Kako napisati post bez tastature ?

N I K A K O !

Krajnje je vreme došlo, kada umesto da pišem na blogu, pišem u svesku. 😀 Muzika je put do sreće… tako da mi ništa  drugo ne preostaje. 8) Napisati tekst bez slova T je pičkin dim, ali  pisati bez tastature je mnogo ludo. Copy Paste svakog slova, poneke reči, pa čak i razmaka je zabrinjavajuće za psihičko zdravlje. :mrgreen: Don’t give up!

Posted on 16/06/2011, in SVAŠTA NEŠTO and tagged . Bookmark the permalink. 11 коментара.

  1. A sto ne ukljucis On-Screen Keyboard?
    Jes da moras da klikces misem slovo po slovo al valjda je lakse nego copy – paste.
    Ides na Start menu -> All Programs -> Accessories -> Accessibility-> On-Screen Keyboard

  2. Zato Marice što sam kreten. :mrgreen: Ne bi mi nikad palo na pamet. :mrgreen: Važno je da sam naručila drugu tastaturu, a to što sam budala nema veze. Stidim se. 😳 😀

  3. Opasna ova Marica

  4. Joj.

    Ejj srećan ti rođendan! Ostani takva i biće sve okej!
    Te volim! :*

  5. DANAS NAM JE DIVAN DAN, DIVAN DAN, NAŠOJ IVANI RODJENDAN, RODJENDAN, RODJENDAN!!! 😆
    ŽIVELA, ŽIVELA I SREĆNA NAM BILA!!! 😆 😆 😆

  6. ma *ebeš tastataturu, srećan ti ‘dan, čarobna ženo!!! 🙂

  7. Hvala vam drugarice. Ljubim vas. 😀

  8. Meni je lepše u svesku. Sveska miriše. Mogu da je nosim i na plažu i u WC. Ne treba joj struja ni najnovijio j… sistem. Neće niko da je ukrade. Ako je manja mogu da je stavim u džep. I ako je hladno mogu da napravim vatru sa njom 😉

  9. I ja to kažem Branko sveska i olovka su keva pisanja. 😉

  10. Slazem se sa vama, i nazalost sve vise eto da ubrojim i sebe skoro pa sveske i ne gledamo, danas se sve svelo na racunar.

  1. Повратни пинг: Kako napisati post bez tastature ? | www.blogovnik.com

Оставите одговор

