Muzika je put do sreće…

Six Pack… svaki put kad ih čujem, jako zažalim što nisam naučila da sviram „đitru“, pa da pišem tekstove i da „pržim“. Stvarno mi je žao.

Znam da odsviram neke akorde,

neke uobičajene rifove,

da napišem neke tekstove,

ali ne umem da vam prenesem,

ni jedan deo energije…

…koju nosim sa sobom…

106 godina nisam napisala baš nijedan i nikakav stih, ali ovi momci znaju da iz svakog ko ima i malo muzičkog vaspitanja izvuku ono najbolje. Hvala im što postoje.

 

Six Pack je formiran u oktobru 1994. godine. Svoj prvi studijski album Pretnja ili molitva objavljuju 1995. i iste godine kreću na turneju po Grčkoj. Naredni album Fabrička greška, izdat 1996. godine, je zbog velikog uspeha doživeo dva reizdanja. Treći studijski album, Minut ćutanja, objavljuju četiri godine kasnije. Godine 2004. objavljuju album Musique, a 2007. Discover, na kom se nalaze obrade omiljenih pesama članova grupe, uglavnom iz 1980-ih. Na putu je i šesti studijski album. Prepoznatljivi su po izuzetno energičnom načinu izražavanja i nastupima uživo. (Wikipedia)

I ako su nam deca mala znaju da pevaju Avione baci mi bombone, em što ima veze sa avionima, em što je pesma sjajna sa izuzetnom porukom kao i sve ostale njihove pesme, a Fabrička greška generacije nam je jedan vid himne, kao i Riječke pičke od Let3 ili Roštilj od Hladnog piva. Imamo mi još pesama koje zajedno pevamo, ceo disk.

I kad uđemo u auto u glas viču „Mama pusti naš disk, pusti disk…!!!“, a na tom disku: Six Pack, Hladno pivo, Let3, SARS, Night Shift, Atomsko sklonište, EKV, Azra, Haustor i Darko Rundek, Partibrejkers, Parni valjak, Prljavo kazalište, Divlje jagode, Daleka obala, Animatori…nekog sam sigurno zaboravila, ali iz navedenog i sami možete da zaključite kako „nevaspitavamo“ našu decu.

Naravno da znaju da pevaju i mnoge dečije pesme, a i Bože pravde znaju, Joka ih naučila da pevaju horski. Da ti se digne kosa na glavi. Zbog svega ovoga što znaju, ne znaju ko su Ceca, Jeca, Mica, Maca, Seka, Lika i Dika.

Muzika koju slušamo odražava naš nivo inteligencije, rekla sam još odavno i uvek ću da ponovim. Sva ona deca koja su trovana grandom, pinkom i kojekakvim sranjima su u startu ograničena i uskraćena u životu., kao i svi oni koji ih sa tim truju. Možda deluje i zvuči ekstremno, ali meni nikako nije slatko i simpatično kada vidim malenu curicu koja se šminka i želi kad poraste da postane „Zvezda granda“.

Mi ćemo se držati navedene muzike, kojoj ćemo svakako dodati novi album Six Pack-a, ima puno novih pesama koje ćemo naučiti ovog leta. 😉

 

„…Šta me gledaš ko debil?

Šta nije jasno?

Treba jebati vam mater i to opasno

Da se istera jednom u kraj

Dali ste pakao a obećali raj

Koji kupleraj!!…“

 

Posted on 01/06/2011, in Boje su u nama, NAŠA DEČURLIJA, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 15 коментара.

  1. Hej, znaš kako. Ja taj naš punkeraj sam i nešto preskočila, ali sam emotivno strašno vezana sa Six Pack. Kada sam krenula da se zabavljam sa mojim pokojnim Malim, on ih je obožavao, sećam se dve “kasete“ smo stalno vrteli kod njega. Kad god ih čujem, ja se raspilavim od nežnosti, što je verovatno najneobičajnija reakcija koju čovek može da ima na njih.
    I svirali su ovde u Boru, upoznala sam se sa njima, ispričala im ovu istu priču i na neki način su mu posvetili svirku.

