Sedativi vs Dva piva

Mnogo bolje podnosim alkohol od sedativa. Pola Bromazepama je meni kao nekom dve čaše piva ili vina ili čašica vodke, onima koji retko piju. Meni je dve čaše piva osveženje, ne lek za smirenje. Svekrva mi je jednom rekla da sam alkoholičar, ladnije od leda.

Dobro, njeno pravo. Možda i jesam. Bolje da budem alkoholičar od dve  čaše piva, nego zavisnik od sedativa i nikakva majka. U organizam putem piva, unosim sasvim dovoljno vitamina B da budem potpuno zdrava i obezbeđena ovim vitaminom, 😀 a nekako sam sigurna da manje hemije ima u pivu nego u lekovima, mada nisam ni sigurna koliko nam i pivo nije hemija.

Kako se postaje alkoholičar, narkoman ili zavisnik od bilo koje droge? Redovnim korišćenjem istog, pa ma šta izabrali. Je l’ tako, tako je. Znači ja sam zavisnik od kafe, cigareta i dva piva. Ja sam zavisnik. Apsolutni zavisnik, priznajem.

Idemo dalje. Koliko takva moja zavisnost meni donosi lošeg? Cigarete? Uopšte ne smem ni da pomislim na šta mi liče pluća, ali to nije strašno, je l’ da? Šta je dugogodišnje korišćenje kafe donelo mom želucu i telu, ne razmišljam, a šta je sa svim tim pivom unesenim u telo? Koliko sam zbog svega toga skratila svoj život i koliko sam zaista pravi zavisnik?

E ovako. Neka i jesam. Što se mene tiče, mogu sutra da umrem zbog svega ovoga. Ne želim, ali ako mora, onda dobro. Mada ništa ne mora kod mene, tako da i ako mi se nešto desi od svega ovoga, izlečiću se ili ću prihvatiti dostojanstveno, pa neka i umrem ako treba. To je moj izbor. Koji kurac sve te lepe stvari postoje, nego da čovek uživa u njima?

Neću, ne mogu i ne želim da živim kao neko ko se sve vreme plaši, ko broji kalorije, masti, proteine, ko misli da će tako unaprediti kvalitet života, neko ko neće sesti na motor ili ući u avion, jer to je opasno.

Daleko mi je veće izbegavanje nesreće uopšte ne sedanje u auto, nego ne popiti par piva sa prijateljima ili ispušiti par pljuga. Uvek kada mogu izbegavam da vozim. Vozim dobro i ne plašim se sebe, plašim se drugih. Iskreno, najiskrenije se plašim drugih ljudi u saobraćaju. Toliko se plašim, da jednostavno plašim sebe sa tim. Inače se ničega ne bojim. Neću da me neko ubije, a da ne znam zašto. Hoću u oči da ga gledam pre toga, pa makar i pištolj potegao, ali ne želim da me neko ubije ni krivu, ni dužnu.

To da posle piva ne sedam za volan, da ne govorim. Neka sam ja potpuno sebi ok, ne želim da vozim posle par piva, pa ma koliko mi se činilo da meni nije ništa.

Tužna sam. Verovatno zato što ne pijem sedative, a oni valjda ljude čine srećnijima, ne znam, već isključivo i samo pivce za živce. Vetovatno nisam ni alkoholičar, a ko zna po tim naučnim ispitivanjima, moja svekrva je možda u pravu. Možda baš jesam alkos. Imam jako otrovano telo što cigarama, što kafom, što alkoholom, ali ….

