Srećan ti rođendan dobra moja

Danas je mojoj sestri rođendan. Nebitno koji. Ona nikako nije od onih žena koje kriju godine, a ja nisam neko ko to dobro ume da izračuna. Pamtim samo godišta.

Nikada nisam ni umela da joj čestitam rođendan. Mislim da joj nikada ništa nisam ni poklonila. Nije to da se ja ne setim, već eto, malo je starija od mene, pa onda ja kao mlađa nikako da budem svoja, pa da zaradim koji dinar, pa da je lepo obradujem i iznenadim nekim poklonom za rođendan. Tako da je ovo njen 11. rođendan, samo da znate. 🙂 Ima vremena za poklone. Uvek je naravno zovem i čestitam, a sada nekako imam potrebu da sve to uradim malo drugačije.

Imam ovaj blog već neku godinu, ali nikada nisam pisala o svojoj sestri, ne zato što nemam šta da kažem o njoj, već zato što ne umem da pišem o nekome ko je takav kakva ona jeste. Neću ni sada pisati o njoj, moja Danijela je cela jedna knjiga, nikako jedan tekst ili jedna priča.

Mila moja, Dragice, Milanka, Dušanka, Ljubiša, Dragiša moj… hvala ti dobra moja na svemu. Kako drugačije da ti čestitam rođendan? Ne umem lepa moja. Želim ti sve što i sebi, pa i više od toga. Da si mi živa i zdrava, a sve ostalo ćemo lako, jer imamo jedna drugu.

Hvala ti, jer ti si jedina osoba na ovom svetu koja i kad me ništa ne razume, sve me razume i uvek podržava. Znaš da sam i ja za tebe uvek tu, baš za sve. Ljubim te i volim i srećan ti rođendan.

 

 

Posted on 01/10/2011, in Slavlja i žurkice, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 29 коментара.

  1. E baš ste mi slatke na ovoj fotki! SREĆAN ROĐENDAN SEKI, puno,puno,puno ZDRAVLJA još puno,puno,puno godinaaa 😀 😉

  2. Hvala Nenade, baš smo mišice. 😀

  3. Tvoje najstarije dete ima sličnosti s tvojom sestrom – isti su im izraz lica i pogled!
    Imam i ja sestru, mlađu, pa znam kako je to kad znaš da imaš nekog svog, baš svog. Čestitaj joj i od mene 25. rođendan!

  4. Predivno. I ja imam stariju sestru. Cestitao sam joj rodjendan preko bloga 2007! Neverovatno, ali je tako.
    Nema veze. Srecan im rodjendan, sve im nesto lepo u zivotu bilo!
    Bitno je da se mi volimo i postujemo, druzimo!

  5. Sve znam za sestru.
    Srećan joj rođendan. Žive bile!

  6. Sve najbolje našoj dragoj Danijeli!!!!!

  7. Miljo moje najstarije dete liči na svoju tetku i po ponašanju i po nekim stavovima. Zanimljivo stvarno. Hvala ti. 🙂

  8. Naravno Deda, da su nam žive i zdrave 100 godina. 😀

  9. Hvala Inančice. 😀

  10. Hvala Verka. 😀

  11. nisam ti odgovorila tamo, pa evo sad cu – srecan joj taj jedanaesti rodjendan, da ti je ziva i zdrava do sto pet, pa opet!

  12. Srećan rodjendan tvojoj sestri, a Ana je ista ti. Neverovatna sličnost, samo što je svetlije kosice od svoje majčice! :kiss:

  13. Magi hvala ti puno, nego kada ćeš na ovu stranu ovamo? 😉

  14. E hvala ti Dudo. Najružnije pitanje koje mi postavljaju, a verovatno se i tebi dešavalo je: „Na koga ti je lepo ovo dete?“ 😀 Kao iz topa odgovaram: „Na mamu, na koga će drugog?“ 😀

  15. Puno sreće i svega što uz to sleduje 🙂

  16. Sestre su blago… i ja imam sestru. 🙂
    Srećan rođendan tvojoj sestri! 🙂

  17. Opravi mi za avatar 👿
    Hepi vam sestrinstvo drage moje!

  18. vid` nasta licim?! gde mi je zelena cipelaaaaaa? ;-(

  19. Hvala Branko. 🙂

  20. Hvala Violeta. 🙂 Pošto imaš sestru onda ti je sve jasno. 😉

  21. Hvala Zelena. 🙂 U delu gde treba da se upiše mejl ti si greškom, možda nekada ranije upisala @yahoo.xom , pa ga zato ne prepozna. Evo ovaj drugi sam ispravila, da se vidi cipelica. 😉

  22. Za dobre zelje nikad nije kasno, tako da, sve najbolje i nek joj je srecna ova nova godinica 🙂


  23. Violeta:

    Sestre su blago… i ja imam sestru.
    Srećan rođendan tvojoj sestri!

  24. 8) ma i da kasnim sto godina, opet nisam zakasnio: Velika torta, des’ kilograma čokolade, dva dana da klinci ne izlaze iz picerije, za muške gajba piva, cure nek’ večno ostanu mlade, a račun da plati slavljenica 👿 SREĆAN RODJENDAN :kiss:

  25. Sa malim zakašnjenjem puno uspeha, sreće i radosti … Pozdravi seku i izvuci joj uši u naše ime 😀

  26. Naravno Saro da nije kasno. Hvala ti puno. 🙂

  27. Hvala Mysty i mi smo valjda nekakve sestre, nismo mnogo loše. 😀

  28. Tako je Stevo, to je pravo slavlje. 😀

  29. Hoću Exxx, hvala ti. 🙂

Оставите одговор

