Piloti i padobranci…

Nešto mu je zasmetala neka moja izjava, možda i nije, totalno nebitno, on mene unfollow na Twitteru, ja njega i gotova priča. Volim da čitam šta piše, tako da nikakve veze nema sve ostalo. Pročitam post o „pilotu“ i još pre poslednje rečenice u tekstu sam znala da dotični gospodin iz priče nije pilot i prosto se oduševila kada je zadnjom rečenicom to i priznao „– Znaš – rekao je. – Ja nisam pilot.“

Možda je pisac teksta hteo da provocira, možda i ne i to je nebitno, kaže: „…kladim se da nisi živela s jednim od njih“, misleći na pilote, na šta mu odgovorim: „Daleko bilo, gde si ti video dobrog čoveka, među pilotima.“. Mislim stvarno neviđena i nepromišljena uvreda sa moje strane na račun braće vazduhoplovaca, ali sa druge strane se i zamislim što sam to tako lagano rekla.

Poznajem dosta pilota i glupo je generalizovati tako kao što ja jesam, ali glavna i osnovna stvar koja mi smeta među njima je neviđena sujeta. Najsujetniji su prvo doktori, onda piloti, nakon njih padobranci.

„Pilota“ iz priče sam razotkrila baš po nedostatku sujete u razgovoru sa ženom. Nijedan pilot ne bi ćutao ko pička, dok mu žena nešto kenja. Vadio bi se na bilo koju foru, trtljao bi ko navijen, pa makar i da mu nije stalo do te njegove žene, „ja leteo, ja posao, ja imao, ja hteo, JA OVO ONO…JA BRE“ ne bi dao na sebe i sigurno ne bi ćutao, isto bi uradio i padobranac, e za doktore ne mogu da garantujem. 😀

Nema veze, da nije nama pilota, ne bi mogli da skačemo. Kad vidimo ko „leti“ te avione skočimo sa zadovoljstvom, a ne retko i iz straha. „Idi u pičku materinu, lakše mi da skočim, nego s tobom da sletim dole.“ Jebo ti avion kad može svako s njim da upravlja. 😀 Šala drugari, a da ste sujetniji od padobranaca mora da priznate da jeste. 😉

 

 

 

 

Posted on 07/06/2011, in Padobranstvo and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 10 коментара.

  1. čuj, unfollowo
    ako si ti ova u hederu, folowujem oma 😉

  2. Sa sve martinkama. :mrgreen:

  3. Ja vala ne znam ni jednog pilota hehe 🙂 sto se tice doktora tu vec imam malo vecu guzvu oko mene ali ni jedan/na nije sujetna 🙂 a padobrance znam samo one sa zurke…hehe

    I mozda te jedan unfollowao, ali imas dosta nas vrednih kojei te prate u stopu i disu ti za vrat 🙂 hehe
    Samo ti nama imaj ovakvu inspiraciju nije te tesko followati!!:)

  4. Da piloti paraju oblake i kad ne lete :mrgreen:

  5. Marko kao što rekoh i u tekstu, follow i unfollow su mi totalno nebitni, ako mi se sviđa šta i kako neko piše. Procedura i ja eto sve rešili ovim martinkama sa hedera. :mrgreen:

    A inspiracija me opasno spičila, ne mogu da stanem. 😀

  6. Exxx da vidiš tek kako padobranci „leeeeteeee“ 😀

  7. Poznavala sam jednog pilota koji je u prethodnom „donovinskom“ ratu spasao mnoge naše ljude! Ne znam, pravo da ti kažem, koliko je bio sujetan. Znam da je bio divan i požrtvovan čovek. 🙂

  8. Čarobnaja, evo – sledeće nedelje letim malo u evropu; još se nisam raspitao da li da ponesem merdevine, jer nikad se ne zna kakav će biti pilot, pa mislio unapred na mogućnost silaska sa neba :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  9. Sujeta??? Pa valjda je to normalno za visokoletače. Ko će da ima visoko mišljenje o sebi, ako ne oni 🙂

  1. Повратни пинг: Piloti i padobranci… | www.blogovnik.com

Оставите одговор

