Nisam ovo što jesam bez onoga što sam bila

Ne samo da bih zaboravila ljude, nego bih u zaborav bacila i mnoge delove svog života. Bih sigurno. Da mi nije muzike, nekih pesama, mojih svezaka… Rečenica, dve, pet… o čas posla me podsete na prošli život. Život koji postoji, koji sam živela, a ono što smo živeli, danas nas čini onim što jesmo.

Nisam ovo što sam danas, ja sam ono što sam bila i što sam kroz svoje živeljenje postala.

Ponekad… Eto tako ponekad, usamljena. Nerazumljivo sama, a okružena ljudima koje volim i koji me vole. Usamljena, jer ne razumeju, a kada te ne razumeju oni koji te vole, kako mogu oni drugi.

I tako… naiđe neka pesma i podseti. Da sam i pre ovog i ovakvog života, pa ma koliko dobar sada bio, ili loš, živela. Kako tako. Živela sam i to se ne sme zaboraviti. I neće. Sva sreća da je sve ostalo zapisano, zabeleženo da me podseti ponekad, kada zaboravim ko sam uopšte ja.

Nisam ovaj trenutak, jer ovaj trenutak koji jesam i koji postojim je posledica samo onoga što je iza mene.  Nisam ovo što jesam bez onoga što sam bila. Ništa se ne sme zaboraviti. Zaborav i onako ne postoji. Živela sećanja.

minut pred polazak sa mora… malo smo se skenjali 😦

 

 

Posted on 08/10/2011, in Boje su u nama, SVAŠTA NEŠTO, Upoznajte sebe razumite druge and tagged , , , . Bookmark the permalink. 13 коментара.

  1. A tek ono što ćeš u budućnosti biti :angel: zavisi od ovoga što si danas 🙂

  2. Baš tako Stevo. 😉

  3. Uspomene treba cuvati, jer one znaju da probude osecanja koja mozda vise ne osecamo, ili ih nismo dugo osetili….

  4. Uspomene su draga moja Ivana, rep koji se za nama vuče. To što se desilo,desilo se,bilo dobro ili loše,ne može se menjati. Ako mi ne pamtimo,pamte drugi. Trag prošlosti je zapisan u knjigu života. Uspomene, da li treba žaliti nad njima,ili brinuti o budućnosti? Od žaljenja nema ništa, od kreiranja budućnosti zavisi sve,a ona zavisi od nas. Ako nas najbliži ne razumeju, treba postaviti samo jedno jednostavno pitanje…..Da li je moguće da nas najbliži ne poznaju??? 8) Šta je to što je njima ne razumljivo? Možda ih treba upozanti sa „time“. 😉

  5. Ja sam još od neke svoje 11-12 godine konstanto krenuo sa pisanjem pesama. Svaki dan sam piskarao po nešto. Pisao sam svoje impresije viđene tadašnjim očima, o prvim simpatijama, velikim i neuzvraćenim ljubavima, nestašlucima, avanturama, zajebancijama… Mnoge sveske sa tim pesmama sam izgubio ali neke sam i sačuvao… Skoro sam ih ponovo pročitao i sećenja krenuše da se istiskuju iz zaborava. Odmah sam se setio mnogih priča i događaja iz mladosti koje sam već i zaboravio, ali pisana reč je ponovo oživela ta sećanja… Mnogo je to lep osećaj. Iz istog razloga i blogujem. Da bih posle nekog određenog vremenskom perioda mogao da vidim kakav sam bio jer čoveka čini njegova misao…

  6. Pa sta radite s onolkim iscijedjenim limunom??? :DD

  7. Tash samo sam čekala ko će da pita za limun. 😀 Gazdarica kod koje smo bili nam je pravila limunadu, a vidiš koliko nas ima, pa… 😀

  8. Exxx pisanje bloga je mnogo praktičnije. Ne moramo da tražimo, „gde li sam ono zapisao?“ 😀

  9. Nenade to što bližnji ne mogu da razumeju je upravo to što ne znaju sve o nama. Možda znaju događaje, ali nikako ne mogu da razumeju šta je nama to što se desilo značilo.

  10. Da nije sećanja, kakav bi nam bio život?
    Kako vas je lepo videti na okupu! 🙂

  11. Upoznala sam 50% likova sa fotke. U to ime nekima ljubim nosiće, a nekoj tamo da čuva uspomene i tera dalje 🙂 Yesterday is history… tomorrow is mistery… Today is present (gift) 🙂 Kolekcionarko sećanja, valjda si i mene „tamo negde“ ubacila? 🙂

  12. Razumijece te uvijek onaj koji razumije samog sebe.
    :love:

Оставите одговор

