Možda vam neko viri iz dupeta, a da to i ne znate…

Ovaj Fejsbuk je stvarno leglo licemerja. Samo mi nije jasno, zašto ljudi vole da vire jedni drugima iz guzice. Ma lupetam, leglo licemerja je svuda oko nas, nego sam baš sada na FB-u videla svojim rođenim očima kako dve devojke, žene sada, jedna drugoj hvale slike, muževe, prilike, decu, uspehe, podižu jedna drugu pri padovima, ma cveta prijateljstvo, a svedok sam kada je jedna od njih dve o ovoj drugoj pričala kako je neviđeni skot, ludak koji treba da leži u Lazi, „ma budala neviđena kad ti kažem, ne možeš da veruješ draga moja.“, a na Fejsu joj šalje srciće i poljupčiće, i pijuče, „mila moja, jao kako si divna…kiss…kiss“, kako ovo kako ono. Pu mater ti jebem seljačku. Licemernu. Mene više ne zove „draga“. 😀

Šta to mene boli dupe, neću da im se mešam u odnose, nego mi eto malo pripalo muka od licemerja jedne od njih dve. Mada mi iskeno dođe da kažem tamo šta mislim o svemu tome, ali nekako se u zadnje vreme sve češće setim Cveleta. Neću bre da se zameram sa „ljudima“, ovo pod navodnicima, jer ne zaslužuju drugačije. Nemaju mere dupeuvlakači, leče neke svoje komplekse i neće bre da stanu. Ja se samo čudim i setim se šta bi mi Cvele rek’o i počešem se po dupetu.

Lakše je meni da kažem „BLJAAAAK“, vidim sa kim sam sve imala posla nego da se nerviram sa nekom ćurkom koja viri iz nečije guzice, ko zna iz kog razloga. E to samo htedoh da vam kažem, a vi razmislite ko vam sve šalje poljupčiće i srciće, možda vam neko viri iz guzice, a i da ne znate to. 

 

 

Posted on 06/06/2011, in SVAŠTA NEŠTO, TVOJE TELO and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 26 коментара.

  1. Ja ne volim kad mi ljudi tek tako nadevaju imena. Niti su me pitali da li smeju to da rade, niti to volim.

    Sad, po svim zakonima, u svaku guzicu staje samo određeni broj ljudi. Ostalo mora napolje.. 😉

  2. Šta god da kažem može biti pogrešno protumačeno… Al moram, stvarno lepo rečeno 🙂

  3. Ivo ko zna bre kolika sila može da stane unutra, a da pojma nemamo. 😆 Dok dođe do pražnjenja mogu i šuljevi da nam izađu. 😀

  4. Samo ti reci ToMcaa shvatićemo kako treba. :mrgreen:

  5. da nisi spomenula dvojku, tj. da je reč o njih dve, muževe, decu, prilike i uspehe, bila bih ubeđena da je reč o Zelenoj, Ćakulavoj i meni… mi se redovno cmačemo preko fejsa, dok Zelena uz sve to povremeno viče bljaaak i fuuuuuj! 😀

  6. Šunjo dobro je da sam bar malo objasnila. 😛

  7. I ovde fali gomila zareza u vokativima. Mora da su ostali u dupetu. No, moje dupe je prepuno istih.

    (Ovo je bio dobar izgovor da kažem nešto fekalno. A da ne zaboravimo STRIJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.)

  8. E, priser mi se od tog cukanja, ajd bre.
    Ova sunjava i cakulava me vazda ljubuckaju, ne znam koji im je 😛

  9. u dupe si ne gledam, ne mogu se obrcem toliko, a aplikacije sam blokirala, tako da jedino moze prazan lik da mi viri iz dupeta 😆

  10. zeleniš,
    kako char primeti svi se nešto čukaju i ližu skoro svaki dan, što zbog dece, muževa, uspeha i prilika, pošto ništa od toga nemEm, meni dođe da te iscmačem jednom na svakih 10 dana samo zato što si ti Zelena , a ja Šunjava. 😆 :mrgreen:

  11. takve pojaave su i bezazlene. zamisli kad ti se virtuelni čovek- znači onaj koji postoji samo u svojoj glavi takav kakvim se predstavlja na net-u javlja i drži pridike savetuje a ne ume nos da obriše 😈 .
    svet je pun gmazova i bolesnika i vreme je da se nešto preduzima :-))

  12. Hoćeš li da te malo hvalim, pošaljem neko srculence, kisić :mrgreen:

  13. Što ti je FaceBook kriv? 🙂

    Pa tako je svugde, nije ništa bolje ni na tviteru ni na blogovima…

  14. Ivo sva govna treba da se izbace napolje. :mrgreen:

  15. Zelena nije tebi lako kad napadnu da te cmaču. Volim te i ja. Blago tebi sa nama. :mrgreen:

  16. Šunjo ko je šiša samo ti nju ljubakaj, neka je neka pizdi. :mrgreen:

  17. Borsky ne bih znala šta preduzeti, sem biti oprezan i ne uzimati sve zdravo za gotovo.

  18. Exxx nemoj da se šališ, moj dragi preti da će da ponese posao kući. :mrgreen:

  19. Peđa ne zna se gde je crnje, ali eto ovo mi baš „ubolo oko“. 8)

  20. ih, koliko toga ima i online i offline… odnosno, najcesce online budu ‘ljubavi, draga, mici’, cmokici, zagrljaji, srca, komplimenti, a offline bude olajavanje na sva zvona. i kako se ne podnose medjusobno i kako ne podnose momka/muza one druge, kako je ova uradila ne-znam-sta, kako joj lose stoji ona haljina, kako je debela, kako je previse pegava i te gluposti.
    a ja samo gledam i razmisljam: ako je tebi najveca sekiracija sto neka tamo ima ruznog momka i/ili je i sama ruzna, pa blago tebi u zivotu.

    fala bogu pa zato fejs ima opciju ‘hide’ 😀

  21. Haha… pošto stavih ovako namrgođenu sliku, do sada nisam imao baš mnogo (ili možda nijedan haha) srcića i ostalih zezalica. Mislim, nemam ništa protiv njih, ako su iskreni. A iskrenost se provali brže bolje kada je muka. Na muci se poznaju junaci, u dobru je lako srciće slati.

  22. uh… ti srcići se na ulici ni ne javljaju jedno drugome… što reče neko gore – priser mi se od te FB ljubavi…

  23. Pravo da ti kažem, FB me uopšte ne interesuje. Na blogu su ljudi iskreni i uvek znam ko mi šta misli! Ovde nema greške! 🙂

  24. Primetila ja to odavno… Jedan klik na zabranu glupih dodataka i gotova stvar! Iskreno, baš zbog takvih nekih gluposti i slanja igrica sve slabije izlazim na fejs!

  25. Tako je, čisto licemerje.
    A nekad je presudan i „marketing“ o čemu je čini mi se pisala Zelena…
    Ma, kakvi ljudi takav i FB i ostali „sajber“ svetovi 🙂

  1. Повратни пинг: Internetsko licemerje | Charolija

Оставите одговор

