Ja ovaj komentar prosto moram da objavim!!!

E sada mi je baš sve jasno! Ja na svom blogu objavljujem sve i nikoga ne cenzurišem. Vi imate ekskluzivno pravo da vaš komentar bude javno objavljen kao post na http://www.charolija.com uz adekvatnu propratnu sliku. Odgovoriću vam vrlo rado u sledećem blog postu, samo da dovršim još ovu flašu piva, a do tada poljubite me u ovo što viri ispod crvenog ‘aljinčeta. I moram da vam se zahvalim, jer ste mi ovim komentarom dali za pravo da i ja progovorim. Pozdrav „miloj“ familiji. 😛

stvarno si u pravu,cudo su ovi blogovi na kojima mozemo da budemo ono sto jesmo,samo nazalost,uglavnom ispada da smo na njima ono sto sami zelimo da budemo a za to nismo sposobni. na blogu se lako hvaliti o tome kako se ima svoj stan

…ej jebo te,valja se danas nabrojati kriski hljeba dok se ne otplati stambeni kredit

….samo,ti nemas potrebe da odbrojavas ni kriske ni zalogaje………a ni piva koja lijes u sebe dok histericno gruvas u tastaturu.uvalis se lijepo u svekrvin…..izvinjavam se tvoj….stan,posaljes muza u avganistan da tamo gine,trpis bajagi svekrvu koja ti je uvaljena

……

zapravo,koju si primila pod svoj vlastiti krov iz sazaljenja!ne mogu da shvatim kao jedna majka koja ima cetvero djece ima vremena da pise ovolike blogove,majka treba da kuva,da pise zadace,cita slikovnice……

a ne da laze ko bijesna kobila dok joj djeca demoliraju svekrvin,izvinjavam se,njezin stan

……..e lako je popljuvavat nepravdu,samo tesko joj je pogledat u oci!zivis pod svekrvinim krovom,djeca su ti prepustena sama sebi,muz ti je bogu iza nogu i moze i da se nikad ne vrati…..

i ti si jedini krivac za to sve jer si ti ta koja je dopustila samoj sebi da se pretvori u parazita,koji ipak nemoze onako kako hoce

znas kako kazu,”saslusaj uvjek i drugu stranu price”

…i ja eto saslusah sta imaju o tebi da kazu tvoji bliznji koji ova sranja ovdje iscitavaju i ne mogu da se nacude tvojoj masti i tvojoj “hrabrosti” da sve ovdje napisano pretovaris preko ledja i opet se cude kako nemas dovoljno hrabrosti da im kazes u lice sta mislis,zapravo,nemas materijala za pricanje jer su tvoji zivotni problemi plod tvoje maste koji u realitetu i ne postoje

……i ono sto je meni tako ostavilo neki utisak,ne smatraju oni tebe ni bezobraznom,ni djubretom……smatraju te psihicki bolesnom jadnicom,koja nije u stanju jednog rucka da skuva i koja im se uvlaci u guzicu!

evo se misle da isprintaju sva ova sranje i serviraju ih svekrvi u nadi da ce te ona otarasiti zajednice s njom,samo,na jednu stranu,zao familiji tvoje djece koja bi u tom slucaju skupa s tobom i tvojih 7 prnja zanocila na cesti,a na drugu stranu

……ko ce pisat dalje ovakva sranja i o cemu ce familija da razglaba uz popodnevnu kaficu kad nema tebe da im se uvlacis u guzicu i smjeskas……………imas pozdrav od familije,pa ubudice,prije nego sto pritisnes na enter,sazovi i nas da pomognemo u kozmetickom sredjivanju i ispravljanju gramatickih gresaka!“

 

Posted on 19/03/2011, in NAŠA DEČURLIJA, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , . Bookmark the permalink. 42 коментара.

  1. U, bogte….. ovo sve neko pročitao u tvojim postovima, biće, draga moja, da je ovo napisao neko ko mnogo dobro zna šta se dešava u tvojoj kući i ko te očigledno mrzi pa prilično izvrće stvari.

    A još i nepismen 😆

    Usput, danas si učinila jedno dobro delo, nekome si dala mesto da prikaže sebe, koliko je jadan, bedan, nepismen, glup i nije shvatio čemu ovo služi.

    Izgleda d anema tvoj broj telefona a ni muda, jer da ima, pozvao/la bi te da ti ovo kaže.

