Kupujete li preko Interneta?

Kad bih mogla i hleb i mleko bih kupovala preko neta ili telefonom, mada se ranije i to dešavalo dok smo živeli na Banovom Brdu.
Napolju vetar i neka kišetina, puna kuća sitne dece, tata nije kući i nema ko da ode do prodavnice.

Treba da čekam da prođe kiša, onda sve da ih obučem i spremim, da snesem kolica, da ih sve spustim niz brdo do prodavnice, da pokupujemo sve što nam treba, pa onda da se vratimo uzbrdo kući sa svim tim stvarima i onda da sednem da umrem. Neko pametan se setio da mi olakša život u ovakvim situacijama.

– Dobar dan.
🙂

– Dobar dan, Potrčko dostava, izvolite šta ste želeli? 🙂

– Hleb, dva mleka, 2 pavlake, Koka Kola 2 l, 500g mlevenog mesa, kilo luka, 2 kg krompira, Ronhil 100S, Pampers petica malo pakovanje od 22 komada i iz apoteke jedan Nimulid i velika Pavlovićeva krema.

– U redu porudžbina zapisana, stižemo za pola sata do 45 minuta. Recite mi samo je l’ želite da luk i krompir kupimo u Maxi-ju ili na pijaci?

– Nebitno, kako je Vama lakše. Adresa ta i ta, telefon taj i taj. Hvala lepo doviđenja.
🙂

– Hvala Vama, doviđenja. 🙂

Za nešto više od pola sata, sve što mi treba se nalazi pred vratima stana. Pored računa za kupljene stvari, ova usluga je u to vreme koštala 200 dinara, a za mene nije imala cenu. Jedno dete spava, drugo se igra u dnevnoj sobi, treće radi domaći, a ja pijem kaficu i uživam i nikako nemam nameru da mrem. Dođe mi da dostavljača izljubim na vratima. 😀

Često mi je nedostajala ova usluga kada smo se preselili i šteta što smo sada daleko, pa ne „pokrivaju“ ovaj teren.

Trebaju mi izvodi i državljanstvo za decu. Opština
Savski venac
. Treba pola Beograda da se vozam, naravno sa sve decom i Edijem, da se negde parkiram, da čekam u redu, da popunjavam formulare, da plaćam takse, da bezmalo izgubim ceo dan, da se namučim za par papira. Jok bre.

Klik, klik, tap, tap, tap, tap… klik na naruči i to je to. Za dva dana, zvrr poštar na vrata.

– Dobar dan.

– Dobar dan, izvolite ovo je za Vas, košta toliko i toliko, potpišite ovde. Doviđenja.

– Doviđenja.

Posao gotov, a mene ne košta ništa više nego da sam išla lično da to završim, čak je i jeftinije ako uzmemo u obzir gorivo i živce. 😀

Riknula tastatura. Prvo samo neka slova, a onda se iznerviram i povadim sve što se izvaditi dalo. Očistim fino i kontam, što bih kupovala nov laptop kada je ovaj i dalje super. Da ga nosim po servisima, da se teram sa majstorima, da me neko odere za nešto što umem i sama da popravim, ne pada mi na pamet. Fali mi samo deo u obliku tastature. Treba je pronaći.

Klik, klik, klik, klik…klik, klik…. Nema ovde, nema onde, e ovde imaaa. Baš ono što meni treba, Sve za laptop. Sačekam platu, klik, klik, klik, naručim i za dva dana zvvvrrrr na vrata.

– Dobar dan, isporuka za Vas, izvolite potpišite ovde.

– Dobar dan. – škrab, škrab. – Hvala lepo, doviđenja.

Čvrk, čvrk, klik… i sada je sve u redu. Svima dobro, meni najbolje.  :mrgreen: Svaka im čast na profesionalnosti.

Bez obzira koliko daleko bili putem Interneta možete čak i ruže da naručite, da obradujete nekoga koga volite. Uz malo sreće možete da nađete odličan smeštaj na moru za sebe, svoju decu i svoje voljeno kuče. 😀

Treba vam sudski tumač za neki određeni jezik koji radi i preko neta, klik, klik i sve vam stiže na mejl. O čas posla.

Ono što vam baš treba, a niste uspeli da pronađete lutajući po prodavnicama, budite sigurni da je udaljeno od vas na samo par klikova, onda uglavnom dan, dva čekanja i to nešto će vam stići na vrata. Upravo čekam  tako nešto. 😉

Stvarno se radujem što ljudi sve više shvataju neke stvari i što na sve bolji način koriste Internet i sve njegove mogućnosti i prednosti.

Ništa od ovoga nije plaćena reklama, već samo utisci zadovoljnog korisnika robe i usluga koje se mogu pronaći preko neta, a koje su mi bile neophodne. Mislim da više ništa ne postoji što ne možete da pronađete i da pri tom čak uštedite, jer mnogi daju i popuste za kupovinu preko Interneta, u želji da se ovakav vid prodaje i kupovine što više proširi i koristi.

