Pilad moja…

Znate šta, ja sam grozna mama. Ne bih se nikome preporučila i sigurna sam da nije lako biti moje dete. Kad padneš i sjebeš se načisto, mama gleda podalje malo i čeka reakciju. Ako te mnogo boli i počneš da plačeš, a u stvari nema nekih naročitih posledica, možeš samo poljubac da dobiješ na mesto gde si se lupio i „nije to ništa, evo prošlo….cmok, cmok….eeeee vidi ono tamo….vauuu!!!“.

Em si mali, em te boli, em imaš kevu koja te sluđuje. Ubeđuje te da ne boli ono što boli, pa još i ljubi i kaže da tamo malo dalje ima neka druga zanimljiva zajebancija. Ma ko da odoli. Naravno da više ne boli i da je tamo zanimljivije otići, nego se ko kreten drati u maminom naručju.

Sva su deca različita, ali ako ste roditelj toj deci, onda treba da budete isti prema svima, pa makar ih petnaestoro imali. Troje imam, ponekad i četvoro koje računam u svoju decu, a ponekad kad prebrojim bude ih i šestoro mojih, e ne morate da verujete ide to ponekad i do osmoro i uvek izrazito pazim da neko od njih slučajno ne dobije uvek prvi ili zadnji poljubac ili sendvič ili sipanje supe ili grljenje ili prekor ili…ma svima isto za sve. Uvek različitim redom. Uvek neko bude prvi, ali ne uvek jedan isti. E bato moj, ako ti se učini da je ovog puta nepošteno, da si uvek ti kriv ili kriva, e zajeba se. Prošli put nije bilo tako, pa makar imao i samo jednu, pet ili osamnaest godina.

Sa moje tačke gledišta od svoje dece ću napraviti ljude. Jok pičke, jok mamine maze, mada svi volimo da se neizmerno mazimo, jok neke plačipičke koje plaču za sve i svašta, jok neke koji kad treba ne plaču, ako ti se plače ima da plačeš, pa makar se trudio iz sve snage da se suzdžiš, ma ima da plačeš, nema muško, žensko, svi smo isti kad boli. Plači srce moje, ali treba da se zna šta nije za plakanje. Baš je teško biti moje dete.

Pilići moji ili pilad moja, treba da znate samo jedno što imam da vam ostavim kao „zadužbinu“: Život je kurvetina, a vi dok me ima uvek ćete imati gde da dođete i kome da plačete na ramenu kad vam dođe, ali treba još nešto da vam kažem, tamo malo dalje uvek ima nešto zanimljivije, bolje, lepše, što vam i kad budete imali 15, 35, 40 ili 105 može odvući pažnju.

Voli vas vaša mama, tetka, ujna, strina, baba, prababa… Ono što ste napravili od mene i što ćete tek napraviti, svojim rođenjem i svojim daljim životom. Ono što će uvek ostati, bar kao reč za mnom….moja malenkost, ja. Koje ćete se makar sećati po tome da je uvek znala da iza onog ćoška nešto lepše, bolje, zanimljivije čeka na vas. Život.

Eto, ništa…. samo sam htela da vam kažem da vas volim, da mi trebate i nedostajete kad niste sa mnom. Kad padnete, a budem blizu, neću vas podići, treba da naučite da ustajete sami, ali ako vam bude toliko teško da ne možete sami, znaćete uvek da ne samo da ću vas podići na noge, nego uz mene ima da se setite i čemu vam krila služe. Kako god bilo, grozna sam, vi znate najbolje, pilad moja. Ljubim vas bez ikakvog reda.

 

 

 

 

 

 

 

Posted on 04/03/2011, in ISTORIJA JEDNOG ŽIVOTA, NAŠA DEČURLIJA, SVAŠTA NEŠTO, Upoznajte sebe razumite druge and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 34 коментара.

  1. Čarobna, oduševila si me 8) 8) 8) Oduvek sam znao da su majke najbolji izum u životu 8)

    Свиђа ми се

  2. Stevo majke su prava čudesa. 😉

    Свиђа ми се

  3. Volim kad se raznežiš.
    Sigurna sam da ćeš stvoriti ljude od njih, mislim da već i jesi.

    Свиђа ми се

  4. Drvena da znaš da sam baš raznežena…uvek tako kad pomislim ili pišem o mojim malim velikim ljudima 🙂

    Свиђа ми се

  5. Čini mi se da sam i ja onda, loša majka, pošto i ja tako postupam prilikom pada. Nikada ne pravim dramu oko bilo čega. Pravim se da mi je baš ravno do Kosova, mada se isečem, ali, dete uvek gleda prvo reakciju majke. Ako ona drami, onda će dete još više. No, kao što ne postoje pravila, takvo dete nisam napravila. Mladja je takav trtadžija da ne mogu opisati. Za svaki štrec se utrta i pravi dramu. Verovatno je povukla na protivničku stranu!
    Sigurna sam da ćeš napraviti dobru decu, punu divnih emocija, koje imaš i sama! Cmokić svima! 😀

