„Pod zlatnim suncem Srbije“

Danas sam čitala pisane dokaze i dokumenta, koja imam, o stradanjima Srba u proteklim ratovima. Nisu to neke stvari koje već nisu poznate javnosti, možda ne baš široj javnosti, ali svejedno mislim da je sve to odavno zaboravljeno, a ne sme da se zaboravi. Kada budem smogla snage prekucaću sve i objaviću na nekom posebnom blogu, a do tada mi ostaje jedna velika rupa na duši, da zjapi prazna.

Žao mi ljudi, žao mi dece i svih uništenih detinjstava. Hvala Slađani na ovoj predivnoj pesmi, pružila mi je trunku neke utehe, posle svega čega sam se prisetila danas.

P.S. Bez ove pesme, ovaj post je besmislen. Poslušajte.

Pod zlatnim suncem Srbije – Aleksandra Slađana Milošević

Blagosloven da si brate

slavu Božiju pamti,

milost primi

blagoslovena da si sestro

u miru ostaj mi.

Sve što si sanjao

u njoj si našao

pored srca sa sobom poneo

sve što si voleo

tamo te čekalo

znamenje sveto u zemlju upilo

Beli anđele

baci strele pravedne

da bližnji svoga zavoli

mir nek’ caruje,

da se nebo odmori

sve nas manje ostaje

Seti se molitve

i naše zemlje jedine

mi smo svi rođeni

pod zlatnim suncem Srbije

Seti se Gospode

naše majke jedine

mi smo svi rođeni

pod zlatnim suncem Srbije

Sve sto si tražio

u njoj si otkrio

u duši zvona sa sobom poneo

sve sto si ljubio

tamo je cvetalo

mirise sveća na dlanu nosio

Kao hrast stojiš sam,

pleteš grane vekovne

okreni lice, sudbino

nek’ se nemih čuje glas,

govori Srbijo

ni jedan ostavljen biti neće

Seti se molitve

i naše zemlje jedine

mi smo svi rođeni

pod zlatnim suncem Srbije

Seti se Gospode

naše majke jedine

mi smo svi rođeni

pod zlatnim suncem Srbije

Ne dam te,

Srbijo

mnogo se suza prolilo

kako da te ostavim

da deo sebe odvojim

ne dam te, Srbijo!

Posted on 04/02/2011, in srbija, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 10 коментара.

  1. Mozda je bolje da ne znam..

    Свиђа ми се

  2. Ne znam šta da ti kažem Zelena, neću o tome na ovom blogu…mada svi mi to i sami znamo, ali ovo su baš neke stvari koje mogu da ostave baš rupetinu na duši i sigurno je da nisu za svačije oči. Zavisi kako ko nađe način da se nosi sa tim.

    Свиђа ми се

  3. aj i ti zaboravi sto pre, ne moze se proslost ispraviti pa to ti je..

    Свиђа ми се

  4. Ne može nažalost, idemo na neke veselije teme.

    Свиђа ми се

  5. Prošlost ne može da se ispravi, ali je bitno da se sazna prava istina. Kakva god da je.
    Ako svesno zaboravljamo, opet ćemo ponavljati iste stvari i opet će nam se ponavljati iste stvari.

    Свиђа ми се

  6. Upravo tako Miljo, meni je u stvari najbolnije što ljudi zaboravljaju i prave se kao da se sve to nije ni desilo, a jeste i te kako i te kako bolno i strašno.

    Свиђа ми се

  7. Ne može se to sve zaboraviti, samo se potiskuje, jer je tako nekako lakše! Hvala ti što si nas podsetila, ipak!

    Свиђа ми се

  8. Zaboravom se leči kolektivna frustracija, pa se onda na njemu grade neki polu-mitovi. A sve to liči na neke kule u vazduhu, ili na drvo bez korena. Ambicija ti je plemenita, ali se bojim da smo mi suviše „sitni“ za takav veliki cilj. Razmisli – toliko godina kasnije a ni broj se ne zna. Zašto?

    Свиђа ми се

  9. Što više budemo gradili mir u namam samima to ćemo ga neminovno reflektovati i na napolje… I tako redom, čovek za čovekom iz dana u dan dok… ne zaboravimo ratove…

    Свиђа ми се

  10. Jako je lepa pesma, ali pravo da ti kazem sada mi to sve gubi smisao. Nekako sam lizgubio patriotizam i razocarao se, ali to sam samo ja… Zao mi je ljudi koji su stradali, a nisu se izborili ni za sta. Zrtvena jagnjad.

    Свиђа ми се

Оставите одговор