Sigurno ćete uštedeti i vreme i novac, samo treba da znate šta tačno i kako da tražite, a za to imate neprevaziđeni Google. Isprobana varijanta. 😉

Sve osim ruža koje sam dobila na poklon su vam situacije „plaćanje po isporuci“, jer ne stojim baš dobro sa bankama, :mrgreen: , ali ako nemate takav problem  sve može biti još jednostavnije sa kreditnim karticama.

Ako imate proizvod ili neku uslugu koju želite da ponudite i prodate, odličan tekst možete pročitati kod Istoka na blogu. Kako sve može da funkcioniše na vrlo jednostavan način preko Interneta, putem kreditnih kartica, bez PayPala. 2Checkout je servis koji odlično radi svoj posao, pa probajte.

Za kraj da vas pitam, kupujete li i vi preko Interneta?

 

Posted on 22/06/2011, in SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 15 коментара.

  1. Kupujem sve što mogu, samo kad si ti ovako sve fino nabrojala skontah da ste vi 3x razvijeniji od nas. Ja ni 0% stvari ne mogu da kupim na internetu. Zato sam stalno na eBay-u 😉

  2. Ovo 0% je trebalo pisati 10% – smotana sam 🙂

  3. Nego 🙂 ali nisam još stigla do pavlake preko weba 😆 😆 😆 Meni bi trebao lični sekretar, da čeka kojekuda, stornira, potpisuje, pečatira i raznosi papire oko banaka, pošti i javnih preduzeća. Definitivno tu izgubim najviše vremena, ne na Maxi.

  4. Kupovala sam preko mnogo stranih sajtova, no nijednog domaćeg; sem pomenute opštine Savski Venac.

    I instaliraj Subscribe to comments, molim te. Za nas zauzete.

  5. Naravno, nekada jeftinije covek prodje kada kupuje preko neta. Ako smem naveo bih tu limundo i vizioshop (bez linkova). Nazalost ljudi su nepoverljivi prema ovomvidu kupovine 😦 . No sve ce doci na svoje, samo treba vremena jos da prodje.

  6. odlicno opisano:) zbog toga sam i ja sa troje male dece pokrenula donesi.com:) i ja koristim skoro sve ove servise, samo ne toliko potrcka – jednom su mi doneli iz apoteke lek, i to posle 6-7 sati. Namirnice, pelene, prasak, ulje i ostalo, sve uglavnom narucujem na maxi.rs, ako se naruci do 13 h, isporuce par sati kasnije, istog popodneva. Takodje, LCD TV i masinu za sudove (i jos mnogo toga) sam kupila „na nevidjeno“, na sajtu tehnomanija.rs…. takodje, svuda je moguce placanje po isporuci. Uskoro planiram da narucim klincima neku garderobu preko interneta, i inostranstva, videcemo kako se to ispasti:)

  7. Cyber Bosančice ne znam kakva je situacija kod vas, ali ovde bukvalno ima svega, samo ima malo para. 😀

  8. Miss Cybernaut ti bi trebala da daš jedan oglas za tog sekretara, sigurna sam da bi se mnogo njih javilo. 😀

  9. Ivo biće rešeno u toku dana. 😉

  10. Mangupe mogao si i da linkuješ. 🙂 Ljudi su nepoverljivi i kada „uživo“ kupuju. Nekako je na ovim našim prostorima uvek bilo mnogo kojekakvih prevaranata, pa s toga nije ni čudo što su ljudi podozrivi. Vizioshop… sad si me podsetio. Trebaju mi neke šašave majice. 😉

  11. Dobrodošla Ivana. 🙂 Donesi.com je svetli primer naše Internet zajednice, znam vašu priču i htela sam da pišem i o vama, međutim nisam koristila vaše usluge, jer ne pokrivate P.Skelu, a bih sigurno. 😉 Što se tiče Potrčka, imam pozitivno iskustvo, što ne znači da im se ne dešavaju propusti. S obzirom na broj dece apsolutno se razumemo, koliko nam znači ovakav način kupovine. 😀 I ja sam mišljenja da mi ništa ne znači da gledam „uživo“, znam šta mi treba, znam mere, klik, klik…i eto ga.

  12. Meni su kolege upravo napravile majicu za Kokicu ovu majicu samo na crnoj. Super je ispala.

  13. Meni zaista ništa ne treba preko interneta, ali, vidim, moje ćerke kupuju kupaće kostime ali sa nekom internet karticom. Ja se u to ništa ne razumem.
    Vidim iz tvog posta, tebi baš koristi, zbog situacije u kojoj si. Zašto da ne! Prihvatam sve što je praktično! 🙂

  14. Za sada sam kupila samo jedne sandale na limundu i dobila sam odmah sutradan i da imam mogućnosti mnogo bih koristila takve usluge 😉

  1. Повратни пинг: Tepisi, akumulator i ono na šta se kače zavese | Charolija

Оставите одговор

