Bez naslova

Pitaju me pre neki dan što ne pišem? Meni se čini da pišem baš redovno.  😀 Kada pogledam u draft, a ono gomila ispisanih tekstova, većina bez naslova. 49 komada. Valjda napišem post, neko me pozove, ne stignem da objavim, ne dam naslov i to tako ostane.

Oni tekstovi koji imaju naslov, a nisu objavljeni me najviše čude. Odakle uopšte tu? Što ih nisam objavila i hoću li ikada? Za par njih mi je jasno, nisu više aktuelni, a da sam ih objavila ispalo bi da sam prorok. Neki tekstovi nisu objavljeni, jer bi me koliko do ujutru uhapsili.

Ne bojim se ja zatvora, nego nisam u sitaciji da sada robijam, nema ko decu da mi čuva, pa se suzdržavam. 😀

Po svoj prilici i ovo pisanije će završiti u draftu. Dok pišem sada, gledam šta sam to pisala pre i ode pamet. Htela sam nešto da ispričam, a sada Bog te pita šta? E ima da ga objavim da jebe oca, pa makar i bez naslova. E tako, nećeš mi se ti smucati po draftu. Marš.

 

Posted on 05/11/2011, in SVAŠTA NEŠTO. Bookmark the permalink. 11 коментара.

  1. Je l’ normalno da me uhvati jeza?

  2. Draft? Izbegavam ovu stvar, zapravo – ja postavljam na blog već napisan tekst, i naravno da imam sve tekstove (skoro) koje sam napisao u poslednjih trideset godina; većina je na papiru, ostatak na diskovima! Dakle, računar može totalno da izgori, frke nema. Inače, znam da mnogi pišu direktno u blog, što po meni ne valja, jer lako se učini greška i ode tekst u maminu. Naravno, ja na sve ovo gledam iz profesionalnih razloga, iako ne tvrdim da grešaka nije bilo i kod mene, ali… nikakav draft ne upražnjavam :angel: Čarobnaja, lepi pozdravi!

  3. Nemam pojma Ivo. Valjda jeste normalno, a i zavisi zbog čega te uhvatila jeza? 🙂

  4. Stevo tako sam i ja u početku pisala, ali vremenom sam prestala i onda sam eto došla do ovakve situacije. Možda je najpametnije da to sve izbrišem, jer mi samo „bode“ oči ili da iskopiram tekstove na komp, pa neka stoji, ‘leba ne traži. 😉

  5. E neka si objavila. Btw.. šta je pisac hteo da kaže? 😀 😀 :***

  6. I ja obično prvo pišem u wordu, pa prenosim na blog! Ali to ne menja činjenicu da je folder sa temama i pisanim/nedopisanim tekstovima pun „draftova“, sa ili bez naslova. Nekad me preseče neka obaveza, nekad neko pozove, dodje, nekad misao stane…retko šta od toga posle završim. Najlakše mi je i najbolje ispadne kad sve uradim u jednom dahu, u naletu motivacije i inspiracije. Mogu posle da pregledam, sredim greške u kucanju ili prepravi neku progutanu misao, ali draftovi ostanu draftovi, na blogu, na papiru, u glavi…

  7. Ma kakav draft samo objaviš sve.
    Ja tako radim, pa posle ponešto i brišem 🙂 Al nema drafta 🙂

  8. Iako je tekst „bez naslova“ svakako neće ostati bez komentara :whistle:

  9. Ništa ja ne čuvam. Čim napišem, objavim, inače, ode mast u propast. Zaboravim u roku od par metara predjenih do ceduljice na kojoj zapisujem šta treba kupiti. A zamisli ovo. Redovno pišem nove postove uveče, a tada mi je mozak na leru i ne mogu da budem pametna i setim se svega što htedoh reći. Tako da, objavljuj, redom! 🙂

  10. Ivana, samo piči-tu smo uz tebe. I od svih starih draftova se može napisati neka slagalica konfuzije iz delova. 😀 I ja sam ko’ Duda,oma pišem i objavljujem. Neću da strepim kad će da me pične krečana, pa da sve pozaboravljam 😀 😉

  11. Haha…

    Mi smo MI i kada imamo šta da kažemo i kada mislimo da nemamo…
    I kada grešimo… i kada nismo zadovoljni iako i ne znamo zašto…
    I kada smo zadovoljni a ne znamo zašto… itd…
    Sve smo to MI 😉

Оставите одговор