    Mukica 😆

    Свиђа ми се

  2. Mahlat ja u svojim postovima čak nigde i nemam reč svekrva. 🙄

    Свиђа ми се

  3. kakve ja koristi imam od toga sto objavim svoj broj telefona?
    dobijem li ja sobu u svekrvinom stanu da se skinem s kirije i prustim i sebi koju flasu piva na dan?

    bez obzira koliko nepismena,jadna i bjedna bila……..ja ne histerisem iz dosade,ja iz toga izvlacim neku korst?

    P.s……..ti imas vise koristi od toga da to ispod haljinice ponudis muzu,ono po devizi:“ljubac za ljebac vs. pivce za zivce!“

    Свиђа ми се

  4. Ma prepoznali se mučenici, pa onda ogovarili jedni, pa prenosili drugima i onda se našao neko pametan da se izjasni ovako javno. Hvala im još jednom.

    Свиђа ми се

  5. pa sto ne spakujes kofere i ne odes od mucenika……..“siroko ti polje!“

    Свиђа ми се

  6. Sta da kazem 🙄
    Ne bih ja ovo objavila, znam zasto si to uradila, ali tvoj blog, tvoja kuca i sta ce ti neka pljuvacina po tebi i to vrlo nepismena, a hoce da ti ispravlja gramticke greske:omajkomila:
    Izem ti familiju koja ne govori u lice, telefon, sta misli nego ovako.
    Ne nervoziraj se, reci im da su u pravu i turi tacku na tu pricu!

    Свиђа ми се

  7. Tačka Zelena. 😀

    Свиђа ми се

  8. uh uh ne nervoziraj se i turi tacku „prsti“ od pismenosti…kao i celokupno bedno psovanje u ovom blogu…na kraju nije bitna ta (ne)pismenost nego ne istina o kojoj se ovdje vec vise od godinu dana kucka…dok se djeca gube gladna i zedna po stanu…zalosno da ne moze biti zalosnije 😦

    Свиђа ми се

  9. Charolijo, svašta i ti trpiš, pametni ljudi su prvo izmislili mitraljez, a onda delete opciju. Zapravo, mitraljez je najefikasniji delete 😉

    Свиђа ми се

  10. Draga moja zelena maco ko god da si pazljivo citaj sta pisem,mnogo si mi ti pametna da delis savete,a to vazi i za ostalu familiju koja cita ovaj blog!!!!
    Kada se vratim iz ove usrane nedodjije JEBACU VAM MATER SVIMA REDOM TO VAM OBECAVAM a ja kad nesto obecam to i ispunim!!!!!Pa vi ste me svojim postupcima i doveli u ovu situaciju u kojoj se nalazim ja i moja zena i deca nije mi jasno odakle vam bre pravo da bilo sta zucnete PIZDA LI VAM MATERINA.Dok je ivan imao kesha i davao onda je bio dobar a kada je poceo da brine o svojoj deci i zeni onda je pocelo da smeta.Gde ste bili dok sam lezao u bolnici vishe puta pa na prste jedne ruke mogu da prebrojim koliko ste me puta obisli.Gde ste bili da pitate Ivanu trebali joj sta ili kakva pomoc?Cutali ste ko mule!!!!Pametnije bi vam bilo da zacepite vase gubice jer kada se vratim podavicu vas ko macice to da vam bude jasno!!!!!!!!!

    Свиђа ми се

  11. citira:“Izem ti familiju koja ne govori u lice, telefon, sta misli nego ovako.“

    …….e bas o tome „familija“ i govori!

    bem ti snajkicu koja parazitira u tudjem,zivi od onog sto je drugi zaradio,trazi postovanje jer je oprala koji tanjir od rucka…….i popljuvava po netu one pod cijim krovom zivi i od cijeg zaradjenog se financira i internet prikljucak s kojeg pise ovakve budalastine.

    Свиђа ми се

  12. Dok ne vidim dupe koje stoji iza ovih reči, sa velikim zadovoljstvom ću da cokim ovo što viri ispod ‘aljinćeta.

    Свиђа ми се

  13. citira:“Draga moja zelena maco “

    grinze—-ger.u prijevodu smijeska/smijesko……grinzekatze—-macka koja se smije…….ali ajde,da ne trazimo maciju dlaku u jajetu…..mozda je pozelenila od smijeha :mrgreen:

    Свиђа ми се

  14. Alo maco moja zena moj zivot moj internet prikljucak moze da radi sta oce zapamti to zabi nos u svoju guzicetinu i gledaj svoja posla!!!!!Izgubila si veliku pomoc u zivotu koju si mogla da imas od mene.

