Naša slavlja i žurkice :)

26. oktobra, 1999. godine rodila sam svoje prvo dete, tako da smo pre neki dan slavili Jovanin 12. rođendan. Pravili smo žurku i bilo je veselo i ludo. 🙂 Vreme stvarno mnogo brzo prolazi. Kad pre prođoše godine?

Veče nam je ulepšalo još jedno rođenje. Sestra od rođenog ujaka se porodila baš to veče. Rodila je devojčicu, tako da sada u užoj familiji imamo dve devojke rođene istog dana. 😀 Iznenadila nas je curica, nekoliko dana pre termina. Posle dužeg vremena većina nas najbližih smo bili na okupu. S obzirom da nam je 27. oktobra slava, Sveta Petka, samo smo nastavili sa slavljem.

Kada se sve stišalo, kada su gosti otišli kući, opet smo ostali sami. Sutra i moja mama ide kući. Malo sam se rastužila, ali svejedno nam ide u korist da vreme što brže prolazi bar do početka decembra kada nam dolazi tata na odmor, a onda vreme može i da stane. 😉

 

 

Posted on 31/10/2011, in NAŠA DEČURLIJA, Slavlja i žurkice and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 13 коментара.

  1. Srećan rođendanko Jole 🙂
    Velika cura 🙂

  2. Srećno mila moja devojčice! Poljupce i zagrljaje nadoknadićemo idućeg meseca :love:

  3. Srecno skoprijice! 😀

  4. Hvala devojke. 😀

  5. Malo kasnim jer sam i ja imala juče slavljenicu kojoj sam pravila baletske patikice i macu – tortu!

    Jovani srećan rodjendan, da nam bude zrava, vesela, voljena i srećna. Uz takvu porodicu, sigurno će imati sve to! Ljubim je! 🙂

  6. Čestitke, i pravo u piceriju i ‘slastičarnicu 8)

  7. Hej, izvini što kasnim, na sve strane sam, srećan rođendan, izljubi je puno, da ste mi žive i zdrave i srećne, divne ste!

  8. Hvala vam drugari. 🙂

  9. Jovanici, sretan rodjendan, dobro zdravlje i obilje ljubavi da je prati jos dvijesta godinica……, Prava ste ekipa.. :love: ,cmokiccc!

  10. Ljubicanstvena Mysty

    Cestitam rodjendan ceri i naravno Slavu! 😀 P.s i ja slavim Svetu Petku

  11. bez komentara! sve lepse od lepog 🙂

  12. Srećno!!!
    Kako ti rastu deca, prosto da ne poveruješ kako vreme leti !!

  13. Prvo dete – prva radost! Srećan rođendan!!!

Оставите одговор

