Neke moje crtice

Volim da vidim ljude koji imaju neki cilj i kada ga ostvare, da podelim sa njima njihovu sreću. Da se makar radujemo zajedno ako već ništa nisam mogla da doprinesem da bi ga ostvarili. Sve je više onih koji se raduju tuđoj nesreći, nije lako naći nekog ko će se radovati sa vama zbog nekog uspeha. Ako uspete da ostvarite neki svoj cilj, zovite me da se radujemo zajedno. 🙂

U životu strah ne sme da vas sputava, baš ni u čemu. Jedini delotvoran lek za sve strahove je suočavanje sa njim. Ako se bojite mraka, nađite najmračnije mesto za koje znate i pustite da vas mrak potpuno obgrli, verujem da će biti strašno, ali sreća koju ćete osetiti kada pobedite svoj strah je nemerljiva. To važi i za sve ostalo što je možda vaš strah. Strah se uplaši i pobegne zauvek. 😉

Ne postoji verovatno ništa što ne bih uradila za svoju decu, ali ne pristajem da živim za njih i zbog njih. Živim zbog sebe, a oni su deo moga života.  Zvuči sebično, ali samo zvuči. Ako nisam srećna, ako sebi ne valjam, ako sebi nisam dobra, onda sigurno ni njima ne može biti dobro sa mnom.

Kada ne znate šta ćete sa sobom i kada vam se učini da je sve oko vas bezveze, da izlaza iz problema nema, spakujte se i pobegnite u prirodu što brže možete. Što dalje to bolje i delotvornije. Priroda ima neslućenu moć da izbalansira živote ljudi, da nam otvori oči i unese mir u dušu.

Ovog trenutka imate upravo ono što želite! Danas ste ono što ste izvukli iz jučerašnjih misli i sproveli u neko delo, a sutra ćete biti ono što uzmete od današnjih, misli, razmišljanja i dela.  Zato valjda i kažu: „Pazi šta želiš.“ Samo hrabro napred, jednom se živi. 😉

Posted on 01/09/2011, in SVAŠTA NEŠTO, Upoznajte sebe razumite druge and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 20 коментара.

  1. glasam za beg u prirodu, čak i kad znam kud bih sa sobom. 😀

  2. Šunjo ovo je lek za probleme, a o uživanciji nekom drugom prilikom. 😀

  3. a ti bi `tela da budes kapetan na belu ladju? :p 😀

  4. Da ti nisi sa blogova prešla na pisanje knjiga popularne psihologije? 🙂

    Šailim se, naravno, zapažanje ti je sjajno i stoji sto posto! Često zaboravljamo sebe, a još češće prirodu!

  5. Zelena kad tek budeš videla koju belu lađu sam nameračila. Uh… 8)

  6. Marjane tako bih bar zaradila neki dinar od prosipanja svojih bisera. 😀

  7. uvek sam se cudio sebi, da kad pomislim da sam sam ostvario sve ciljeve u zivotu, ipak uspem da pronadjem neki novi cilj … u ostvarenje svojih ciljeva nikad nikad nisam sumnjao; najveci strah mi je da cu jednog dana u zivotu ostati bez nekog sebi zacrtanog cilja 🙂 u ovim „crtcama“ kao da chitam sebe … lepo je sto postojish charolija : )

  8. „Kada ne znate šta ćete sa sobom i kada vam se učini da je sve oko vas bezveze, da izlaza iz problema nema, spakujte se i pobegnite u prirodu što brže možete. Što dalje to bolje i delotvornije. Priroda ima neslućenu moć da izbalansira živote ljudi, da nam otvori oči i unese mir u dušu.“
    Nije samo priroda ta koja ima moć da nam otvori oči i unese mir u dušu! Postoje još uvek pravi prijatelji, oni koji te jako dobro poznaju i koji i te kako umeju da te prodrmaju (naravno pozitivno).
    Ja imam sreću što imam takvog prijatelja.
    Moj nedavni dolazak u Beograd, naše druženje, dečija cika i zagrljaji, padobranci, ljudi koje sretoh i upoznah, borba sa Edijem 🙂 dali su mi izuzetnu snagu i energiju. Toliko pozitivne energije na jednom mestu davno nisam osetila i zato šaljem svima veliki poljubac :love:

  9. Tako je draga moja! Potpisujem sve od crtice do crtice.

  10. Upoznao sam tebe i to mi je dovoljan razlog da se radujem 😀

  11. Pa Ivana dobro bi mi došao TAJ BEG U PRIRODU,što dalje, pogotovo kada znam da sledeće nedelje moram da krečim stan. 😀
    Moram priznati da bi mi dobro došao mali odmor i predah od svega. Hvatam sebe u situacijama, kako sam rastrzan na više strana.

  12. Engine kada je čovek pozitivan i spreman da ide napred, ciljava nikad ne nedostaje. Hvala na lepim rečima. 🙂

  13. Verkic da nisam imala temperaturu išli bismo i u prirodu, mada je i livada priroda. 😀

  14. Nenade ja sam krečila negde u maju i mogu ti reći da sam se odlično zabavila. Razmišljam da još jednom prekrečim, sad na jesen, bolje nego da se dosađujem. 😀

  15. Exxx nadam se da ćemo se i lično upoznati, pa da se radujemo zajedno. 😀

  16. Neno znaš kako deca kažu: „Pu tačka!“ 😀

  17. Mirna lenja šuma u uspavanom danu. Omorina nad rekom/jezerom/morem i pesak koji dodiruje ledja/tabane/dlanove. Bože dragi, da mi je život u kom s osmehom hodam bosa i uživam u svemu lepom što priroda može da da. Kako voda odnese sve, donese mir i radost, to je čudo jedno. I kako drvo ume u zagrljaju da pulsira i preuzima od nas svu nervozu i tugu i teret duše. Hvala im 🙂 . I tebi na podsećanju 🙂 .

  18. Raspilavila me Baklava. 😉

  19. Bas si ovo lijepo slozila i kompletirala i sve ti je to tacno. Sledeci put kad me uhvate zivci, odmah se pakujem, pa ostali sta god hoce 🙂

    A sto se radovanja tice – i ja volim da se radujem sa drugima, a mene je lako obradovati – sitnice mi zivot znace. Ja se obradujem cak i kad nadjem slobodno parking mjesto 😛

  1. Повратни пинг: Ивана Момчиловић: Неке моје цртице | Зелена учионица

Оставите одговор