    Свиђа ми се

  15. Maco otvori svoj blog pa pisi koliko ti volja, ova nasa drugarica je blesava sto je ovo dozvolila.
    Ali najvaznije je da ima podrsku i ljubav svog muza, ostalo je nebitno, tako da..psi laju, karavni nose.

    Свиђа ми се

  16. jedino sto sam ocekivala je da joj zavezes usta da mene ne zaustavlja narod na cesti i mi govori sta se po netu prica o meni i o mojim najblizim……..ako je imala problem,mogla je da okrene ledja,nije trebala da popljuje sve ostale koji su morali da spadnu na to da otvore ovaj usljivi blok i negdje izmedu svih ovih „popljuva“ saznaju da im neko drag lezi ranjen u bolnici…….u ostalom,nek radi sta hoce,ali ne mora da salej tebe da zavrces vrat nama koji isto hocemo da radimo sta hocemo i pricamo okolo nase izmisljotine!

    Свиђа ми се

  17. Stvarno draga, kako te nije sramota da uđeš u stan bake tvoje dece i brineš i pomažeš. To nije tvoj stan!To je državno, sećaš se naše generacije grcaju u kreditima ukoliko reše da se upuste u tu pustolovinu, starije generacije to su dobijale na poklon. Tražiš društvo i podršku dok ti muž radi… ccc velika bruka, velika! 👿
    I još nešto da dodam, sećam se kada sam bila u gostima kod tebe kako si jednom deteu grejala mleko, drugo držala u rukama dok si istovremeno tražila garderobu za treće. Stvarno nisi nikakva majka!
    Familijoooo, kupite mleka, hleba, slatkiša dečici umesto što serete ovde a pitam se i šta tražite na njenom blogu? Otvorite svoj pa pucajjjjj, sve čime ste nezadovoljni i na čemu joj ZAVIDITE… Neka vas jesram! 😈

    Свиђа ми се

  18. mene sram…..???

    ja i niko drugi koji stoji iza „familije“ nije se usudio gospodju caroliju da uzme u usta sve dok ona nije pocela da popljuvava sve uzduz i poprijeko…..i sto je najgore…..da je makar ostala anonimna,pa pisala sta je htjela,objavila je sve to javno sa punim imenom,prezimenom,fotografijama……..tako da je „familija“ u krugu prijatelja,na radnom jestu…..primorana na to da trpi upiranje prstom od strane nekog ko ovo baljezganje cita……..na kraju,ispastaju ljudi koji su povezani sa „popljuvanim“ ljudima ………….tako,pored svog talenta za pisanje koji posjeduje gospodja carolija,(moram da priznam da bi komotno mogla bst seler da objavi),nije u redu da bude izvikan neko ko je i zasluzio da mu se kojesta u „njegova 4 zida“ u lice saspe……..pa povodom toga si je i „familija“ uzela za pravo da pruzi jezicinu…..

    Свиђа ми се

  19. Đubre je otišlo u đubre. Nema razloga da ih promovišem, a moj blog je moja stvar i gotovo. Nek’ crknu dušmani, mogu samo da pozelene. :mrgreen:

    Свиђа ми се

  20. Pa povodom toga FAMILIJO moja vidimo se kada se vratim dace bog da se ovog puta vratim ziv i zdrav a onda drste gace a sto se tice moga boravka u bolnici prvi drugi treci i cetvrti put pokazali ste se dobro ko ste i sta ste bre kako te nije sramota samo.

    Свиђа ми се

  21. Jos nesto, tebe ako zaustavlja narod i treba, rodjenu majku si dozvolila da tvoj muz izbaci iz kuce naravno tek posto ste joj potrosili sve pare.Nema veze zaradice ivan opet, vratice se ivan i u finansijski plus a ti ces biti ceo zivot u minusu.

