nos,gurale ruke u usta,vukle za rep,hvatale za noge,oblačile koje kakve krpice..Kuja koju sam tada imao,pustana je u borbe.Kada su hteli da je ubiju,cuo sam,pronasao ih i zamolio ih da mi je daju.Bila je sva u oziljcima od ugriza,velika jaka i misicava.Malo sam se plasio kada sam je prvi put video.Medjutim,posle par dana sam shvatio da je ona jedna dobrica,koju su majmuni i kreteni terali na ruzne stvari.Bila je tigrasti AST i zvala se Beta.Posle nje sam se zarekao da cu uvek imati iskljucivo tigraste AST,jer,moja deca su odrasla uz tu „divlju zver“ i svaki dan uz Betu je bio toliko „rizican“po njih..To su maze.Potpuno pitomi i privrzeni psi,izuzetno inteligentni i malko tvrdoglavi..Elem,Od svakog psa moze da se napravi krvolocna zivotinja izgladnjivanjem i batinama.To sto je neko iskompleksirani idiot pa mora kroz muke jadnih pasa da dokazuje koliko je „opasan“baja..Sta je sa Dogo Argentino,Dogama,Sarplanincima​,kavkazkim ovcarima,rotvajlerima,doberman​ima..i jos mnostvom“opasnih “ rasa koje staforde mogu da pojedu za rucak?Sve ovo je samo da se digne fama,da se skrenu oci javnosti na drugu stranu,jer ne znaju kako da rese problem lutalica,kolubare,kosova tajkuna,i da ne nabrajam dalje..treba svi mi koji nemamo sredstava da placamo taksu da odemo pred skupstinu i da pustimo „opasne pse“ ,pa nek se oni brinu o njima.

    .

  3. Po meni ne postoje opasni psi, nego opasne gazde. Njih treba na pregled da li su SPOSOBNI za držanje bilo koje životinje.
    Moj zet je imao Dogo argentina, koji je bio kao tele, a dobar kao mače. Maltretirale su ga pekinezerka (veličine mačke) i patuljasta šnaucerka. Od njih dve nije smeo da ulazi u kuću. Strašno. A toliko nas je sve voleo da je to neverovatno.
    Jedanput je ostala moja majica na terasi, a on je sedeo pored nje, njušio je i cvilio. Moj zet prvo nije ukapirao zašto to radi, dok mu nije objašnjeno da plače, u stvari, za mnom. Ja obožavam pse (kao i sve ostale životinje), i uvek imam objašnjenje zašto je pas napao nekog. Druga stvar je o čoporu gladnih pasa. I to je razumljivo, ali je nerazumno od države da ništa pre preduzima u vezi sa tim. Pse sterilišu i puste ih ponovo na ulicu da gladuju! Odvratni su! Uvek višak hrane ostavim pored kontejnera za pse i mačke lutalice! 8)

  4. Belgijskog ovčara su imali naši prijatelji iz Sovjaka u Sloveniji, zvao se Medo. Šetala sam ga i vukao me je manje nego što me danas vuče Džudi, a kad sam spavala u bašti, dežurao je pored mene i ubijao je ose, bumbare, muve i sve moguće. Opasan? Malo sutra. Velik kao tele, a bezopasan kao zeka. :love:

    Jedna od Džudinih drugarica je staford, Lea. Blentava, skače na ljude isto kao i Džudi. I par pitića imamo među drugarima, svi do jednog mi ližu ruku, a ona se mazi s njima. Sve zavisi od toga ko je vaspitao psa i šta mu je radio.

    Hoću reći – ovaj moj mali krvolok je taj koji provocira, a ne veliki psi. 🙂

    Sa 30 000 dinara takse će upravo oni opasni završiti na ulici.

  5. Mene više brinu opasni ljudi, to su oni što su i kao djeca bili nezgodni za drugare, za okolinu u cjelini, pa porasli i pošto niko nije imao da ih nauči šta to znači biti dobar i pošten, oni ostali loši, bez časti, bez obraza, bez savjesti i skrupula. I piju nam krv svaki dan – svi mi imamo u okolini takve krvopije, lijepo vidiš da je čovjek prijetnja tebi, ostalima, da je podao, zao, pakostan, zavidan… Zašto pri zapošljavanju u škole, vrtiće, domove zdravlja, ministarstva… ne postoji praksa da se prođe psihološki test? Kad će biti uvedene takse na opasne ljude? A tvoj Edi i moj Marfi (pazi kombinacije: Edi Marfi :D) – to su duše i maze, naši bensedini, naši najbolji drugovi – za njih taksa ne treba.

  6. 😈 VLASNIK JE TAJ KOJI ODREDJUJE SUDBINU PSA.MILION NAVODNO OPASNIH PASA JE MIRNIJE OD PEKINEZERA I CIVAVE…ALI VAS PROBLEM JE NESTO DRUGO……. 👿

Оставите одговор

