ParaSail – leteća deca :)

Kada sestriću za 12. rođendan poklonite tandem skok sa 3000m, bude veliki problem šta mu pokloniti za 16., a niste u situaciji da ga „bacite“ iz aviona, jer ste na moru. Zanimljiva zamena je bio ParaSail. Ostali su jedva dočekali da se i oni „uglave“. Nikola, Jovana, Jana, Marko i tata su leteli, a Ana i mama su slikale i uživale u vožnji gliserom. Lepo iskustvo. 🙂

Za veliki, lep, jak, gliser je dugačkim „kanapom“ privezan padobran za koji vas zakače posebnim sistemom, smestite se udobno i letite iznad mora. Bilo im je lepo, ali glavni komentar je: „Nije loše, ali imamo mi mnogo bolju zajebanciju od ovoga.“ 😀 😉

Posted on 17/08/2011, in NAŠA DEČURLIJA, Padobranstvo, Slavlja i žurkice, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 13 коментара.

  1. Stvarno deluje ekstra …i malo manje bolno od skoka iz aviona 🙂

  2. OĆU JA, OĆU JA, OĆU JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

    Alo bre, ja kad god kod tebe dođem, ti si uvek na nekim morima… Je l’ vi to obitavate na primorju ili se samo hvalite, a nama običnim smrtnicima pravite zazubice? 8)

    E pa nije fer!
    Sad ćeš i meni da pokloniš neki skok da bih ti oprostila… :ninja:

  3. I ne radi onaj snimak, a baš sam htela da vidim kako dete skače, 😮

  4. Marko-Buki, ne boli skok iz aviona, samo bolje „radi“ adrenalin od ovoga. 🙂

  5. Dži htela sam i ja, ali je Ana plakala i nije htela da me pusti, dok nije skontala da čamac neće da poleti, oduševila se zbog toga. 😀 A što se tiče mora i odmora, to nam je sve do sledeće godine, pa ja sada sređujem slike i uživam bar tome. 8) Snimak stvarno ne radi, sada sam i ja to videla, verovatno su ga ukinuli zbog pesme. Srediću i to uskoro.

  6. E sad sam te svu pročitala. Sad mogu da te pratim 🙂

  7. Hvala Tash na svim lepim komentarima, na neke sam odgovorila, na neke nisam…. još i ti da otvoriš svoj blog, pa da i ja tebe pratim. 😉

  8. Što se tiče slike, avatara koji prati tvoje komentare, možeš ovde da staviš sliku koju želiš i svi će se promenite u tu sliku, registruješ se i o čas posla napraviš svoj avatar http://en.gravatar.com/

  9. Super zajebancija. Vidi se da ste uživale. Nego, jooooooj, šta je kose na vama ribama!!! 😉 :whistle: :love:

  10. E moja Dudo, trebalo je sve to očešljati. :love:

  11. Samo još da ti se javnem, evo nešto sam uradila, a da l se to vidi, ne znam 🙂

  12. :p :p veća zajebancija je sedeti kući i gledati teve :sick:

Оставите одговор