    Свиђа ми се

  22. Isuse… Ivana moja,ok sto si objavila prvi komentar ove (tako je ocigledno) histericne osobe koja pokusava javno da se opravda. Jasno je da ti nemas tu potrebu,a svi znamo i zasto… samo mi nije jasno zasto objavljujes i njene ostale napore da se iscupa i dodatno nerviras i sebe i Ivana… Ljubim vas puno onako u kompletu najsladje porodice na svetu ❤ ❤ ❤ 😉

    Свиђа ми се

  23. Dragi moj brate,ako ti sviju sestru nepoznajes dovoljno da znas da se ja u ovakve stvari ne mesam,onda ja i ti stvarno nemamo o cemu da pricamo.A cisto da se zna,svaki text tvoje zene sam procitala i ako mi se zeludac okretao od uvreda koje je uputila mami i meni,a i tebi nikada se ne bi spustila na taj nivo da javno bilo sta komentarisem i nastavljam pricu.Taj stan za koji se tvoja zena toliko srcano bori nasa majka je rintala 30god,a neka tvoja zena digne guzicu i pocne da radi nesto a ne da leci svoje propale ambicije na nama.Neznam samo iz cijeg stana je nasa majka izbacene,jel na ulici?a zbog vas ce mozda tako i da zavrsi!!!to sto je poslala muza i oca troje dece u Afganistan nije nesto sa cime treba da se hvali,nego da je bude sramota zbog toga.Prosli put si se vratio na nosilima,a gospodja izgleda zeli da se ovaj put vratis u kesi!!!malo ce da place,mozda i koji dan bude nosila crninu,ali ona je zena zmaj koliko vidim po komentarima pa ce brzo da se oporavi!!!mozda bi trebalo da smanji pice i da sagleda realnost u kojoj zivi i sta je uradila sa tvojim zivotom.Bio si neko i nesto,dobar covek,a sada nisi ni pola od toga!Gde su ti prijatelji?gde je nestalo sve ono sto si imao u zivotu,sto si uspeo sam da stvoris,zbog tvoje drage smeju ti se ljudi iza ledja!Tuga je sto si to dozvolio i sto smo i mi cutali zarad mira u kuci i gledali kako propadas,tu gresku priznajem i prihvatam na sebe.Meni je i sad tesko sto sve ovo ovako pisem,ali kad gospodja daje za pravo sebi da pljuje i sere po svima nama,umesto da bude zahvalna nasoj majci sto joj dozvoljava da zivi tako kako zivi onda valjda i ja imam pravo da kazem sta mislim.Eto,to ti je to,a posto vidim da si i izabrao na ciju ces stranu mi vise nemamo o cemu da pricamo.A najzalije mi je od svega sto ce nasa majka da najvise ispasta zbog svega ovoga,ali koliko vidim ti si upoznat sa svim sto tvoja zena pise i nije te bilo briga da stanes na majcinu stranu i ako nista bar zbog nekog postovanja pokusas da zaustavis pljuvanje.

    Свиђа ми се

  24. Postujem sve ljude koji su vezani za Ivana i Ivanu pa tako i tebe SESTRO… samo ne mogu da se nacudim kako lepe prognoze imas za brata… 😯 Ako mu zaista zelis dobro ne baksuziraj tim svojim recima punim gorcine i pesimizma i besa koji je,u stvari,usmeren na moju Ivanu… Ona je i majka i zena i opet postize da pise ovaj blog!!! Kazes da si procitala svaku stranicu…ok,a zasto onda nisi iskomentarisala onu na kojoj pise o deci,o Jocinoj pobedi…. Ma ti si samo jedno jako iznervirano stvorenje,ali nemoj lek za svoju nervozu da trazis na blogu koji pljujes…tek sada ce ti se svi smejati. Mozda ti Ivanu dozivljavas tako kako je opisujes,ali je neosporivo da ti kao zaova ne mozes biti objektivna dok mi,ostali,mozemo. Vec si shvatila da ona ima punu podrsku od ljudi koji je vole ( a ima nas mnogo i to nije bez razloga) dok si ti ovde apsolutno nepozeljna. Ako se vec nervirate kao familija-pa nemojte citati njene tekstove,a ljudi neka pricaju sta hoce. Vidim da je ne volis pa zasto te onda dotice to sto ona pise??? I kad je vec ne volis-pusti nas koji je volimo da uzivamo u njenim mislima ma koliko one za tebe bile nerealne… Ima ovde mnogo lepih stvari da se procita,a one manje lepe su vezane za vas-i sta ti to govori…Pusti… Ivana i Ivan su sinonim za ljubav ma koliko to tebe bolelo…

    Свиђа ми се

  25. Kako je zanimljivo, pustiš buvu, a onda svi sami pokažu ko su šta su i kakvi su. :mrgreen:

    Свиђа ми се

  26. Hvala Sonja.

    Свиђа ми се

  27. Charolija je bila i ostala žena-zmaj, mislim da i njenu zadnjicu treba zaslužiti poljubiti, a onom kome je teško da vidi kako se žena u braku danas poštuje, savetujem da zažmuri i okrene glavu na drugu stranu, to je najmanje što može familijarno da učini.
    Char, skidam kapu za objavu ovog teksta, pored ovakve familije neprijatelji ti nisu potrebni. 🙂

    Свиђа ми се

  28. Char, neću govna da komentarišem sem da ti javim da sam ja večeras dobila OTKAZ zato što sam pisala o onoj RAZMAŽENOJ I NEVASPITANOJ klinki. To su pročitali njeni roditelji i ne mogu da predju preko toga!