Eeee ALI… moja deca u svakom trenutku imaju mamu, koja je apsolutno sposobna i spremna da zadovolji sve njihove zahteve i potrebe. Mamu koja trči, juri, igra se, peva, sprema, kuva, pegla, najpre voli… Moja deca verovatno nemaju nijednu traumu iz detinjstva, pa neka ja i jesam budala. Moja deca nikada nisu imala „prilike“ da vide pijanu mamu, jer nisam pijana bila zadnjih 10 godina. Bolje nikada ne videti pijanu mamu, nego svaki dan gledati mamu na sedativima.  😀

Ako me par piva čini alkoholičarem i nepodobnom, ako su moja deca nesrećna, ako nisu svi njihovi zahtevi i potrebe zadovoljeni, ako bilo koje moje dete ima neki problem, a da ga nisam rešila, videla, da smo ga strpali pod tepih, pristajem da mi ih oduzmu sutra. Da mi kažu, e ti si ovakva i onakva, ti nisi sposobna, ti si ovo i ono, e toliko sam sigurna da su moja deca srećna sa mnom.

Muka mi je i bukvalno mi se povraća, od onih koji žele da svojoj deci daju pravi i dobar primer, a u suštini su krš ljudi. Ko je uopšte ikada rekao da to što radite jeste dobro za vašu decu. „NE to, NE ono, NE ovo… veliko NE za sve“, za sve što se mladom biću čini zanimljivo, kažete NE, pa ma šta to bilo ili iz krajnosti u krajnost, to mlado biće uopšte i ne vidite. Mislite da im je dovoljno da imaju da jedu, piju, obuku se, školuju… Marš more.

Moja deca sa 3 i 4 godine znaju da naprave sendvič, da sebi sipaju sok, da kažu hvala, izvini i molim te, kad treba. Bez obzira što skoro sve vreme provodim sa njima oni već znaju da se sami snađu. Ne zato što je mama „ludača“, već zato što tako treba. Treba znati snaći se u životu. E tome ih učim. To nije moj, to je naš stav.

P.S. I tako ako ovaj post završi u draftu biće četrdesetčetvrti… imam šta da kažem, samo se pitam čemu to? Ako ne počnem da objavljujem ovaj blog će postati lično pražnjenje, bez mogućnosti da bilo ko šta kaže. Sebično.

Posted on 23/09/2011, in SVAŠTA NEŠTO, Upoznajte sebe razumite druge and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 22 коментара.

  1. Po tački optužnice -KAFA-Kriv sam 😀
    Po tački optužnice-CIGARETA-Kriv sam 😆
    Po tački optužnice-PIVO-Kriv sam 😀
    Po tački optužnice-SEDATIVI- Nisam kriv 😀

    Ivana svi su poroci izmišljeni za čoveka. Koliko puta si samo čula „Bio je nepušač nije pio, zdrav život vodio, al ga stiglo srce“. Čovek je sam po sebi poročno biće.Takva mu priroda.Nemam nameru večno da živim,al dok živim,živim kako želim. Što se tiče sedativa tu sam tropa.Moram priznati da ih nikada do sada nisam koristio,pa i ne znam šta bih rekao o njima. Usput,lepi ste mi na ovoj slici,pravi golupčići 😀

  2. Nenade bolje i da budemo sve ovo nego mrtva puvala na kojekakvim lekovima. 😀

  3. Vrlina je da se svaki dan gura napred 👿

  4. Bravo mama! Primenjujem iste „anti NE“ metode u vaspitanju deteta i svi mi govore da moram malo da podviknem i da mora malo po guzi. Nema sanse. Moje dete nece da ima strahove koje bih ja mogao da mu nametnem.

    A sto se piva tice, moj trogodisnjak zna da je pivo „samo za tatu“ 🙂 I nemam problem sa tim sto tu i tamo popijem po neko pivo. I sta te briga ko sta kaze.

  5. Joj, Ivana, kako ja tebe razumem! Ma, nek ide život, snaći ćemo se 😆

    I ništa ne fali što sve trenutno nazivaš ličnim pražnjenjem – i to je vrsta snalaženja. I kakva sebičnost, kakvi bakrači! Svojom zadnjom rečenicom, samu sebe pobijaš, naravno, nenamerno.
    Ne kažem da te poznajem, ali poštujem iznad svega to što kod tebe nema ni F od foliranja, a to je za mene, sve, baš sve u životu i o životu jednog ljudskog bića, a po čemu se to isto biće može nazvati čovekom.

