Samo malo…

Deca sve znaju i osećaju, ali nekako njih lako mogu da zavaram da sve dobro držim pod kontrolom. Pustimo muziku, pa pevamo, igramo, sređujemo kuću, ali Edija ne mogu da zavaram ni na koji način. Oseća me, pa cvilne tužno, pogledamo se, a oči nam zasuze. Jebem ti život, da ti jebem život baš.

 

Sredićemo se za par dana, samo nam malo treba, pa zar moram da molim za malo mira i samo našeg vremena?

 

 

 

 

Posted on 01/03/2011, in ISTORIJA JEDNOG ŽIVOTA, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 10 коментара.

  1. Edi je najveci krivac, znala sam, ne dajte se Ines bre!

    Свиђа ми се

  2. Ne damo se Zelena, samo malo da se uritmimo i biće sve super, na dobrom smo putu. 🙂 … a Edi je bre baraba jedna kučeća, rešio da mi slomi srce. 🙂

    Свиђа ми се

  3. Edi oseća dolazak proleća 8) no, kada će stići to ni on ne zna, a do tada ima da se sredite 🙂

    Свиђа ми се

  4. Edi je bitanga i izdajica roda svoga!
    Eto, rekla sam i možete slobodno da me tužite za povredu njegove časti ili osećanja (sad kad malo razmislim nemam pojma da li životinje imaju čast, ali rekla sam šta sam ‘tela). I takoC! 😀

    Свиђа ми се

  5. Stevo treba nam samo par dana, posle slobodno može i sneg da padne, daleko ga bilo. 🙂

    Свиђа ми се

  6. Šunjo pošto je Edi izdajica roda svoga, ja mu onda dođem ko starija sestra. 😀 Izdaje me na svakom koraku, a da ima čast ima. 😆

    Свиђа ми се

  7. Pogledaj film „Hachiko A Dogs Story“ o jednom kucovu… mnogo je dobar…

    Свиђа ми се

  8. Edi je dušica lepa, čuvajte ga i mazite 🙂

    Свиђа ми се

  9. Glavu gore, bez suza! Nema toga što ti ne možeš a Edi je izgleda povukao na tebe pa je emotivan 😆
    Nauči ga i da bude jak kao ti 😉

    Свиђа ми се

  10. Imala si dovoljno vremena i srdila se, vidim! 😉

    Свиђа ми се

Оставите одговор