    A ovu „familiju“, nemoj da objavljuješ, jer nisu vredni da zauzimaju mesto na tvom blogu! Briši gamad! 🙂

    Свиђа ми се

  29. Dudo čim ih pogodi istina ‘oće oči da ti iskopaju, pa ma ko bio u pitanju. Pas laje vetar nosi.

    Свиђа ми се

  30. ….u ostalom,nek radi sta hoce,ali ne mora da salej tebe da zavrces vrat nama koji isto hocemo da radimo sta hocemo i pricamo okolo nase izmisljotine!…

    Ne znam odakle bih krenula pa ću od vaših reči. Naravno da može svako da radi šta hoće pa čak i da priča izmišljotine, ali verujte mi na reč, izmišljotinama nećete mnogo postići. Toliko o tome jer nemam nameru s vama ulaziti u bilo kakve dijaloge.

    No ono drugo, što nikako ne mogu da shvatim i ne mogu da progutam je sve što pričate o vašem bratu, ali pre toga vam moram reći da ja Ivanu i Ivana kao i svu njihovu divnu dečicu mnogo volim i da mi je sve ovo što pišete i način na koji pišete zaista odvratan.

    Ja sam imala rodjenog brata, vojno lice je bio i nikad nikad ne bih mogla nešto tako napisati. Ovo je užas jedan. Ko šiša jetrve, ko šiša sve ali vi ovakvom pričom možete bratu samo naškoditi.
    Zamislite da vama neko ovako nešto napiše a da vi nakon toga morate izaći samo na ulicu. Da li bi obraćali pažnju na kola koja možda jure prema vama????
    Pa da li ste se zapitali kako vaš brat koji je verovatno posle ovakvih vaših „bljuvotina“ otišao tamo negde…. gde treba da razmišlja i vodi računa o svakom koraku, gde mu glava mora biti bistra a on sad nakon svega ovoga razmišlja o….. Bože meni je sve ovo neshvatljivo.
    Zar vi ne shvatate da sve ovo što ste napisali ne govori o tome kakva je Čarolija nego koliko vam nije stalo do vašeg brata, do njegove bezbednosti, do …. užas!
    A što se tiče vaše majke, pa pobogu ako zaista mislite da Čarolija ne kuva ne sprema, ako je tako užasna prema vašoj majci, pa znate šta, ja da sam na vašem mestu bih rekla: „Mama moja draga ko jebe stan, ko jebe sve, nedam da se neko tako ružno ponaša prema tebi, jer ti si moja mama koju volim i ostavi ti sve to i dodji kod mene“. To bi svaka prava kćerka učinila sigurno!

    Свиђа ми се

  31. Uvek će biti takvih dušebrižnika i sitnih duša koje više zanima tuđ život nego svoj. Ali kao što si rekla može da te poljudi ispod crvenog aljinčeta, što veruj mi, i nije neka kazna. Bolje da poljubi tvog kucova na to mesto 😉

    Свиђа ми се

  32. Bozee, bozeee…Ti „sestro“jel tebi uopste stalo do tvog brata, koji je otisao bogu iza nogu da bi zaradio komad kruva svojoj djeci.Umjesto da mu vi „familija“ budete podrska, vi se borite oko toga ciji je stan,kome ce pripasti…..Koji ste vi bjednici….Pusti brata,nemoj ga sikirati i odma si mu pomoglaa……valjda znas gdje je otisao:(

    Свиђа ми се

  33. Črolijo, druže blogerski i druže roditeljski, neka kerovi laju ako se ti slažeš sa svojim životnim drugom i… samo ako deca tvoja ne čitaju ovo… koliko vidim samo egoizam jer se jedna majka okrenula svom mužu i svojoj deci…
    Nedaj se druže, a muž kad dođe… u auto pa u posetu kod mene na kaficu i roštilj, sa sve decom, čisto da se mojih 6 i tvojih 4 druže 🙂