    Elem, što se ovog drugog dela tiče, o vaspitanju. ja svakako ne volim tu kulturu pinka i granda, ali nisam za totalno ukidanje izbora. Ja zaista nemam ništa protiv, kad sretnem normalnu razumnu osobu, koja zna da postoji mnogo različite vrste muzike, ali se odluči da sluša tu vrstu. Okej, tvoj izbor.

    Ono što mi smeta je ograničavanje, tj nedostatak izbora i otežavanje današnjoj deci da čuju bilo šta drugo.

    A ti svojoj deci omogući izbor, što vidim da i radiš. Upoznaj ih sa raznim vrstama muzike, uputi ih na istraživanje, kao i u svim ostalim oblastima i biće sve okej 😉

    Pozdrav tebi!

  2. Punk nikad neće umreti. A ti, da kupiš tu gitaru, pa da pravimo bend. Ja ću otvarati usta, ti pevaj umesto mene, jerbo ne z’am da pevam. 🙂

  3. moje oruzje su olovke izlomljenog srca 🙂

  4. Pa okej! Izbor muzike koju slušamo jeste pitanje ukusa, tako da se ne upuštam u neka pametovanja 🙂 A budući sam ona malo starija generacija, više volim Stounse, ali slušam i Baha, a i dosta narodne muzike – ovo potonje pažljivo biram :mrgreen: U kompu imam puno ozbiljne muzike, uglavnom to slušam dok pišem, zapravo – kada pišem može da svira bilo koja muzika; i da, svojevremeno sam se profesionalno bavio muzikom 8) bilo, pa prošlo 🙄 Čarobnaja, lepi pozdravi!
    ps: deci jeste treba pokazati polaznu tačku!

  5. Sis, svaka čast na muzičkom izboru i „lošem“ vaspitanju dece. :mrgreen: Za đitru nije kasno ni sada. 😆

  6. Jel’treba jos nesto da kazem osim-mi smo iz istog grada 😉
    strava momci !!!! 😀

  7. Ivana nisam imala prilike da ih lično upoznam, ali verujem da su momci super. 🙂

    Što se tiče muzičkog vaspitanja deci je apsolutno nemoguće zabraniti da čuju sve ono što smatramo da je teško đubre, jer kad krenu u školu tamo ima svega i svačega, ali do tog vremena deca imaju sasvim dovoljno vremena da razviju neki svoj ukus.

    Kao što ne mogu da im dozvolim da psuju, tako ne mogu da im dozvolim da im uzor budu „pevači“ za koje smatram da nemaju nikakvih muzičkih kvaliteta. Tu pre svega mislim na pink i grand.

  8. Važi Ivo, dogovor pao. 😀

  9. Engine obavezno preslušaj novi album ima još dobrog „oružja“. 😉

  10. Stevo sve to što navodiš jeste muzika, tako da ne sumnjam u tvoj izbor, ne bi ti bio tako pametan da ne slušaš dobru muziku, to ja i pričam. 😉

  11. Zverčice za dobre stvari nikad nije kasno, tako da se nikad ne zna, možda i prosviram. 😀

  12. Jesu strava momci i imaju šta da kažu. Razumemo se Saro. 🙂

  13. Hvala, na korisnoj informaciji, da budem pošten nisam ni znao da imaju novi album dok nisam naleteo na tvoj post. Six pack sam vishe slushao, čak i od mojih drugara Goblina 🙂 Njihovi tekstovi su mi uvek delovali iskreno („stojim po strani i čekam da vreme nacrta put do sna“). Ljudi koji vole punk, stignu i da čuju sve te sjajne tekstove koji se provlače negde ispod bubnjeva. Samo bih na tvoju listu gore dodao i KUD Idijote… Vidim da je i Hladno pivo tu …

    too perfect woman 🙂

  1. Повратни пинг: Kako napisati post bez tastature ? | Charolija

  2. Повратни пинг: Muzika je put do sreće… | www.blogovnik.com

Оставите одговор

