Ma kad vam kažem….propašće i Donald Trump

I tako, jebi ga, dopisujem se sa Donaldom Trampom. Njegova žena mi je net prijateljica već godinama, ali sa njim sam stupila u kontakt čisto iz poslovnih razloga, skoro nešto, čisto fore radi, da ga ispitam malo. Pozdravlja vas Donald, kaže: „Izvini draga Ivana, ali jebi ga bato, nisam zainteresovan. Pozdravi drugare.“

I vi mi sada ne verujete, ali i ne treba, jer nije baš tako rekao. Treba izbaciti ovo „jebi ga bato“, a meni od svega samo to ostalo da gledam. I nije baš rekao, „Pozdravi drugare.“…jes’ baš će vas da pozdravlja Donald Tramp-Trump. Ovo „Sorry…“, može samo meni da kaže, pa jebi ga ipak smo mi neki poznanici.Da, da baš taj na koga ste prvo pomislili.

Nego da vam kažem. Propašće i on. Ma kad vam kažem. Nema tu priče, jer ko god je mene samo pozdravio i iskulirao taj je propao. Tako isto i moj bivši prijatelj sa fejbuka. Mlađan Đinkić. Lepo mu, kulturno pošaljem poruku i kažem, slušaj fejsbuk druže, tako i tako stoje stvari, ako ti ovo i ovo, ovako i ovako, ma ode ti. Kad ono i on me samo pozdravio, nije vas uzimao u usta. Nije vas ni kobajagi pozdravio, ali odeeee. Samo još jednu poruku da mu napišem 100% ima da leži zatvor.

O onom T.M. neću ništa da pričam. Sve je jasno ko dan. Taj je puk’o onog trena kad sam mu ime uzela u usta. Ništa poslovno.

I znate šta, sve se nešto mislim kome sledećem da pošaljem mejl sa nekom molbom ili zahtevom ili eto čisto samo da ga pozdravim. Ma ne možete da verujete, ali kad se ja nekom okačim na grbaču, taj propada sigurno. Ma jok okačim, nego samo fino kulturno, tako i tako, to i to… Kad ono ode čovek, propadne načisto.

Tako sam i Slobi poslala mejl. E svega mi. Čim ja nekom reč, dve, ma čudo jedno… Šta da vam pričam?

I tako sad se pitam kad je Donald Trump rekao šta je rekao, šta li njega čega? Jebote, ipak je on milioner, milijarder, bilioner… ma đoka. Sjebo se načisto kad vam kažem. Sve mi nešto žao čoveka.

 

Možda ovaj post zvuči šaljivo, ali je istina živa. Donald još nije propao, a kad će ne zna se. Nego imate li vi ideju kome da pošaljem pisamce? Možda ova fora stvarno pali, pa da probamo, ništa ne košta. Samo da nam se skinu više sa grbače i odu. Ko u zatvor, ko u propast, ko u pičku lepu materinu.

 

 

Posted on 09/03/2011, in Snovi, srbija, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 24 коментара.

  1. 😯

    Joj crna ženo, pa ti si još kao mala i Deda Mraza…

    Kukuuuuuuuuuuu

    😥

    Свиђа ми се

  2. Malo je ovde mesta da ih imenujem. Počni od Vlade, poimence! 🙂

    Свиђа ми се

  3. Ja već počeo popis da pravim 😉 Ću da ti javim čim spisak bude gotov 😀 do tada, Čarobna ima da oštriš svoju olovku 8) Dakle, pišemo se!

    Свиђа ми се

  4. Mislim da bi trebala pozdraviti OPRAH. 😀 Ona je inace „poteska“ 😉

    Свиђа ми се

  5. Ivana ovaj tekst zaistaukazuje na vasu nepismenost.De ugasi ovaj sajt da se dalje nebrukas saslicnim tekstovima,koji su prepuni sranja.

    Свиђа ми се

  6. Hehe au show si 🙂
    Imas izgleda tu jaku energiju, i ko tebe iskulira tesko njemu 🙂
    Znaci ljudi nemojte da joj se zamerate i odgovarajte redovno na poruke i mailove 😀

    Свиђа ми се

  7. komentar 😆

    Свиђа ми се

  8. Evoga…znaš šta…ja volim da se brukam i da budem nepismena, a da li je sranje to što pišem i govorim je samo moj problem. :mrgreen:

    Свиђа ми се

  9. Dži…ma sreća, pa sa Deda Mrazom od malih nogu pričam samo telefonom. 😀

    Свиђа ми се

  10. Dudo, mislim da treba da im pošaljem jedan te isti mejl sa istom porukom. „Marš!“. 😀

    Свиђа ми се

  11. Stevo nestrpljivo čekam tvoj spisak. 😀

    Свиђа ми се

  12. Ljubbice uzeto k znanju. 😉

    Свиђа ми се

  13. Kako…pametno zboriš. 🙂

    Свиђа ми се

  14. Borsky…komentar i tebi. 😉 🙂

    Свиђа ми се

  15. Hvala dragi…ljubi te žena. 😀

    Свиђа ми се

  16. Draga nemoj izokola, baci se pravo na vrh piramide 🙄

    Свиђа ми се

  17. Pa baš tako Neno, nema smisla kljuckati…nego direkt u čelo. 😀

    Свиђа ми се

  18. Hmmm, opet me teraš da mislim, vidim ovi nam ‘srcu bliski’ već pobrojani, nego da dodaš i onog Marfija sa sve njegovim zakonima, ubija me čovek od rođenja svakodnevno. 😀

    Свиђа ми се

  19. Ima tamo neki likovi koji mi strašno idu na živac. Šta misliš da ti pošaljem link ka njihovom FB profilu da ti njima pošalješ po koju porukicu. Učinila bi toliko za druga iz blogosfere :mrgreen:

    Свиђа ми се

  20. Šunjo…nisam baš sigurno koliko mogu da pomognem u vezi Marfija, ali ništa me ne košta da probam. 🙂

    Свиђа ми се

  21. Exxx samo timeni pošalji link i ništa ne brini. Propadaju 100%. 😀

    Свиђа ми се

  22. Dakle, pošalji Bušu i Klintonu za početak 🙂

    Свиђа ми се

  23. E, pothitno da pišeš ovamo nekim čikama u mojoj firmi! Papir i olovku da si uzela odmah u ruke!!! Pa bre nagrabusismo od pojedinih, uzjahali, pa nikako da sjašu…

    Свиђа ми се

Оставите одговор

