Sutra smak sveta, pa vi vidite šta ćete

I šta ja sutra da radim ako stvarno bude smak sveta? Mislim se, pa stvarno nema smisla. Ima toliko toga što još treba da odradim, ako ništa drugo dala sam danas pare deci za krevete, unapred čoveče. Ako stvarno bude smak sveta, propašće mi porudžbina jebote. Odoše pare u kurac, tj. u zemljotres i katastrofu.

Šta sam koji krasni sređivala gajbu ako će da je razori zemljotres koji ima da drma od 6 sati  do 6 meseci, zavisi od prevoda. 😀 Sunce ti poljubim. Ko bre tako nešto da preživi? Mislim stvarno, šta ako bude?

I nije meni jasno, ali mi baš nije jasno, kako neko može da se uzrujava zbog takvih „vesti“? Znam nekolicinu njih koji su već spremili neophodne zalihe vode i hrane, za slučaj da prežive, a čak i nisu naručili krevete? Neka mene, nek’ se samo smejem videću sutra kad bude udarila sila, ima da mi bude žao, što mi danas mnogo smešno.

Mi sutra idemo na „našu livadu“, da se sunčamo, jurcamo, gledamo dešavanja, jedemo ćevape, pijemo koka kolu i pivo, Ako baš mora da bude nekog uništenja sveta, boljeg mesta od livade nema. :mrgreen:

Posted on 20/05/2011, in ISTORIJA JEDNOG ŽIVOTA, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 21 коментара.

  1. Бољег места од ливаде нема. Вала баш 🙂 Уживајте у смаку света 😀

  2. ja kuliram, i ja će na livadu (pred kuću) a popodne na palačinke 😀 (u kafanu) a posle…javim se 😉 😛

  3. Čekaj, dolazim i jaaaaaaaa 😉

  4. E pa vidi, kraj sveta je danas, ali izgleda da josh nije pocelo… he-he… tako da josh imamo par sati za uzivanje… 😉
    Ja sam skuvao kafu i cekam… a, uz malo srece, mozda ti danas stignu i ti kreveti, decji… 😀

  5. jebite se i vi i smak svetam,jebem vam mater svima glupim…

  6. Hoćemo Tomcca…i ti isto. Sve što treba biće. :mrgreen:

  7. Dobrila dan je predivan za uživanje, pa makar došao i smak sveta. 😀

  8. Verkić ako nisi već krenula smak sveta će te zateći u putu. :mrgreen:

  9. Aleksandre vidim tebi nije dobro, nema veze proći ćete muka koja te snašla. :mrgreen:

  10. Alexa vreme nam lagano ističe. Kreveti stižu tek za desetak dana, ako budu stigli da ih isporuče. 😀

  11. 😀 ma da li ce stvarno biti smak sveta? 😕

  12. Danijela…ne da neće, nego NEĆE… ni danas ni nikad onakav kakav ljudi očekuju. Mi se svakodnevno sami uništavamo, a da to i ne primećujemo, tako da je naš smak sveta još odavno došao. Kontradiktorno ali istina živa. 🙂

  13. Dajte ljudi sta se primate za smak sweta..

  14. One koji veruju u smak sveta i slične kataklizme počeo sam da upućujem u pravcu podruma uz preporuku da pokupe sve što im treba i ne izlaze dok se svet ponovo ne oporavi, u nadi da više neće da smetaju svakakvim pričama 🙂 Ako ljudi vole da žive u strahu od svega neka žive.

    Mada razmišljam i o novim metodama, npr predsmaksvetovski krediti, vaćanje posle 5 dana, sa kamatom od 100% dnevno 🙂 Da se ljudi lepo provedu par dana pre smaka sveta

  15. Uuu Milane baš ti dobar predlog…nego s obzirom da nam je ostalo još par sati …zakasnili smo. 🙂

  16. Biće druge prilike, u proseku jedan godišnje a kad je potrebno i češće.

    Za sledeću godinu je najavljena velika premijera :)))

  17. Je li bre Ridji…čitaš li ti šta piše ili čitaš samo naslove?

  18. Milane…preživesmo danas, tako da čekamo premijeru. :mrgreen:

  19. Ja sam valjda totalno zakrčila, pojma nemam o kom smaku svijeta se pričalo prije dva mjeseca!!! Nema veze, to i nije bitno, hoću da kažem nešto drugo – vezano za „pravi“ smak svijeta, koji je najavljen za decembar neki tamo sledeće godine – e to je bitno. Mislim, ako će taj smak svijeta stvarno da bude, da li da se napravi čovjek lud, pa da fino u oktobru negdje podigne neki kredit, pa onda fino krene na neko putovanjce, pa se izluduje, izduva, uživa sa klincima, ti, Ivana, skačeš iz aviona, ja recimo obiđem neke istočnjačke stvari što me kao zanimaju… A? Mislim, ako će da poslije sve da se sruši, onda makar da uživamo pred to rušenje, za tuđe pare 😛 A kakve smo sreće, možda baš mi preteknemo i ostanemo poslije tog smaka svijeta sami sa sobom… 👿

  1. Повратни пинг: Čistiš, pereš, brišeš, peglaš, slažeš, ribaš, kuvaš...na kraju kad pogledaš ???? | Charolija

  2. Повратни пинг: Sutra smak sveta, pa vi vidite šta ćete | www.blogovnik.com

Оставите одговор

