Činjenice avionske nesreće u Mrčajevcima

Na svoju veliku žalost i žalost moje najbliže familije danas se u Mrčajevcima srušio avion Cessna 172 u kojoj se nalazio naš zet Borislav Boro Ilić. Ne znam ko je sve bio sa njim u avionu, ne znam imena tih ljudi, ne znam zašto je pao avion, ne znam ništa, ali sam samo sigurna da je u avionu bio i on. Znam zato što je izvršena identifikacija. Činjenice.

Znam da je za sobom ostavio suprugu i dvoje dece, znam da je bio dobar, vredan čovek, muž, otac i prijatelj. Znam da ga više nema. Još uvek ne verujem da se to desilo, ali ipak se jeste desilo. Jedno divno biće nas je napustilo.

Na ovu tugu i neizmernu žalost porodica koje su izgubile svoje najmilije, imam neodoljivu želju da ukinem srpsko novinarstvo. Čast izuzecima, ali većina su obični prepisivači koji ne zaslužuju ni da izmišljaju vesti za Njuz.net, koji je po svoj prilici jedini pouzdani izvor pravih informacija, pa vi vidite gde mi živimo. Više treba verovati njima, nego „novinarima“ koji sebi daju za pravo da se tako zovu, a pojedini koji komentarišu posle njihovih tekstova… za njih tek nemam reči. Koliko novinara u Srbiji je ostalo koji znaju šta su činjenice?

Sluđena sam i ljuta.

Zvanična informacija o udesu Direktorata civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije.

 

Posted on 10/04/2011, in SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 12 коментара.

  1. Ne umem ništa da kažem 😦 , znam da si ljuta, znam da se neke stvari nikad neće moći shvatiti, da se pitaš zašto je moralo da se desi…… žao mi je

  2. To je strasna nesreca za porodicu. Nikada necete prestati da postavljate ono neizbezno pitanja „ZASTO“ i da li tako moralo da bude.

  3. Neka mu je večna slava a te novinare ko *ebe 😉

  4. Moje iskreno saučešće i neka mu je večna slava. Jbg, nikada neznaš šta te sutra čeka u životu 😥

  5. Čarobna, žao mi je…

  6. Primi moje saučešće. Svi mi volimo da letimo. To nama je valjda ostalo u amanet iz drugih dimenzija, kada smo to mogli. Možemo samo da mu poželimo sreću, da tamo gde ide bude mogao da obleti celi vaseljenu.

  7. Плаво небо 😦 свима који су били у том авиону… што се новинара тиче то не желим коментарисати, трошити речи на будале…

  8. Žao mi je 😦
    I tih ljudi…
    I našeg novinarstva…

  9. Žao mi je – moje saučešće!

  10. Moje iskreno saučešće porodici. 😦

    A što se tiče novinara, heh novinarstvo u Srbiji, i ja sam sam imao nekih neprilika, tj neko iz moje porodice, i kada sam zvao lokalne izveštače ili recimo jednu Nišku televiziju, odbili su da o tome pišu jer su bili previše uplašeni!

    i o kakvom novinarstvu u Srbiji govorimo 😯 ❓ ❗

Оставите одговор