    Свиђа ми се

  6. Sa tobom nema zezanja! 🙂

    Свиђа ми се

  7. Dudo opasno smo loše 😉

    Свиђа ми се

  8. Sopran nema zezanja inače umem da budem mnogo opasna, naročito prema klincima. 😆

    Свиђа ми се

  9. O rasplakah se! Izgleda sam ja jedna od onih…

    Свиђа ми се

  10. Dži nisi ti od onih, ti si emotivac, a to je dozvoljeno. 😀

    Свиђа ми се

  11. Ti si kreten, divni!

    Свиђа ми се

  12. Zelena volim i ja tebe. 🙂

    Свиђа ми се

  13. Ljubi tvoju pilad, bez ikakvog reda, i teta-Milja! 🙂

    Свиђа ми се

  14. Dobro, samo nemoj da preterujes, popusti im malo 🙂

    Свиђа ми се

  15. Hvala teta Miljo, mašemo ti svi zajedno. 🙂

    Свиђа ми се

  16. Sopran čim ja malo popustim oni mi se bez ikakvog reda popnu na glavu. 🙂

    Свиђа ми се

  17. Idi u klinac, raspekmezi me!

    Свиђа ми се

  18. Prosto ne mogu da verujem kako je moguće da u istom periodu razmišljamo i pišemo gotovo identične stvari. Kakva slučajnost ili šta god.
    Razumem, hvatam, osećam i znam! 😉

    Свиђа ми се

  19. :* Charolijo, oduševila si me. Da me nije Electras već usvojila (vidim da se i ona raspekmezila), `ladno bi se dao da me ti usvojiš 😀

    Свиђа ми се

  20. Izvini Elektra. 🙂

    Свиђа ми се

  21. Ne znam Neno, „ima neka tajna veza“. 😀

    Свиђа ми се

  22. Milko mogu i ja da te usvojim neće Elektra da se ljuti. 😉

    Свиђа ми се

  23. Ahahahah, pa koliko ih ima nije ni cudo, moras ko u vojsci! 🙂

    Свиђа ми се

  24. Ti si prava majka, uzivaj sa svojim pilicima maksimalno, jel ,vrijeme leti i odletice i oni u svoje vlastito gnijezdo,Meni su djeca smisao zivota , daju mi snagu,ljubav,kad padnem oni me dignu, ma…. snjima cjeli svijet mi je na dlanu.Tvoji pilici su mediciii, koje bi covijek samo mazio,Najsretnija si i najbogatija zena na svijetu, tvoje blago je nesto sto nema cjenu i zato uzivaj u njemu SVAKI TRENUTAK 😀 LJubim male pilice!

    Свиђа ми се

  25. Sopran mogu da ti kažem da je vrlo slično kao u vojsci, samo što imaju mnogo više slobode od običnih regruta. 😀

    Свиђа ми се

  26. Ljubbice hvala na lepim rečima, ljubimo i mi tebe. 🙂

    Свиђа ми се

  27. Šta da kažem što već nije pomenuto u prethodnim komentarima. Mislim da je dovoljno reći: CHAROLIJA

    Свиђа ми се

  28. E свака ти злата вреди… свака ти част! 🙂

    Свиђа ми се

  29. Mama deci rodila krila. 😀
    Moja mama je bratu i meni dok smo bili klinci uvek tepala ‘pilići moji’, znali smo tada da pitamo šta je ona, a ona bi odgovarala da je naša kvočka koja nosi jaja (nekako su jaja vremenom i sticajem okolnosti prerasla u mu*da – zvezdica je opet višak, al nek ostane radi ilustracije 😉 ). 😀

    Свиђа ми се

  30. cooooooooooool

    Свиђа ми се

  31. jel ovde mogu da pišem?

    Свиђа ми се

  32. Isto ja svojim pilićima, iliti piladi, pričam i naglas i u sebi. Svaki dan. Tu je mama, ali moraš sama da ustaneš… Tebi, Ivana, hvala što pišeš. Ja te polako čituckam, možda sam ponešto i preskočila, možda nešto i nisam najbolje razumjela, ali čitajući te, često uzdišem, više razmišljam, pomalo se osjećam jačom, a to mi baš treba 🙂 Pozdrav!

    Свиђа ми се

  33. Tash dobrodošla ti meni. 🙂 Nikako da „povatam“ šta si sve čitala i komentarisala, ne mogu da postignem da ti odgovorim, izvini za to. Hvala ti na lepim rečima i neizmerno mi je drago da ti ovi moji tekstovi nešto znače, jer po meni to i jeste svrha ovoga bloga. Da bar nekada, nekome, u nečemu, pomogne na neki način, bar na trenutak. 😉

    Свиђа ми се

  1. Повратни пинг: "Sve su to samo trenuci koji se pretvore u život" - Charolija | Džepna Venera blog

Оставите одговор

