Dobar, loš, zao…ja

Smem slobodno za sebe da kažem da sam baš nikakav čovek. Nisam dobra. Od mene ne možete dobiti ništa što ne tražite, a to što tražite možda ću vam dati, a možda i neću? Od čega zavisi ishod svega toga ne mogu vam reći, pa samim tim možete me klasifikvati kao dobru ili lošu. Pitajte, tražite, pa ćemo videti. Dobar, loš, zao…nisam zao, ostalo sve dolazi u obzir. Zlo je nešto, čega nema u meni, a vi možete da mislite šta vam je volja.

Malo je onih koji mogu i smeju da kažu šta je to što žele od mene. Opet samoljubivo pišem, a nakon bilo kakvog vašeg mišljenja koje steknete o meni, podsetiću vas da je ovo moj blog i da mi niko neće pisati hvalospeve ako to ne uradim sama. Neću ni ja. Samo kažem da postoji mogućnost da o sebi pišem u superlativu. Jebem ga, čovek sam.

Nikako nije hvalospev ako sami za sebe kažete: „Nisam dobra.“, ali sa moje tačke gledišta baš jeste. Skromno i kao potpuno „nezainteresovano“ vam kažem da od mene možete dobiti sve što je u mojoj mogućnosti da vam dam. Da se razumemo, pičku nemoj da mi tražite. 😀

Odakle onda ovakve moje rečenice? Igrarija? Sada ćete vi da kažete: „Ma, dobra si.“, „Slatkica si.“, „Sva si divna i neodoljiva.“??? JOK!!! Nije to cilj ovog posta. Cilj je da svako uvek dobije samo ono što traži. Što je sposoban da izgovori ili napiše, svako dobije onoliko koliko može da prihvati. Za uzvrat, sve ono što smo spremni da damo, dobijemo nazad u nekom drugom obliku, ako ne i u istom.

Tražim, svojim prisustvom imam pravo na to. Tražim od vas da mi kažete svoje mišljenje o meni. Bez da me lažete, umem to i sama. Nego, lepo, jasno i glasno, šta je to što vas najviše nervira kod mene.

Opletite slobodno, najgore što može da se desi je da dobijete batine od mene. :mrgreen: Šalim se to znate, je l’ da? Zato slobodno, želim da mi kažete. Kakvu ste to sliku stekli o men? Šta vas nervira? Šta vam smeta? Zbog čega biste me ponekad najradije išutirali?

Za kraj, da se razumemo, stvarno to tražim, a vi kao moji prijatelji, mislim da me nećete izneveriti ni ovog puta. Pa da čujem…

Posted on 27/01/2011, in Boje su u nama, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 19 коментара.

  1. Ovaj, ne znam da li sam dobro razumela temu, tj. poziv – traži se od mene da kažem iskreno/otvoreno šta mislim o tebi?

    Pa, ne znam kako da ti objasnim… Ne mislim ništa :).

    Ja jednostavno ne formiram neki stav o ljudima.
    Obaška ne verujem u.. kako da kažem :).
    Neke forme, etikete urezane u kamenu, u stavljanje „u fijoku“ nekog čoveka ili grupe ljudi – svako je i crno i belo, i ni crno ni belo, kako mi je jedno vreme pisalo na homepage.

    Ti se meni dopadaš jer si lavica žeMska, kako rekoh – neko ko izlazi iz uobičajenih, konvencionalnih okvira; ne bih rekla da si „slatka“, iako te ne znam, jer takve žene to najčešće (eventualno) jesu samo spolja :).

    Drugo ne znam šta da kažem, ozbiljno.
    A to što si ti i ovakva i onakva – i ja sam, samo ja volim ono što su mane sa stanovišta spoljne sredine, negujem ih i mazim, i smatram da mi dobro dođu za život :).

    I dobri zubi :mrgreen: , i mrzovolja, i kratak fitilj, i dugačak jezik, i gadna narav, i bossy nastup, i sujeta, i ambicija…
    Sve je to deo mene, a često vrlo korisno :mrgreen: .

    Jesam promašila temu?

    Jako mi je zanimljiv post, samo stvarno ne znam šta da napišem :). Ako ne valja, smisliću ja, umem da lažem samo tako :mrgreen: .

    Свиђа ми се

  2. Ni ja ne mislim nista, najiskrenije.

    A ima i onih o kojima mislim :mrgreen:

    Свиђа ми се

  3. @Mahlat,
    ah, kako samo o nekima MISLIM i imam stav :mrgreen: :mrgreen: , ali da ne kvarimo temu.
    Kako samo vučeš fine ljude za jezik, to Bog nije video :mrgreen: .

    Свиђа ми се

  4. Mislim da nisi bas normalna, da ti fali par dasaka i nervira me sto nam svima skidas gace o svojoj porodici.
    Ali boli mene cosak, ja te prihvatila takvu 😛

    Свиђа ми се

  5. @zubarica, pa i ja sam neka fina, vi’š da ne mislim o svakome :mrgreen:

    Свиђа ми се

  6. Mislim da si zena o svom poslu, nije ti bitna financijska raskos, najvise uzivas u plavom nebu i beskrajnom moru,Velika mana ti je sto nevolish zimu, pa te nemogu pozvati u goste u moj Quebéc,koji je imao -40 stepeni ovih dana 😉

    Свиђа ми се

  7. @Zelena,
    de-de, kakvo to skidanje gaća i kome? Taj deo sam negde preskočila :mrgreen: .

    A to što po tebi nije normalna… Samo ukazuje na to da ja treba da se zapitam koga viđam svaki dan :mrgreen: .

    Свиђа ми се

  8. Nisi Zubarice promašila. 🙂 Kod mene je nekako sve šareno. :mrgreen:

    Свиђа ми се

  9. Mahlat odlično, znači ne misliš loše. :mrgreen:

    Свиђа ми се

  10. Zubarice Mahlat je neviđeni maher da ne kaže ništa, a da u stvari kaže sve. 😉

    Свиђа ми се

  11. Zelena ni ja ovo oko gaća baš ne razumem, ali ako ti tako kažeš, onda je tako. :mrgreen: To što nisam normalna, zavisi ko „meri“. 😉

    Свиђа ми се

  12. Jaooo Ljubbice, da mi je da malo otputujem odavde, pa marak i na -40C. :mrgreen: i zimu bih zavolela. 😉

    Свиђа ми се

  13. Vid’ sad ‘vako : Jebe mi se ko šta misli o tebi a i ti sama tako misliš 😉 .
    Ja znam da te mnogo volim, baš takvu kakva jesi, a kakva si umorila bih se pišući 🙄

    Свиђа ми се

  14. Mislim da si me baš ovog momenta naterala da mislim i da ću te tužiti za mobing!! Eto!! 😛 😀

    Свиђа ми се

  15. Šta znam. Čarolija uopšte ne bi trebala biti loša, mada imaju i one loše Čarolije. hehe
    pozdrav 😀

    Свиђа ми се

  16. #17 Nema loše Čarolije – one pogane magije zovu se vračke, ova Čarolija je pozitivac.

    Свиђа ми се

  1. Повратни пинг: "Sve su to samo trenuci koji se pretvore u život" - Charolija | Džepna Venera blog

Оставите одговор