  6. svaka čast ženo,triba uživat u životu i priuštit sebi neke gušte.ovakve stvari poput koje pivice su puno zdraviji od bilo kakvih sedativa,antideprisiva i svega nečeg svačeg ali isto tako netriba pretjerivat sa količinom…

  7. Tako je Stevo samo napred treba da guramo, ovako ili onako. 😉

  8. Tajno rekoh u P.S. da imam u draftu preko 40 postova, e tu tek ima svega i svačega o vaspitavanju tj. „nevaspitavanju“ dece. 😉 Nema mnogo onih koji se slažu sa mojim načinom i među njima ima opasnih foliranata koji sve svoje frustracije leče preko rođene dece. Tuga jedna. Ko šta kaže, uvek je bilo i jeste me baš briga. Živi bili mi i naši sa nama, ostalo ćemo lako. 🙂

  9. Ivana verovatno bih se folirala da umem. 😀 Baš ne umem, ne umem ni priču da izmislim. 😆 Zadnjom rečenicom, samo želim da kažem da i ako sam trenutno sama i jedina zadužena za tu istu decu, imam podršku i delim svoje misli i stavove sa njim. Hvala na lepim rečima. 🙂

  10. Antonijo dobrodošao. 🙂 Ako šta umem to je da uživam. 😉

  11. E,imala sam i ja slicnu situaciju kad su me ne trepnuvsi okarakterisali kao alkosa, dodajuci da mi ne vaspitavamo decu nego zivimo crtani film. Ja kanda ugrozavam nekog time? Deca su mi voljena, kulturna, sigurna u sebe i mene, tata i mama ih zasmejavaju, igraju sa njima? Skandal! Stvarno, charo, treba vec jednom da odrastemo i postanemo ubijene u pojam.

  12. ‘ajde na zdravlje al’ na exxx. Živeli !!! :woot:

  13. Pitala bih te: zašto si se dala isprovocirati i kome se ti to pravdaš? Radi kako želiš i kako misliš da je najbolje za tebe, decu i muža.
    Žao mi je što ne volim pivo, od vina me uuuuuužasno boli glava, ali, zato, rakijica prijaaaaa!
    Eto, i ja sam alkoholičar, a i deca su mi alkosi jer i one popiju po rakijicu pre ručka.
    Kola nemamo, tako da ne brinemo za vožnju, a za sve ostale nas bole naša mala dupeta.
    Srećna su deca koja imaju majku ceo dan, od koje će svašta naučiti! Živela ti nama baš takva kakva jesi! 🙂 :love:

  14. Hvala,imam samo pohvale za tvoj blog,jučer sam ga tek otkrio i ovih nekoliko postova šta sam pročitao,šta da kažem…samo nastavi tako 😉

  15. Interesantno da imamo isti problem sa bromazepanom. Ostatak ne bih da komentarišem, da se ne bismo podžapale. ^_^

  16. A ko tebe dir´o, da ag sredimo :bandit:

    O ostalom bolje da ćutim da mi ne zabraniš pristup na blog 😀

  17. Ma pivce za živce u malim količinama je kao lek 😉

  18. Ziveli uz casu piva :kiss:

  19. Uzasno ti zavidim na tome sto nemas pivski stomacic! 😀

  20. Ma ti si carica 🙂 Videla sam te i sa decom i oko dece. To što ti radiš, negde rade tri majke. Tvoja deca su srećna, nasmejana, zadovoljna, vaspitana i preslatka. Malo li je? 😀

  21. Nista bez piva. Zanimljiv blog. Samo napred 😉

  1. Повратни пинг: Heklanje je bolje od bensedina :) « Unikatea

Оставите одговор