    Свиђа ми се

  34. Alex predlog prihvaćen, sa oduševljenjem. 😀

    Šta da ti kažem povodom svega ovoga, vidiš i sam sa kim imamo posla, da se čovek smrzne. Napisala sam im odgovor, jer smatram da treba i ja koju reč da progovorim, ali još razmišljam da li da objavim, jer ipak nisu vredni prostora na mom blogu i ovo im je mnogo. Neka ih neka žive svoje male, tužne, jadne živote pune mržnje, zlobe i neznanja. Ko ih jebe. :mrgreen:

    Deca još uvek ne čitaju, ali kada porastu pokazaću im i sami da vide, jer jebi ga to je ipak neka „rodbina“ sa kojom postoji mogućnost da dođu u neki kontakt.

    Свиђа ми се

  35. Ivane i Ivana, samo napred. Na žalost, sve u životu možemo da biramo osim rodbine 😦 Držite se zajedno 😀

    Свиђа ми се

  36. Nikog srećnijeg od njih ne bi bilo da uspeju da nam bilo šta urade, pa makar da nas posvađaju na 15 minuta. Šljam Skaute, šljam.

    Свиђа ми се

  37. ..ne moze vam niko nista sve dok jedno drugog volite, postujete, stitite i cuvate zajedno sa decom.
    Nemojte nikome dozvoliti bilo sta sto niste samo vas dvoje dogovorili, ne pustajte nikoga, taman iz oka da vam ispao.

    Tesko je, izdrzite.
    Eto, neku moralnu podrsku imate. Ipak, nisi trebala da iznosis sve u javnost, neke stvari su licne i takve i trebaju ostati. Nigde ne cvetaju ruze i uvek ce se naci neko da se umesa. Ljubav….

    Свиђа ми се

  38. E moj Deda, sve je ovo objavljeno baš iz razloga što nigde ne cvetaju ruže, možda neko pročita, možda nekom bude nešto značilo…a već znam da znači. 😉

    Mislim da je malo onih koji bi ovakvu pljuvačinu po sebi i objavili, ali…ja baš ništa nemam da krijem, baš ničega nemam da se stidim, stojim iza svog imena, prezimena, slike, iza svake svoje izgovorene reči.

    Ceo ovaj blog je lični, tako da jednostavno smatram da nema potrebe da i ovako nešto krijem od sebi dragog sveta, pa čak i od onih koji se ovim i ovakvim stvarima hrane. Neka ih, neka se nahrane, neka pomisle da su uspeli da nas sruše. 😉

    Свиђа ми се

  39. Pratim ovaj blog redovno i u najmanju ruku sam oduševljena koliko ti Ivana imaš pozitivnog u sebi…čak i onda kada ti je najgore. Hvala ti bre što postojiš takva kakva jesi, jer nekako na ovim stranicama, kada padnem, uvek mogu da nađem snagu da se izborim sa bilo čim.

    Čitam sve ovo što piše u ovom postu i komentarima i ne mogu da verujem. Zar zaista postoje takvi ljudi, koji su spremni da toliko nisko udaraju??? ❓ Sestra bre treba da bude sestra i ženi svog muža, a ne ovakva zloba da izbija iz njenih reči. Sramota.

    Ma svaka tebi čast, a dušmani da prostiš, neka jedu govna. Istina boli, tako da dušmanima ništa ne preostaje nego da crknu od muke.

    Imaš svu moju podršku, kao i svih ostalih sigurna sam, koji znaju da zlo postoji i da ima svoj oblik, najčešće ljudski. 😉

    Samo me zanima, gde su se oni to pronašli u tvojim tekstovima? Puno sreće tebi Ivanu i vašoj dečici, želi Sofija iz Beograda. 🙂

    Свиђа ми се

  40. Hah, familija? Familija kao familija u većini slučajeva je tu da ti omogne kada treba da ti pomogne, da te očerupa kada imaš i da skrene pogled kada nemaš, da te ogovora u familijarnim krugovima tok ti grcaš u dugovima. Da ti okreće leđa i da te za sve živo vređa.

    Familija je uvek tu, samo u dobru, nikada u zlu!

    Familijo moja, familijo draga, idi te svi bestraga…

    Свиђа ми се

  1. Повратни пинг: Ja ovaj komentar prosto moram da objavim!!! | www.blogovnik.com

Оставите одговор

