Everybody Hurts

Svi smo eto tako prosto….ljudi …zašto su razlike toliko velike? Zašto ne umem da razumem? Zašto drugi ne mogu razumeti mene? Večna pitanja na koja nikada neću umeti da odgovorim.  Jedino je važno da ostanem živa i zdrava kao i ljudi do kojih mi je stalo. Prosto, ali nije lako ostati zdrav i pri pameti kada jednostavno ne žele da te čuju, makar da te čuju. Ne znam. Možda ću na kraju početi da vrištim.

Posted on 13/03/2011, in ISTORIJA JEDNOG ŽIVOTA, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , . Bookmark the permalink. 13 коментара.

  1. Najbolje je ćutati, jer svi te čuju 🙄 danas na vrištanje niko ne obraća pažnju, no s vremena na vreme treba vrisnuti: Dosta više, bre! Ali, to ti je kao vriska na zvezde 😕 psi laju, a karavani stoje u mestu 😐

    Свиђа ми се

  2. Obozavam ovu pesmu!
    Vristi da ne odlepis od cutanja!

    Свиђа ми се

  3. Stevo mislim da sve dok čovek ćuti ima mnogo veće šanse da odlepi….nekako bih radije da ostanem normalna koliko toliko…tako da od danas počinjem da vrištim na sav glas, pa šta bude. 8)

    Свиђа ми се

  4. I ja Zelena…vrištim evo od ranog jutra.

    Свиђа ми се

  5. Čarobna, možeš početi 😀 pozatvarao sam prozore 😉

    Свиђа ми се

  6. Vrišti ali ako će tebi biti lakše ali nemoj da se nadaš da će neko čuti… Gluvi su svud naokolo… Gluvi za tuđe probleme i brige… bitno su jedino sami sebi… Ja bih možda trebalo da dam neku reč utehe ali jbg-a takav sam ja… Ja ipak nisam gluv !!!

    Свиђа ми се

  7. Pa na ovoj zemljici svako svoj krst nosi… malo krvari, kukumavče i jedava da vidi dva metra ispred sebe od onog bodljikavog venca koga imamo umotanog oko glave… Još je dobro da ne propadnemo svi kolektivno u neku rupčagu.

    Свиђа ми се

  8. E, draga moja, uverila sam se bezbroj puta da me ljudi nisu „čuli“ kada sam vapila za „ramenom“.
    „Čuju“ te samo najbliži i oni koji ne mogu, baš nikako, da ti pomognu.
    Možeš ti i da vrištiš ali do „gluvih“ to neće stići!
    Mi smo ti tu, ako možemo ikako da ti pomognemo? Evo, ja te slušam i čitam i čekam? 🙂

    Свиђа ми се

  9. Pronaći sebi ventil, sebi utehu, ne očekivati previše od dugih, očekivati bar nešto od najbližih, očekivati nešto od sebe, sačekati da vreme učini svoje,…

    Свиђа ми се

  10. Što bi rekli ljudi: Uzdaj se u se i u svoje kljuse! 😕

    Свиђа ми се

  11. Bitno je da čovek razume samog sebe,da zna šta želi,a šta ne.ne možeš promeniti druge,niti prodreti do njih,ali možeš promeniti svoj stav i odnos prema njima.
    Pozdrav od Nenada 🙂

    Свиђа ми се

  12. Prokletstvo zajednice, večito prokletstvo ljubomore i posesivnosti :scream:

    Свиђа ми се

  13. Večno bre.

    Свиђа ми се

Оставите одговор

